HTC Desire, Google kalender, slet "free" a~
Fra : Rasmus Olsen

Dato : 07-08-11 13:59

Hej NG

Jeg bruger Google kalender privat & på arbejdet (med hver sin mailadresse).
Firmakalenderen er sat så jeg kan se og rette den fra firma & privat PC'en
Privatkalenderen kan ses og rettes på privatPC'en, men "kun" ses som
eventuelt "optaget" på firmakalenderen (& PC'en).
Herligt!
hvis jeg sletter aftalen på privatPC'en, forsvinder aftalen også på
FirmaPC'en.
på HTC Desire er begge mnailadresser oprettet.
hvis jeg sletter aftalen på privatPC'en, står tidsrummet derefter som "free"
på HTC'en (og kan ikke slettes?),
kan jeg ændre noget i opsætningen, så den er "helt væk" på firmakalenderen
i stedet for at være "free"??

Håber på lidt god hjælp...