warpin - samba - vrobj.dll
Fra : bondo

Dato : 07-08-11 00:57

Hej,

Når jeg prøver at installere samba-1-1-0-580.wpi, får jeg en warpin error, der siger noget med chkvrobj failed. Dvs forkert version eller et eller andet. Jeg har flere versioner af vrobj.dll, men ingen af dem gør warpin/samba glad:

19-09-95 2.14 900.545 0 VROBJ.DLL
19-09-95 2.14 900.545 0 VROBJ.DLL_2.1d
9-06-05 13.41 901.857 0 VROBJ.DLL_2.14
6-06-95 14.11 900.137 0 VROBJ.DL_2.1c

En anden delvis samba installation fordrer 2.1d, hvorfor den er 'aktiv' pt.

Fra : Allan

Dato : 07-08-11 21:49

On Sun, 7 Aug 2011 06:57:23 UTC, bondo <spamfrit@gmail.com> wrote:

> [...]
> 6-06-95 14.11 900.137 0 VROBJ.DL_2.1c
>
> En anden delvis samba installation fordrer 2.1d, hvorfor den er 'aktiv' pt.

Nu har jeg ikke prøvet den WPI; men den er du sikker på VROBJ.DLL
er i LIBPATH ?

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : steen bondo

Dato : 14-08-11 06:09

100 !