Samsung Galaxy S 2 - bruge egen sms lyd
Fra : KR

Dato : 10-08-11 15:32

Kan det lade sig gøre at bruge sin egen sms lyd på en Samsung Galaxy S 2?
Når jeg står på en tone på mit micro SD kort, kan man kun vælge at bruge
tonen til telefonringetone, opkaldsringetone og alarm. SMS tone er ikke
med i mulighederne.

Mvh. KR

Fra : KR

Dato : 10-08-11 16:13

Den 10-08-2011 16:32, KR skrev:
> [...]
> Når jeg står på en tone på mit micro SD kort, kan man kun vælge at bruge
> tonen til telefonringetone, opkaldsringetone og alarm. SMS tone er ikke

Jeg fandt ud af, hvordan jeg kan bruge egne sms toner.
Jeg sluttede telefonen til computeren, åbnede:
GT-I9100/Phone/media/audio
I mappen audio oprettede jeg en ny mappe med navnet notifications og
lagde mine egne sms toner deri og de kan nu findes, når der skal vælges
sms tone.
Fandt hjælpen på denne side http://forums.whirlpool.net.au/archive/1507299

Mvh. KR