Manual til Yamaha påhængsmotor?
Fra : Klaus H

Dato : 05-08-11 18:10

Hejs med jer.

Min Yamaha 8hk (8CMUL) er holdt op med at give "sladrestråle".

Sidste gang hjalp det at rense udløbshullet, men ikke denne gang.

Motoren har ikke været startet i 2 år - uden service.

Jeg går ud fra at impelleren er gået.

Er der en af jer, der kan hjælpe med en reparations- og reservedelsmanual?
Jeg kender ikke produktionsåret, men den tyske brugsanvisning siger
copyright 1990

På forhånd tak.

Klaus H

Fra : Preben