Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 03:46

Programmering/EMDR har aabenbart afsat en del tid og regnekraft paa
at jeg skal sidde klokken 5 om morgenen efter at jeg har soerget for at glemme
at koebe drikkevand og cigaretter!

Der er sikkert en eller anden grund til det!

Det er:

"Du skal oedelaegge dig selv"
"Du skal oedelaegge dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"Du skal goere det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Der staar bag!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 04:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f4e14$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Nå der kan man se, paa en eller anden maade er mit vasketoej kommet
ud af vaskemaskinen og luger af hvidloeg?

(Enten Bjoernholts sindsyge eller ogsaa programmering)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 04:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f5503$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er nok for at faa mig til at melde afbud til tandlaegen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 04:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f5787$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hvilket efterhaanden virker fuldstaendig vanvittigt!
Og nok ogsaa er foremaalet!

Der er ingen der gider hoere paa en vanvittig, der fortaeller om foraedderi og mord!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 06:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f5858$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Var lige nede hos bageren og koebe kaffe,
Koebte ogsaa et lille Franskbroed

Jeg er mere vaagen og klar i hovedet, mere opmaerksom og naervaerende,
men samtidig er min personlighed lavet om(til voldelig slagsbror/havnearbejder)

og der koere en del programmering, det i kombination med de foregaaende 13 aar!
Foere til at jeg mangler ca. 3/4 af min IK, men jeg er mere vaagen og klar i hovedet end
jeg har vaeret i 13aar!

Men det kommer nok til at tage minimum 5 aar at genopbygge min hjerne, saa sex og
stifte familie har lange udsigter!

Det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
Samtidig al den viden, man automatisk opbygger igennem livet!

I mit tilfaelde, det at laese to aviser om dagen fra jeg gik i 6 klasse(avisbud Folketidende og Nydag)
faktisk frem til jeg blev vaernepligtig, dokumentar programmer og hvad der nu ellers fangede
min interesse, og der er meget, hele den videndatabase samlet,bygget, finpudset igennem et helt liv!
hjernen traenet paa RTS!

Det er selvfolgelig udover hvad skolegang/udannelse har tilfoejet!

Discovery Channel som foer i tiden ikke var en vittighed!

alt i alt viden og hjernetraening som foerte til den hoejst maalte IK nogensinde,
og har gjort mig istand til at paavirke via Quantum Entangelment!

Er stille og roligt blevet nedbrudt af programmering der har vaeret saa modbydelig,
(smerte signaler til brainstem og limbic system) at min hjerne/brainstem per automatik
bare er begyndt at paavirke med det foremaal at faa ram paa den "fjende" der goer skaden!

Fjende er programmering lavet af Karsten Bjoernholt, med det foremall at goere mig til en
kendt og offentlig sindsyg! Som folk tror er fuld af loegn naar jeg snakker og fortaeller om
hans forbrydelse: Nemlig det at programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et
bestemt politisk parti!

Og programmere andre til at goere det samme!
(Og det er programmering han foretager sig, det er ikke Hollywood pjat!)
Det er aegte hjernevask, ikke Hollywood pjat, det er den slags der faar hjernen til at skumme!
Naar hjernen begynder at producere ekstrem maengder melatonin for at forsvare sig selv,
mod frie radikaler!

Og resultatet er at den producere skum!

Bevidstheden er vaek, og underbevidstheden bliver torteret og programmeret til at adlyde
saadan det grimme ikke sker!(frie radikaler leveret ind i hjernen)

Altsammen programmering/tortur/hjerne oedelaeggelse/ for at faa folk til at stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 06:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f6e2c$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

C-Vitaminer, E-Vitaminer, Fiskeolie, Raps Olie/Hoerfroe Olie/Kaempenatlys Olie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 06:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f72ff$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg tvivler ogsaa paa det kommer til at ske, altssa stifte familie og producere afkom!
Det bliver hoejst et harem og saa en masse sex, inden at arten bliver udryddet!

Det er med at fasa det gode til at ske inden den programmerede oedelaeggelse rammer og oedelaegger
det hele!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 06:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f75f6$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Enten det eller bare stirre ud i luften indtil arten bliver udryddet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 07:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f763f$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men nu maa vi se, det kanvaere jeg faar det bedre, efter hjernen er begyndt at blive genopbygget
og jeg er faerdig med at haevne mig!

Indtil videre er der stadigvaek aldrig sket noget positivt paa privat personligt plan siden at Karsten Bjoernholt
hyrede mig til at udrydde ham,hans kollegaer og deres efterkommere paa globalt plan billigt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 07:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f7f01$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er stadigvaek programmering, ellers havde jeg ikke siddet og telegraferet min intentioner i emuleret/simuleret raseri,
der antyde Karsten Bjoernholt er en professionel og ved hvad han foretager sig, og at jeg selv er en bindegal vanvittig!

Men jeg bliver beloennet en del af programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 12:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f8009$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, det kan desvaerre ikke lade sig goere, det andet Helvedes Fejlsikring, koere fuldstaendig vildt!
Det er noget med Dominans, det bliver i aar 2011 - 112 baglaens med en lille fejl!
Eller 2013 i ved selv hvorfor,ellers skal der ske noget umuligt og
det virker ikke sandsynligt, Skeloejede mennesker,Jordskalev, oversvoemmelse og alle mulige andre ting,
det er ikke et problem men artens overlevelse der er simpelthen for urealistisk saadan som det er nu!
Det kraever daglige sex orgier i de foregaande 10aar, og jeg har trods alt ikke haft sex siden jeg var 19,
Bortset for at jeg blev voldtaget af en del maend og kvinder 1998-2001 under programmeringen!

For at skubbe et laengere, saa kraever det at det bliver udsat!
Det hele er kvante mekanik, i er virkelig udslettet uanset hvad; det drejer sig bare om at udsaette det laengst muligt!

Der ikke noget at goere nu, uanset hvor mange millioner kroner der kommer til at staa i overskud paa min konto,
eller hvor mange hjernevaskede ekstremt lydige unge nubile kvinder der kommer i mit private harem!

Saa er det for sent nu!

Selvom det ville vaere ret sjovt med baade millioner og harem!

De skeloejede,Jordskaelv osv...... er gjort via Quantum Entangelment(manipulation af individuelle atomer)
det samme gaelder fejlsikringen!

Altsaa Arten overlever ikke, det tempo og maade det bliver gjort paa!

Det er planetens hastighed i sin bane omkring solen, det er materialet ude i asteroide baeltet, det
er biologiske sygdomme!

Det er alle de ting, der ville vaere brugt til aretens fordel, vendt imod menneskeheden selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 12:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3fc94b$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I ved selv hvad der vil ske, Jeg vaagner op begynder at have et godt liv, efter et stykke tid, boern og boerneboern!
Og saa vil jeg absolut ikke have at arten den bliver udryddet!

Det det, fejlsikring er gjort med det foremaal at kunne "forsvare sig imod alting!"
Ogsaa mig, ligesaa snart den koere uafhaengigt, saa er det slut!

Altsaa bortset fra dem der bliver torteret i det kvante mekaniske mareridt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 12:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3fcb0a$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det sker kun hvis at jeg er vaagen og fri af programmering, har millioner paa min konto,
En fin lille villa med indendoers swimmingpool, et lille vagtvaern isaer eftersom at jeg er et tortur offer!
Ellers skal kvinderne vaere programmerede lydige og jeg selv pumpet paa stoffer der vaagner
min hjerne op, stoffer der i laengden oedelaegger hjernen!

Uanset hvad, saa er det mere end 10aar for sent nu!

Men det kunne have vaeret sjovt nok!

Men arten er altsaa udryddet, og jeg er stadigvaek deprimeret!
Og mangler 3/4 af min IK, og saa er jeg gjort til det mest torterede menneske
der nogensinde kommer til at eksistere!

Saa det hele er ligesom spildt, "unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting"
Og dermed som universet som helhed, er en stor fejltagelse!

Sane Peter(og folk der laeser det overstaaende, tror sku nok jeg er en Insane Peter)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 13:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3fce7c$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I den anden version af ting, der havde jeg et skide godt liv, og aflivet mig selv som fyrre aarig(to aar fra nu),
i et transhab/spacehab modul som fyrre aarig fordi det havde jeg lyst til, sammen med to kvinder!
Jeg brugte/ville bruge et hjemmelavet a-vaaben til det!
(Der en del der har haft den fantsi ogsaa!)

Og menneskeheden havde vaeret igang med alle mulige sjove ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 15:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3fdb90$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg taenkte paa at skrive mine kredientaler igen, men det skulle have vaeret efter et langt godt liv,
naar jeg var omkring 40!

Det er stadigvaek mit navn i koranen og biblen i en lille nifty lille algoritme,
den er blevet fundet et par gange, og scientologerne har ogsaa faaet foremaalet
med deres lille kult at vide, mine fingreaftryk er ogsaa overalt i Hinduernes religion,
ja, faktisk alle sammen!

Og saa er der lige en ting til, i tror for faa positive ting om Profeet Mohammed og Jesus Kristus
(og det er mig der staver det rigtigt! Og der skal ikke vaere en skisme over det!)

Det er Peter der Bestemmer!

Og uanset hvad, saa er det ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Peter Nicolaysen(Allah)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 13:22

[...]

Det er programmering, hjerneoedelaeggelse, egentlig ydmygelse!

Ligesaa snart der ikke er olie paa(Omega 3) saa kan jeg uden problemer oege
Testosteron/Dominans/Selvtillid og Selvsikkerheds Niveau!

Naar der er olie paa, saa kan jeg ikke!
Den skade er saa ekstrem nu, og den bliver ikke udbedret, jeg tror jeg er heldig hvis jeg lever laengere end to aar!
Faktisk sidder jeg og er glad og smiler naar jeg skriver det!

Saa den er sku helt gal!

Sane Peter(det i taneker er: Ja gu,......Insane Peter, men jeg er saa ikke en homoseksuel!
Saa det kan vaere i bliver overrasket alligevel, nu skiftede foelsenerne saa!)