Samsung GT-S5230
Fra : Ralph K.

Dato : 06-08-11 01:05

Min veninde har lige købt 2 Samsung til hende og hendes mand.
Men de giver mig lidt grå hår i hovedet. (ja jeg har æren af at få dem til
det som ejerne vil have dem til).

Jeg kan ikke få dem til at vise et billede af dem der ringer. Jeg har
kopieret kontakter fra SIM til telefon og bedt den bruge telefonens
telefonbog.
Der ligger selvfølgelig billeder af personerne ved deres respektive
telefonnumre (visitkort).

Lyde til sms som IKKE er minytlange ringetoner/musik, men små korte Bip-Bip
lyde.
Kan det passe at der ikke er nogle sådan og hvor skaffer jeg dem så jeg selv
kan lægge dem ind?
Håber der er en der ved en masse om denne telefon. Jeg har garanteret
lykkeligt glemt alt om det om en måned.
Ville aldrig selv købe en sådan telefon....men lad nu det ligge

Ralph.

Fra : Ralph K.

Dato : 08-08-11 15:24

Tja...jeg forstår godt at der ikke er nogen der kan hjælpe. Jeg vil gætte på
at der ikke er andre der har været så letsindige at købe den her elendige
model
Men er der ikke en der har en anden model af Samsung der ved lidt om det?