Saa skete der da et eller andet!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 10:32

Er vaagnet langt mere op, det er programmering!
Jo mere jeg skriver der faar mig til at fremstaa som vanvittig
eller bindegal, maaden jeg skriver paa osv.

Saa vaagner jeg mere og mere op!

Det er det mest vaagne jeg har vaeret i 13aar indtil videre!

OnTopic i politik: Da DF er nogen vaerre nogen!

Sane Peter

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 07-08-11 10:49

Den 07/08/11 11.32, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
>
> Saa vaagner jeg mere og mere op!
>
> Det er det mest vaagne jeg har vaeret i 13aar indtil videre!
>
> OnTopic i politik: Da DF er nogen vaerre nogen!

,,,,,,,,,,,,,,,,
Tillykke!
vejen til den fornuftige Peter er banet.
Pak psykoserne væk og vær rask!

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 11:41

On Sun, 07 Aug 2011 11:48:59 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,
>Tillykke!
>vejen til den fornuftige Peter er banet.
>Pak psykoserne væk og vær rask!

Ja vi forstår ikke hvor ufarlig lort er og vi overdriver andre ting
for vi har brug for et fjendebillede

"Menneskehedens værste sygdomme er opstået udfra kampen mod sygdomme.
Nietzsche

"For hver sygdom, lægerne helbreder med medicin, fremkalder de ti hos
raske mennesker ved at indpode dem med den virus, som er tusind gange
mere farlig end nogen mikrobe: ideen at man er syg   Marcel Proust

Det gælder både infektion og psykose og nøgenhed at værst er angsten
for angsten - frygten for at være forkert
(som jeg er lykkelig fri for)

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 12:00

> [...]

>,,,,,,,,,,,,,,,,
>Tillykke!
>vejen til den fornuftige Peter er banet.

Ja ingen på dk.politik har psykose - kun forvirring som vi selv kan
arbejde os ud af m/u debathjælp

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 14:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3e5bfd$0$315$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Testosteron niveau igen oeget, ca. halvdelen af mit niveau som det var foer EMDR i 1998
og det dobbelte ad gennemsnittet!

Kroppen er selvfolgelig begyndt ast reagere og det er dejligt afslappende og afstressende,
Brainstem koere ogsaa mere stabilt og roligt da den torterede/programmerede testosteron
mangel er vaek og hjerneskaden bremset, olie indtag oeget og hjerne massen igen begyndt
at oege sin stoerrelse og oege antallet af Neurons og Glia celler!

Testosteron, grunden til at maends hjerner i gennemsnit vejer 200-300gram mere end kvinders,
desuden kan for lavt niveau foere til Osteoporose senere i livet som isaer kvinder har problemer med!

Altergang : Sid paa jeres knae, lav en traedestol med jeres haender samlet foran jer,
modtag legmet, faa en klat(der symbolisere saed, og desinficer med lidt alkohol!

Det er hele foremaalet med den Kristne religion

Krydspost: dk.helbred, dk.politik,dk.videnskab.psykologi
Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 14:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3e9108$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Enukker(Det er derfor de er kendt som snu, de snu overlevede, de snu fandt en anden kilde til Testosteron!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 14:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3e95a1$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og det dobbelte af gennemsnittet!

[...]

Stavefejl rettet(emdr gjort) det er den eneste maade at faa folk til at fremstaa som ubegavede paa tekst,
og selvfolgelig tegnsaetning og ordbrug!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 15:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3e9a5f$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En ring paa Hjernen, en ring paa Hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den stoerste Tyr i Universet med sine horn snurret rundt om sig selv!
Den eneste aegte Hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Mine Horn, Mine Frontal lobes, stadigvaek de eneste der er staerke nok,
til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave
sig igennem en Singularitet!

Sane Peter(25-04-1973 Tyrens StjerneTegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 03:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3e9bef$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Min brainstem koere ogsaa mere stabilt da den torterede/programmerede testosteron
mangel er vaek og hjerneskaden bremset, olie indtag oeget og hjerne massen igen begyndt
at antallet af Neurons og Glia celler!

Rettet lidt til!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-11 04:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3f4a46$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De der 200-300gram, det svare egentlig meget godt til at hvis man haelder ca. halvdelen af en liter maelk
ud, plus lidt ekstra, det er saadan ca. det det drejer sig om i vaegt!

Men den med maelken er ogsaa gjort sur!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 13:02

On Sun, 7 Aug 2011 11:32:28 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Saa vaagner jeg mere og mere op!
>
>Det er det mest vaagne jeg har vaeret i 13aar indtil videre!
>
>OnTopic i politik: Da DF er nogen vaerre nogen!

Nej vi er gode mennesker

Håber du forstår dig bedre end jeg gør, gerne ring 35861000