Helbred 5 August 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 15:54

C-Vitaminer, E-Vitaminer,Calcium/Magnesium, Oeget Testosteron Niveau!

Og ny Olie blanding, Raps olie/Ginseng/Lysi Tran(Langt stoerstedelen er Rapsolie)
Ginsengen er fra EFI!

Burde egentlig sidde og planlaegge at bygge et lille Harem,
Bare saadan et par studiner eller saadan!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 15:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c0432$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
C-Vitaminer, E-Vitaminer,Calcium/Magnesium, Oeget Testosteron Niveau!

Og ny Olie blanding, Raps olie/Ginseng/Lysi Tran(Langt stoerstedelen er Rapsolie)
Ginsengen er fra EFI!

Olieblandingen bliver brugt til at komme i kaffen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 16:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c048d$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det ligner motor olir/Smoere olie

Jeg tror jeg skal til at passe paa ikke at blive anset for at vaere en slags original/saerling
Der ligger en del programmering/emdr derinde og rumstere rund!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 16:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c06d5$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ja egentlig, ville groen te nok ogsaa vaere brugbar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 16:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c0740$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ogsaa programmering, skrive om original og saerling paa en underlig maade,
i ved selv hvor tiltraekkende det virker paa studiner!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 16:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c0870$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det ligner motor Olie/Smoere olie

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 16:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c0948$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg kunne altid grave nogle af EMDR forbundets slaver fri,
Inden de er faerdige med at blive brugt!

Og selv finder paa "en god grund til at de egentlig altid har haft lyst til at arbejde i et bordel, og saa bare goer det"
Der er jo procenter i dem, hvis de har symmetriske bryster!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 16:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c0a67$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og nej, heldigvis er det ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(Og jeg kender definitionen paa dem alle sammen)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 17:05

[...]

Jeg overvejer at saenke antallet af cigaretter jeg ryger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 17:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c14fe$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

10 om dagen burde vaere rigeligt, hvis jeg laegger dem i en koekken skuffe saa skal jeg
hele tiden hente dem derude hvis jeg skal ryge!

Sane Peter