Sprinkler
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-11 20:18

En sort bmw ville ligge for tæt bag mig i dag.
Ikke fremmende for trafiksikkerheden som det
hedder. Løsningen var 10 sekunder med begge
sprinklere så trak han sig...

Fra : Ralph K.

Dato : 07-08-11 20:30

Det har jeg da brugt i mange år...især effektivt mod motorcyklister og dem
der har en nyvasket bil eller en cabriolet.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-08-11 20:36

On Sun, 7 Aug 2011 21:18:05 +0200, ">> Eque <<" <n/a> wrote:

>En sort bmw ville ligge for tæt bag mig i dag.
>Ikke fremmende for trafiksikkerheden som det
>hedder. Løsningen var 10 sekunder med begge
>sprinklere så trak han sig...

>--

Er den Alfa du arvede så avanceret, at du kan sprinkle med én dyse ad
gangen?

Det er du vist temmelig alene om at kunne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-11 22:04

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Er den Alfa du arvede så avanceret, at du kan sprinkle med én dyse ad
> gangen?
>
> Det er du vist temmelig alene om at kunne.

Der er sku frit valg der. Tror den ene skal
justeres så den rammer lastbilerne næste gang.
Ku være morsomt at være vidne til når der holdes
for rødt...