Klage over tele-udbyder
Fra : Cykelsmeden

Dato : 08-08-11 20:46

Ved nogen om det i lighed med tidligere er et over-væsen som har styr på
teleselskaberne?
grunden er følgende:
Jeg har i 6 år haft telsomeIPtelefoni, problemløst.
For 1½ måned siden fik jeg en mail at det var solgt til Skyline, og at
automatisk optankning derfor var afbrudt indtil jeg selv genaktiverede
betaling.
Da jeg forleden kom hjem fra ferie, var der den 2-8 trukket kr. 100,-
Fra samme dag, har min min iptelefon været død, jvf. logs og kolleger
som har fået fejltone ved kald til mig.
Jeg kan komme ind på min Telsomeside, både via Skyline og TelsomePrivat
og har her lagt mails til Support, men får ikke responce.
Jeg har på Skylines supportsider udfyldt en fejlformular men får ikke svar.
Jeg har ringet til telsomesupport 87111187 men kommer aldrig igennem,
normalt 1 ring og så død forbindelse.
Jeg har ringet til skyline, menm får den besked at det er på ovennævnte
nummer jeg skal have support, og de ikke kan gøre noget.

Jeg har tænkt mig at kontakte banken og få tilbageført min
netindbetaling, og derefter finde en ny IPtelefonileverandør, og betale
en portering, men det er da trælst - og dyrere

gode ideer?

//finn

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-08-11 23:42

Den 08-08-2011 21:46, Cykelsmeden skrev:
> Ved nogen om det i lighed med tidligere er et over-væsen som har styr på
> teleselskaberne?

Der er to... Du har Teleankenævnet, og IT & Telestyrelsen...

> Jeg har tænkt mig at kontakte banken og få tilbageført min
> netindbetaling, og derefter finde en ny IPtelefonileverandør, og betale
> en portering, men det er da trælst - og dyrere

Det er ikke altid nødvendigt at betale for en portering.

> gode ideer?

Hvis du har internet hos Skyline, så brug deres, ellers er der masser
andre. Jeg arbejder selv hos en, så da jeg ikke er upartisk, vil jeg
ikke nævne nogle navne.

- Chano Andersen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 09-08-11 09:03

Den 09-08-2011 00:41, Chano Andersen skrev:
> Hvis du har internet hos Skyline,
Med den hjælpsomhed de udviser overfor en overtaget kunde, er de
udelukket. - har iøvrigt dktv som udbyder, men de vil både have
porteringsbetaling og 5dobling af abb.
Til gengæld har de et godt serviceapp.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 09-08-11 09:04

Den 09-08-2011 00:41, Chano Andersen skrev:
> ellers er der masser andre. Jeg arbejder selv hos en, så da jeg ikke er
> upartisk, vil jeg ikke nævne nogle navne.
>
> - Chano Andersen
glemte:

du må da gerne sende forslag til cykelsmedenatnot2olddotdk

//finn

Fra : Chano Andersen

Dato : 09-08-11 18:23

Den 09-08-2011 10:04, Cykelsmeden skrev:

> glemte:
>
> du må da gerne sende forslag til cykelsmedenatnot2olddotdk

Jeg gemmer mig normalt ikke, så hvis mit tilhørsforhold er interessant,
så kan det findes på google. :)

- Chano Andersen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 09-08-11 21:00

Den 09-08-2011 19:23, Chano Andersen skrev:
> Jeg gemmer mig normalt ikke, så hvis mit tilhørsforhold er interessant,
> så kan det findes på google. :)
>
> - Chano Andersen
ok, men jeg snublede lige over Fonet, som ser fornuftigt ud, så jeg
borer lige i den.

//finn