I virkeligheden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 23:00

Er det begyndt at oedelaegge folks virkeligheds opfattelse,
at der ikke er flere mennesker der bliver torteret ihjel henover
13aar pga. de forbrydelser de har vaeret udsat for, saadan
at folk ved at de bare har vaeret uheldige!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 23:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3db9bf$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa ja, det er loesningen paa:
"Bare selv find paa en god grund til at her har foregaaet, men grunden du finder frem til
maa ikke vaere at Karsten Bjoernholt har gjort noget forkert"

Og noget sindsyge snak han sagde om at justere min virkeligheds opfattelse!

Det betyder saa ogsaa at jeg er blevet justeret til at vide at foraedderi og tortur ikke er forkert!

Jeg syntes egentlig ikke at jeg er saerlig foraedderisk?

Sane Peter

Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 23:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dc1ee$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg burde egentlig have en eller anden form for legal immunitet hvis jeg goer foraedderi,
naar nu at jeg er blevet programmeret af en stats ansat/kommunalt ansat(paa det tidspunkt)
til at acceptere at det ikke er forkert!

(og det er foraedderi at programmere vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 23:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dc576$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er der nogen der kan finde paa et godt navn til ny suveraen nation, mobil dvs. bevaegelig
(Inden for Danmarks Graenser?)
og med en diameter paa ca 10 meter,og hvis midtpunkt er mig?
(Jeg er ogsaa ved at blive juster selv-centreret)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 00:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dc6b8$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, det virker som en daarlig loesning at blive en slyngel stat!
De fleste nationer har en tendens til at vaere livsfarlige naar det drejer
sig om at afstaa territorie, ellers havde de ikke eksisteret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 00:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dcf01$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Vent lige, Der bliver gjort foraedderi!
(Programmering af vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti, er foraedderi,
det er et angreb paa landets regeringsform)

Et par minutter senere, sidder jeg og fniser af grin som et lille barn og er smaa psykotisk,
og erklaere min lejlighed uafhaengig, og vil klage over min overbo til FN for indtraengen i
mit luftrum!(Den der gamle vittighed!)

Jeg har ingen overbo i Humlehaven 27!

Jeg bliver gjort skyldig i Bjoernholts forbrydelser pga programmering og oedelagt i hjernen
af det pga. samme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 00:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dd39d$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er "straf dig selv for det du har gjort!"

Der kan man bare se, justits mord og justits morder i en og samme person!
(mere eller mindre)

Der blev jeg reddet af(du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 01:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dd516$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Dj Aevls udtryk: Saa nu er han er blevet klappet i hjernen paa det!
(og billede i den visuelle af en Klap Hat, inden jeg gaar helt ned, en buffer owerflow i hjernen
eller noget i den retning, tab af regnekraft hurtigt, ikke hukommelse, men regnekraft!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 01:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3dd749$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det hele er en stor historie af uretfaerdighed, synd for Peter og no win derfra og naegten at acceptere det!
En masse latterliggoerelse, og den der koerende for at nedbryde mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 01:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3ddb78$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der var en udsendelse om at producenten af klaphatte var holdt op med at producere dem,
eller noget i den retning!

Og der var jeg ved at faa fat!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 02:01

Ginseng og Fiskeolie!

Det Virker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-08-11 02:46

On Sun, 07 Aug 2011 03:01:18 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

Det har vaeret i starten af hele, det der,
i 1998-1999

Sane Peter