piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 08:59

Vaagnet mere op

Der koere en del programmering:

"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Det er drevet af smerte signaler til Brainstem og Limbic system.

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Er begyndt at slaa over i, at istedet for at holde mig i uvaagenhed!
Saa soerge for at naar jeg vaagner helt op saa er jeg saa fuldstaendig oedelagt og
praktisk taget udslettet som jeg kan vaere!

Der er skabt en situation hvor det fremstaar som om at jeg "kun" er i live fordi jeg blev
programmeret til at goere det der er bedst for "Karsten Bjoernholt"

Hvilket er vanvittigt!

Jeg gik kn med til EMDR for at se om det kunne hjaelpe paa en depression!

Psykisk,Oekonomisk,Socialt, min personlighed er kroeblet, men rettede sig markant op
idag!

Det er ligesom at sidde paa vippen!

Og uanset hvad, saa er det foraedderi at programmere vaelgerne i et Demokrati
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 09:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e438c1c$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg er lige ved at finde ud af om jeg er blevet vaagnet lidt mere op, for at grave mig selv laengere ned!

Det er

"Du skal oedelaegge dig selv"
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
"Du skal vaere Oekonomisk uansvarlig"
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"

Jeg har vitterlig paa fornemmelsen at jeg bare er blevet vaagnet mere op,
for at kontakte min bank og faa dem til at oege mit forbrugslaan!

Hvorefter jeg oejeblikkelig, bliver gjort mere elle mindre vanvittig og gaar og
smider penge vaek!

Nu maa jeg se ad!

Sane Peter