Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 06:28

Var nede for at koebe cigaretter og kaffe hos bageren!
Et stykke fra banken begyndte jeg at huske den der forlelse af at vaere mig selv,
hjernen begyndte at vaagen op, det varede kun et par skridt, det var ligesom jeg var ved at begynde
at bruge min hjerne paa den rigtige maa de for foerste gang i en del aar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 06:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e40c5c6$0$314$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg overvejer serioest at lade vaere med at ryge, uden EMDR og programmering var jeg holdt op som
28 aarig senest, det har vaeret planen hele mit liv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 08:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e40c64c$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

C-Vitamin,Calcium/Magnesium,Jern,Fiskeolie,E-Vitamin!
Oeget Testosteron Niveau!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 11:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e40df80$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er noget programmering, en udtalelse Karsten Bjoernholt kom med som beviseligt er usandt:
nemlig at han maa det jeg maa, det maa han faktisk ikke!

Det har paavirket min underbevidsthed i stort omfang!

Sandheden er at de ting jeg er istand til via Quantum Entangelment dvs ..paavirkning af menneskers
tanker manipulation af dem ved at aendre det der foregaar i deres neurale netvaerk(Religioese Mirakler)
der er masse af ting han ikke maa, ifoelge landets lovgivning via emdr/hypnose og programmering!

Jeg maa gerne, men har ikke gjort det!
(Der er intet jeg ikke maa via quantum entangelment)

Han maa ikke, og har gjort det!
(Og han ved hvad jeg mener!)

Det er bare sandheden!

Krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 19:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e410fa1$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En uhyggelig fornemmelse, var lige nede i Fakta!
Og der skete en underlig situation, mens jeg stod og saa paa en ellers fysisk attraktiv, ung kvindelig ekspedient/kassedame,
Var der en ung mandelig kundoe en meget overvaegtig kvinde der ogsaa stod i koe, mandens ubevidste opfoersel tydede
en del paa at han egentlig havde lyst til at give mig den overvaegtige kvindelige kunde og loebe sin vej!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 19:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e417b09$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er saa ikke lige min type!
saa, nej tak!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 19:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e417b52$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Var der en ung mandelig kunde og en meget overvaegtig kvindelig kunde, der ogsaa stod i koe, mandens ubevidste

Lige en rettelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 19:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e417c2b$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Tror ogsaa at jeg er sluppet af med det programmering, der kraevede at jeg skulle goere ting for DJ Aevl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 19:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e417c97$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Syntes selv jeg er i nogenlunde form, naar man tager hoejde for 13aar,
Kunne godt lige taale at tabe 15-20 kg!

Men med oeget Testosteron kommer oeget Metabolisme, saa det gaar foholdsvis hurtigt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 20:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e41813d$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte Hjoernering, Enhjoerringen som er mig!
Den stoerste Tyr i Universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!

Stadigvaek den eneste med Frontal lobes staerke nok, til at kunne holde styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Sane Peter(25-04-1973, Tyrens Sjernetegn)
Og ja, Fuldskaeg, Briller, Sort Jakke, Roed T-shirt og Sorte Bukser!
(Blev naesen en uniform da det var vaerst, 5 par identiske bukser og tshirt, konstant stjaalet, nyindkoebt,oedelagt
vasket osv.....mens jeg har vaeret programmeret til ikke at forsvare mig selv, af det dumme svin af en landsforaedder,
Bjoernholt, som syntes det er helt iorden at programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 20:16

[...]

Ogsaa en del Ginseng og Fiske-Olie i kaffen!

Saa jeg kan vaer vaagen og klar i hovedet her de sidste paar aar af menneskehedens historie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-08-11 21:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4187ca$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Lige nu er det saa tre maaneder!
Det haenger sammen med Dominans, Selvtillid og Selvsikkerhed!
Ja, det og Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-08-11 02:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e419732$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har gaaet det hele efter igen, og det har vist sig at der ihvertfald er mindst 200-300 kvinder
mellem 18-25 aar i landet, der er fysisk attraktive nok, til at jeg gider bruge tid paa dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-08-11 02:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e41e129$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Samtidig koere der en del programmering der forsoeger at oedelaegge min sex lyst, og millioner
af aars evoulution og goere mig til en perverser, som jeg har skrevet igennem aarene, skulle det
lykkedes, afliver jeg mig selv med det samme!

Saen Peter

Fra : Lyrik

Dato : 09-08-11 22:37

Den 09/08/11 12.43, Peter Nicolaysen skrev:

> [...]
> at bruge min hjerne paa den rigtige maa de for foerste gang i en del aar!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Igen tillykke Peter!
Du bliver raskere for hver dag der går.

Kig dig omkring
lad psykosen svinde ind
til ingenting.

MvH
Jens

Fra : /john

Dato : 10-08-11 01:18

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Igen tillykke Peter!
> Du bliver raskere for hver dag der går.

Jeps, det er klart for enhver.

Hans intellekt bare vokser og vokser.

/john

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 10:53

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Jeps, det er klart for enhver.
>
> Hans intellekt bare vokser og vokser.
>
> /john

Ja hvad kemikalier dog ikke kan klare. Der er helt sikkert et par
højrerabiate aberøve i dette forum som kunne have god gavn af et ordentligt
skud pulver af de samme kemikalier som Peter får.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-08-11 12:03

On Wed, 10 Aug 2011 11:52:55 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Ja hvad kemikalier dog ikke kan klare. Der er helt sikkert et par
> højrerabiate aberøve i dette forum som kunne have god gavn af et ordentligt
> skud pulver af de samme kemikalier som Peter får.

Hvorfor tier du ikke stille, når du KUN har tilsvining på menuen.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 16:30

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tier du ikke stille, når du KUN har tilsvining på menuen.?

Man mærker tydeligt at du føler dig ramt.

LOL LOL LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-08-11 17:37

On Wed, 10 Aug 2011 17:29:35 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Man mærker tydeligt at du føler dig ramt.
>
> LOL LOL LOL

Svaret må være: Fordi ud evner at holde kæft, når det er påkrævet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 21:45

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-11 02:11

On Tue, 09 Aug 2011 23:36:56 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>Igen tillykke Peter!
>Du bliver raskere for hver dag der går.
>
>Kig dig omkring
>lad psykosen svinde ind
>til ingenting.

Du er rask, Peter, du har næppe lidt af psykose

Men du kan nok have samme brist som jeg mht situaionsfornemmelse - at
skrive indlæg som svares på er svært