Opdatere Samsung galaxy S2
Fra : Slynglen

Dato : 03-08-11 08:03

Jeg har købt denne fantastiske telefon ( Samsung Galaxy S2), men via samsung
kies skal den opdateres, men det vil den ikke. Det finder fint telefonen, og
downloader fint. Men så snart den er igang med at instalere, skriver den
pludselig at pc kan ikke genkende telefonen. Og så glippede det jo ligesom..
Jeg har også lidt problemer med nogle gange at ringe folk op. Den siger ikke
en lyd når man ringer op, men er pludselig igennem, og hverken jeg eller
modtager kan høre noget.. Så må jeg genstarte telefonen, og så virker det
igen.. Kender i noget til det, eller har oplevet noget af det samme ?? Jeg
har 3 som udbyder

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-11 11:23

"Slynglen" <intet@email.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> og så virker det igen.. Kender i noget til det, eller har oplevet noget af

Har 3 branded telefonen?
Så kan det ligge der.

Jeg har ingen løsning, men føler med dig. Min søn har en Galaxy S, han
heller ikke kan finde ud af at opdatere. Den vil heller ikke snakke med Kees
Samme fænomen. Den er købt ved TDC.
Mit indtryk er, at Samsung er dygtige til at lave hardware, men nogen
tågehorn, når det kommer til software.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger