HTC Desire S - meget lav lyd
Fra : KR

Dato : 08-08-11 19:23

Jeg har købt en HTC Desire S i dag.
Under samtaler har meget svært ved at høre, hvad der bliver sagt i den
anden ende, og min egen stemme skulle lyde meget mørk.

Jeg har skruet op til maximum på knappen på siden af telefonen, og under
indstillinger er alt trukket op til maximum - uden at det har hjulpet noget.

Jeg har lige hørt musik på YouTube med hovedtelefonerne, og der er lyden
meget højere. Er der et sted jeg ikke har fundet endnu, hvor der kan
rettes noget?

Mvh. KR

Fra : Mendoza

Dato : 08-08-11 19:45

"KR" <6710esbjerg@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har lige hørt musik på YouTube med hovedtelefonerne, og der er lyden
> meget højere. Er der et sted jeg ikke har fundet endnu, hvor der kan

Ned og reklamere i butikken med det samme! Du kan ikke gøre noget ved det
selv, det er en hardwarefejl, har selv oplevet det på min Desire.

Fra : KR

Dato : 08-08-11 19:55

Den 08-08-2011 20:44, Mendoza skrev:
> Ned og reklamere i butikken med det samme! Du kan ikke gøre noget ved det
> selv, det er en hardwarefejl, har selv oplevet det på min Desire.

Mange tak for dit svar.
Jeg har også selv mest på fornemmelsen, at der er noget galt med
telefonen, jeg har haft flere forskellige telefoner og har aldrig
tidligere haft problemer med at høre, hvad der bliver sagt.
Jeg må en tur i butikken med telefonen i morgen.

Mvh. KR

Fra : Christian Nørregaard

Dato : 07-10-11 11:31

On 8 Aug., 19:55, KR <6710esbj...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tidligere haft problemer med at høre, hvad der bliver sagt.
> Jeg må en tur i butikken med telefonen i morgen.

Hej KR
Hvordan gik det i butikken ?
Jeg har det samme problem.
Mvh.
CN

Fra : KR

Dato : 07-10-11 20:58

Den 07-10-2011 19:30, Christian Nørregaard skrev:
> Hvordan gik det i butikken ?
> Jeg har det samme problem.
> Mvh.
> CN

Butikken tog telefonen tilbage dagen efter købet.

Jeg købte i stedet for en Samsung Galaxy S2. - Denne telefon har også en
noget lavere lydstyrke end mine tidligere almindelige mobiltelefoner;
andre har svært ved at høre mig, og jeg har svært ved at høre modparten
i en samtale.

- men jeg har fundet en vejledning http://kortlink.dk/9qqf
til at sætte maximum lyden på 100 %, hvor den før kun var 88 %.
--
Mvh. KR