ip ip urra
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 06-08-11 07:31

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det i denne week-end at det er
slut med et af Danmarks længstvarende flettesteder, nemlig M3.

Den skulle efter sigende være helt klar efter week-enden.

Skulle man nu få abstinenser, så dukker der sikkert snart noget nyt
vejarbejde op.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-08-11 07:42

On Sat, 06 Aug 2011 08:31:05 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det i denne week-end at det er
>slut med et af Danmarks længstvarende flettesteder, nemlig M3.

I fredags var de i hvert fald meget langt og de sidste dage har der
ikke været nævneværdig kø ved fletning. Jeg tror jeg i går brugte 2-3
minutter ekstra sydgående lige i den værste tid.

>Den skulle efter sigende være helt klar efter week-enden.
>
>Skulle man nu få abstinenser, så dukker der sikkert snart noget nyt
>vejarbejde op.

Slap du bare af . Sydgående flytter køen bare ned til Roskildevej, i
hvert fald så længe de to broarbejder ved Vallensbæk er aktive.
Skide genialt at skulle lave begge disse broer samtidig, så der
absolut ikke er nogen vej udenom flettekø. Vi har sq nok i den ved
Istanhøj.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 06-08-11 08:02

On Sat, 06 Aug 2011 08:41:42 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>Skide genialt at skulle lave begge disse broer samtidig, så der
>absolut ikke er nogen vej udenom flettekø. Vi har sq nok i den ved

Iflg. skiltning ved de pågældende broarbejder, så afsluttes de i
august begge to.

Har du iøvrigt lagt mærke til det broarbejde der er lige efter exit 17
nordgående? Det er fanneme ligemeget hvordan jeg placerer min lastbil,
så er der altså ikke plads til en personbil på venstre side!

Og du véd godt de der sorte vi ikke bryder os om, de kan jo ikke ret
godt vente,

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : KASO

Dato : 06-08-11 14:28

> Har du iøvrigt lagt mærke til det broarbejde der er lige efter exit 17
> nordgående? Det er fanneme ligemeget hvordan jeg placerer min lastbil,
> så er der altså ikke plads til en personbil på venstre side!

Så'n er det flere steder - ikke rigtigt smart lavet

> Og du véd godt de der sorte vi ikke bryder os om, de kan jo ikke ret
> godt vente,

Det kan de så blive nødt til, hvis de ikke vil have skrabet bilen - du kan
jo ikke rigtigt gøre for, at banerne ikke er bredere.......

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 06-08-11 15:12

On Sat, 6 Aug 2011 15:27:58 +0200, "KASO" <SUK@nospam.invalid> wrote:

>Så'n er det flere steder - ikke rigtigt smart lavet

>--

Lige præcis den her er storeslem. Jeg er ikke engang sikker på at der
kan være en stor MC på siden af lastbilen, uden at der sker noget
grimt.

>--

>Det kan de så blive nødt til, hvis de ikke vil have skrabet bilen - du kan
>jo ikke rigtigt gøre for, at banerne ikke er bredere.......

>--

Du har fuldstændigt ret, men tror du på mig når jeg siger, at hver
eneste gang jeg passerer den fordømte bro, er der nogen der liiiige
skal prøve? .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : oz3bto

Dato : 07-08-11 02:31

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du har fuldstændigt ret, men tror du på mig når jeg siger, at hver
> eneste gang jeg passerer den fordømte bro, er der nogen der liiiige

Størst kommer vel først :P

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-08-11 16:02

On Sat, 06 Aug 2011 09:01:35 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>så er der altså ikke plads til en personbil på venstre side!
>
>Og du véd godt de der sorte vi ikke bryder os om, de kan jo ikke ret

Den kender jeg godt - den giver anledning til megen moro om
eftermiddagen - da skal jeg heldigvis den anden vej.