SKAT
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 10-08-11 08:15

Dagens joke fra SKAT efter jeg har sendt dem en større bunke filer til
dokumentation, samlet i en ZIP fil:

"Desværre kan vi ikke åbne en ZIP fil- vores it center siger vi ikke har det
program der skal til for at åbne en sådan."

Velkommen til det 21. århundrede siger jeg bare.

Fra : Charlotte E.

Dato : 10-08-11 13:43

LOL - Prøv med en .RAR )

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 10-08-11 14:32

"Charlotte E." <No.Sp@m.net> wrote in message
> LOL - Prøv med en .RAR )

Faktisk startede jeg med 7z (måske lidt vel optimistisk) og tilbød så en zip
istedet, men det hjalp heller ikke.

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-08-11 19:23

Uffe Kousgaard skrev den 10-08-2011 09:14:
> [...]
> program der skal til for at åbne en sådan."
>
> Velkommen til det 21. århundrede siger jeg bare.

Husk lige, at det er den billigste udbyder vinder licitationen.

*privat kommentar*

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jet

Dato : 11-09-11 14:55

On 10 Aug., 10:14, "Uffe Kousgaard" <o...@no.no> wrote:
> [...]
> program der skal til for at åbne en sådan."
>
> Velkommen til det 21. århundrede siger jeg bare.

7. Smart dåseåbner skræller besværlige filer op
Hader du også at modtage filer, som du ikke kan åbne? Så skal du prøve
Free Opener, der fungerer som dåseåbner og skræller låget af selv de
mest besværlige filer.
Download Free Opener her http://www.pcworld.dk/art/116603

Fra : Thore

Dato : 12-09-11 15:37

On Sun, 11 Sep 2011 13:54:59 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Hader du også at modtage filer, som du ikke kan åbne? Så skal du prøve
>Free Opener, der fungerer som dåseåbner og skræller låget af selv de

Klarer det også Microsoft Publisher (*.pub) filer?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk