CD'er som souvenirs?
Fra : Michel Sanomi

Dato : 05-08-11 12:43

Hej,

Jeg har lige været på en skøn tur til Ruhr-distrikitet, som er den
eneste del af Tyskland, jeg ikke havde besøgt. Det har jeg så nu.
Köln, Düsseldorf, Frankfurt am Main og Bonn. Fabelhaft!

Jeg købte som altid nogle cd'er. Blandt andet en med Bianca, som jeg
holder meget af.

Bianca: "Kinder der Sterne" - http://www.youtube.com/watch?v=4i9M-_2eS-o

Jeg har også købt cd'er i Rusland, Tyrkiet, Grækenland og mange andre
lande med musik fra landet, jeg besøger. Gør I også dette, eller er
jeg blot mærkelig? Cd'er er mine souvenirs....

Mange hilser
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-11 20:08

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hwa så med hendes "Engel von San Capitello". Den syneds jeg er fantastisk
god: Engel von San Capitello

Jeg har også købt cd'er i Rusland, Tyrkiet, Grækenland og mange andre
lande med musik fra landet, jeg besøger. Gør I også dette,

Jeg har i hvert fald slagermusik fra mange forskellige lande:
Danmark,
Norge,
Sverige
Færøerne,
Island,
Finland,
Tyskland,
Østrig,
Schweitz,
Holland,
Belgien,
Frankrigm
England,
Amerika

Så dett......

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 06-08-11 01:45

meddelelsen news:4e3c3f77$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> lande med musik fra landet, jeg besøger. Gør I også dette,
>
> Jeg har i hvert fald slagermusik fra mange forskellige lande:

Sorry Aage, det gælder vist ikke. Du har aldrig været i andre lande end Fur.
:)

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Tom L

Dato : 06-08-11 01:04

Michel Sanomi <fantasi@webspeed.dk> wrote:

> Jeg har også købt cd'er i Rusland, Tyrkiet, Grækenland og mange andre
> lande med musik fra landet, jeg besøger. Gør I også dette, eller er
> jeg blot mærkelig? Cd'er er mine souvenirs....

Jeg gør ofte det samme - ikke altid, for det rejser jeg simpelthen for
meget til, men hvis jeg har tid køber jeg jævnligt en CD eller to fra
destinationens hitliste. Især, hvis der har været en del musik i baggrunden
på min tur.

TomL