Effektive p afgifter !!
Fra : KT

Dato : 03-08-11 19:12

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-08-11 20:40

Den 03-08-2011 20:12, KT skrev:
> http://www.b.dk/globalt/borgmester-straffer-daarlig-parkering-med-tank

Alle gode gange tre.

Og jeg tror ikke på den.

Jeg vil tro at der snart kommer en modsigelse fra Mercedes. For hvis
deres biler er så dårlig bygget at de skades så meget af den smugle vægt
den der PMV kan levere, er de vist ikke meget værd.

Det brugte køretøj er en pansret mandskabsvogn (PMV), og det vejer kun
10 tons. Det vil sige max 1,25 tons pr hjul.

Det skulle en MB da vist gerne kunne holde til. Der er jo tale om at den
bliver "kørt over" og ikke noget der falder ned på den.

Så jeg betragter situationen som noget der er stillet op for fotografens
skyld.

Men signalværdien fejler sikkert ikke noget.

Fra : Steen F.

Dato : 04-08-11 09:51

Den 03-08-2011 21:39, Finn Guldmann skrev:
> Alle gode gange tre.
>
> Og jeg tror ikke på den.
> Så jeg betragter situationen som noget der er stillet op for fotografens
> skyld.

Læs nu hvad der står: "Men bilister i den baltiske hovedstad behøver
tilsyndeladende ikke at være bange for at få deres køretøj knust, da der
blot er tale om et dramatisk mediestunt."

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-08-11 12:04

Finn Guldmann:

> Alle gode gange tre.
>
> Og jeg tror ikke på den.

Citat fra linket "Men bare rolig...

På Vilnius' officielle hjemmeside beskrives den nye metode
som en 'ny måde' at bekæmpe ulovlig parkering. Men bilister i

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Armand

Dato : 04-08-11 12:27

> [...]
> skyld.
>
> Men signalværdien fejler sikkert ikke noget.

Tjaeh :-/

Som det bedst ses ved 'afkørslen' hænger de øvrige tre hjul fri af
asfalten hvorved at alle højre sides 5 ton hviler på forreste hjul under
'opkørslen'. Ruderne er i dag et bærende element men hvis det forreste
hjul starter med at trykke sig igennem førstkommende rude så mistes
denne styrke og taget trykkes ubesværet ned i et 'hjulspor'.
Bagagerumsklappen i sig selv er ikke en del af karossens styrke og dén
trykkes følgeligt lige så let.
Det samme gør sig gældende for kølerklappen, men motoren under dén
skulle nok kunne yde modstand. Tilsyneladende er bilen hel inden
behandlingen, man ser ihvertfald ét billede af fronten, men motoren kan
stadig mangle :-/ Anyhow, så ses forenden ikke efter behandlingen, så
det kunne jo være en bil med en frontalskade (med stand-in for det ene
front-billede)!

--
Armand.

Fra : Ralph K.