Lidt mere sommergætteri :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-08-11 14:35

Her er så lige en gætter mere.
Disse 2 billeder er fra samme bil (og knipset i dag med min mobilos).

http://www.perbeer.dk/no1.jpg
http://www.perbeer.dk/no2.jpg

Men hvilken bil er det?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-08-11 15:08

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Her er så lige en gætter mere.
> Disse 2 billeder er fra samme bil (og knipset i dag med min mobilos).
>
> http://www.perbeer.dk/no1.jpg
> http://www.perbeer.dk/no2.jpg
>
> Men hvilken bil er det?

Ferrari Dino ?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-08-11 15:12

>"Brian Sørup" skrev i meddelelsen
>Ferrari Dino ?

Nope.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : JeGy

Dato : 05-08-11 16:06

> Her er så lige en gætter mere.
> Disse 2 billeder er fra samme bil (og knipset i dag med min mobilos).
>
> http://www.perbeer.dk/no1.jpg
> http://www.perbeer.dk/no2.jpg
>
> Men hvilken bil er det?
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.dk - Motorsport
> Noget for pladesmeden:
> http://www.youtube.com/results?search_query=perbeer+crash&search_type=&aq=f

Camaro?

Mvh Jens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-08-11 17:09

>"JeGy" skrev i meddelelsen
>Camaro?

Heller ikke nej.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-08-11 17:32

>"Per Beer Hansen" skrev i meddelelsen
>Her er så lige en gætter mere.
>Disse 2 billeder er fra samme bil (og knipset i dag med min mobilos).
>
>http://www.perbeer.dk/no1.jpg
>http://www.perbeer.dk/no2.jpg
>
>Men hvilken bil er det?

Her er så lige lidt ledetråde:

6,8 liters motor
420 HK
Den har mange direkte efterkommere

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-08-11 18:20

> Her er så lige lidt ledetråde:
>
> 6,8 liters motor
> 420 HK
> Den har mange direkte efterkommere

Jensen Interceptor ?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-11 08:42

>"Brian Sørup" skrev i meddelelsen
>Jensen Interceptor ?

Nope.
Se svar til Ivan.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan Madsen

Dato : 05-08-11 19:24

On Fri, 5 Aug 2011 18:31:56 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Her er så lige lidt ledetråde:
>
>6,8 liters motor
>420 HK
>Den har mange direkte efterkommere

Jeg tror du har været ude at fotografere stjernebiler igen.

MB 300 SEL 6.8 AMG - og så skal vi tilbage til ca. 71.
Farven får mig bare til at tro jeg tager fejl.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-11 08:40

>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
>
>Jeg tror du har været ude at fotografere stjernebiler igen.

Det er da lige hvad jeg har

>MB 300 SEL 6.8 AMG - og så skal vi tilbage til ca. 71.

Jeps, set og fotograferet på Rådhuspladsen (Kbh) i går.
http://www.perbeer.dk/mb/amg_mother_01.jpg
http://www.perbeer.dk/mb/amg_mother_02.jpg
http://www.perbeer.dk/mb/amg_mother_03.jpg
http://www.perbeer.dk/mb/amg_mother_04.jpg
http://www.perbeer.dk/mb/amg_mother_05.jpg
http://www.perbeer.dk/mb/amg_mother_06.jpg

>Farven får mig bare til at tro jeg tager fejl.

Den er nu god nok, farven.
Bilen gik under tilnavnet "Det Røde Svin" (frit oversat fra tysk ) eller
"The Mother Of All AMG's".
Men den var vist også malet gul engang.

Iøvrigt er det vist ikke den originale bil fra dengang, men kun en replika
(bygget af MB og AMG i samarbejde), da den originale skulle være i privat
eje (vistnok i Frankrig et sted).
Efter den var blevet brugt i race, i de tidlige 70'ere, blev den solgt til
en fransk flyproducent, som brugte den til at afprøve forskellige
aerodynamiske ting, ved høj fart.

Bilen, og den nye ved siden af, skal begge køre opvisning ved CHGP i dag og
i morgen.
Det skulle være Mercedes der har sendt dem herop, i anledning af bilens/Benz
(Mercedes-Benz) 125 års jubilæum i år.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-08-11 16:40

On Sat, 6 Aug 2011 09:40:27 +0200, "Per Beer Hansen"

>Det er da lige hvad jeg har

>Jeps, set og fotograferet på Rådhuspladsen (Kbh) i går.
> [...]

Jeg kom senere i tanke om, at jeg havde set et billede af dyret for
nylig. Og den var brandrød. Så sov jeg mere roligt )

> [...]
>i morgen.
>Det skulle være Mercedes der har sendt dem herop, i anledning af bilens/Benz

Hvad har jeg vundet - en gratis fodtur til Roskilde?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-11 23:08

>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
>
>Jeg kom senere i tanke om, at jeg havde set et billede af dyret for
>nylig. Og den var brandrød. Så sov jeg mere roligt )

Det var godt

>Hvad har jeg vundet - en gratis fodtur til Roskilde?

Ja og ikke nok med det, du har også vundet en gratis fodtur hjem igen

Ham her er iøvrigt ved at lave sin helt egen 6,3'er, i en lidt speciel
bestykning:
http://www.youtube.com/watch?v=PefcxJKmyEQ

Men han ser nu heller ikke ud til at mangle noget, når vi taler om biler.
Imponerende samling.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-08-11 20:01

On Sun, 7 Aug 2011 00:07:45 +0200, "Per Beer Hansen"

>Det var godt

>Ja og ikke nok med det, du har også vundet en gratis fodtur hjem igen

Det er alt alt for meget!

> [...]
>http://www.youtube.com/watch?v=PefcxJKmyEQ
>
>Men han ser nu heller ikke ud til at mangle noget, når vi taler om biler.

Hmmm.......hvad er det man siger om legetøj?

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-08-11 23:21

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hmmm.......hvad er det man siger om legetøj?

Ham der har mest legetøj når han dør - er stadig død......

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-08-11 15:16

>"Brian Sørup" skrev i meddelelsen
>Ham der har mest legetøj når han dør - er stadig død......

Ja, men han har så haft det sjovt imens han levede

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-08-11 15:18

>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

>Det er alt alt for meget!

OK, så kan du nøjes med en halv gåtur hjem

>Hmmm.......hvad er det man siger om legetøj?

Ja han har ihvertfald en del voksenlegetøj, ham Leno gutten.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-08-11 00:29

Den 05-08-2011 18:31, Per Beer Hansen skrev:

> Her er så lige lidt ledetråde:
>
> 6,8 liters motor
> 420 HK
> Den har mange direkte efterkommere

Denne her:
http://www.flickr.com/photos/mehow911/5167395728/

Hvis det er rigtigt, så er Ivan vinder

--
Uffe Bærentsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-11 08:43

>"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen
>Denne her:
>http://www.flickr.com/photos/mehow911/5167395728/

Jeps.

>Hvis det er rigtigt, så er Ivan vinder

Jeps

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 05-08-11 19:18

On Fri, 05 Aug 2011 18:31:56 +0200, Per Beer Hansen wrote:

> Her er så lige lidt ledetråde:
>
> 6,8 liters motor
> 420 HK
> Den har mange direkte efterkommere

AC Cobra?

Fra : Armand

Dato : 05-08-11 22:06

Den 05-08-2011 15:35, Per Beer Hansen skrev:
> Her er så lige en gætter mere.
> Disse 2 billeder er fra samme bil (og knipset i dag med min mobilos).
>
> http://www.perbeer.dk/no1.jpg
> http://www.perbeer.dk/no2.jpg
>
> Men hvilken bil er det?

På mine blå øjne kaster jeg mig ind i buddene før jeg kigger videre i
strengen:

Dodge Charger (er der en refleks i baghovedet der hvisker mig)
Førsøg på at argumentere for sin ituition:
- Tilsyneladende en 8-cylindret = Stor chance for amerikanske gener.
- Hjulet ligner sådant noget som jeg forbinder med 70-80'er amerikansk
power-car og Chargeren er indbegrebet af den ærke amerikanske muscle-car !?

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 05-08-11 22:11

Den 05-08-2011 23:05, Armand skrev:
> På mine blå øjne kaster jeg mig ind i buddene før jeg kigger videre i
> strengen: .........

Puha - Jeg nåede det!

Disse gæt....xxx -tests har det med at skulle afsluttes inden for de
første par timer (fordi spørgeren har svært ved at sidde inde med
hemmeligheden?), hvorved at det i praksis er svært at komme til fadet,
hvis man ikke når at 'komme på ' indenfor samme døgn

--
Armand.
(der stadig ikke synes at hjulene ligner nogen europæisk montering: Dyb

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-11 08:45

> [...]

>power-car og Chargeren er indbegrebet af den ærke amerikanske muscle-car !?

Denne er ikke spor amerikansk, det er rendyrket tysk muscle
Se iøvrigt svaret til Ivan.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 06-08-11 18:07

On Sat, 06 Aug 2011 17:39:38 +0200, Ivan Madsen wrote:

> Jeg kom senere i tanke om, at jeg havde set et billede af dyret for
> nylig. Og den var brandrød. Så sov jeg mere roligt )

Muligvis denne:
http://www.topgear.com/uk/photos/mercedes-300-sel-amg-meets-s63-
amg-2011-07-29

--