fat32 >2GB
Fra : bondo

Dato : 03-08-11 10:07

Hej,

Jeg kan ikke få min ecs1.2.1 til at læse USB fat32 drev over 2GB. Hvad er det jeg ikke fatter. Har søgt en del på nettet, og mener at have fulgt diverse vejledninger.

En dir respons ser f.eks sådan her ud:

Volume in drive H is unlabeled Serial number is 534E:4A52
SYS0002: The system cannot find the file specified. "H:\*"
0 bytes in 0 files and 0 dirs
26.670.592 bytes free

Dette er min Android, men det gør ingen forskel om det bare er en 'pen'.

Takker

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-08-11 18:29

Den 03-08-2011 18:06, bondo skrev:

> Jeg kan ikke få min ecs1.2.1 til at læse USB fat32 drev over 2GB. Hvad er det jeg ikke fatter. Har søgt en del på nettet, og mener at have fulgt diverse vejledninger.

Så vidt jeg husker, understøtter OS/2 ikke større FAT-drev.
Der er vist en speciel driver hertil, men jeg har aldrig
haft større FAT-drev end de 2 GB. Du kan ikke bruge NTFS på
USB'en?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om ubuntu Linux:

Fra : Allan

Dato : 04-08-11 20:00

On Wed, 3 Aug 2011 17:28:50 UTC, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Så vidt jeg husker, understøtter OS/2 ikke større FAT-drev.

Det er ikke korrekt.
Jeg har ingen problemer med at få adgang til HD'en i min PVR
via USB, og det er en 250GB disk.

Filer større end 2GB er dog ikke understøttet.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-11 20:21

Den 04-08-2011 21:00, Allan skrev:

> Det er ikke korrekt.
> Jeg har ingen problemer med at få adgang til HD'en i min PVR
> via USB, og det er en 250GB disk.

Ok, så var det bare mig. Jeg fik det aldrig til at virke med
driveren til FAT32, og den indbyggede driver i min WSeB
understøttede kun 2 GB. Jeg havde til gengæld ikke problemer
med NTFS-driveren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand: