En trist meddelelse
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-11 20:52

http://jonlord.org/2011/08/09/a-message-from-jon/

"I would like all my friends, followers, fans and fellow travelers to know
that I am fighting cancer and will therefore be taking a break from
performing while getting the treatment and cure."

God bedring Jon

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-08-11 20:58

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> that I am fighting cancer and will therefore be taking a break from
> performing while getting the treatment and cure."

Jeg kender ham ikke, men vil da bestemt ønske ham god bedring.

mvh Eva

Fra : Max

Dato : 10-08-11 21:25

Hej Alex

> God bedring Jon

Jeg føler med ham, må han have samme held som jeg.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-08-11 22:24

> [...]
> that I am fighting cancer and will therefore be taking a break from
> performing while getting the treatment and cure."

Nu kender jeg ikke den mand og jeg ved ikke hvad der står i artiklen. Den er
på udenlandsk.
Hvis det er en mand der er død, så er det da trist. Min medfølelse.

Hilsen Åge

Fra : Ib

Dato : 11-08-11 17:21

> [...]
> that I am fighting cancer and will therefore be taking a break from
> performing while getting the treatment and cure."

Det er jo sådan med legender, at når de bliver syge, der er fare for at de
dør, så reagerer folk....det vil jeg også gøre. Mr. Lord står for en hel del
af min musikalske opdragelse gennem tiderne...Get well, soon.

--
Ib