Begge front og back LINE7Højtaler bøsninge~
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-11 15:55

Jeg har en MEDION stationær pc 'ét eller andet' med miniJacks foran til
hovedtlf og bagpå findes en tilsvarende.

Jeg vil godt have FAST monteret forbindelse til min HIFI-forstærker fra
bøsningen bagpå - tænde forstærkeren når der rigtig skal høres musik, og
ellers holde den slukket.

Bøsningen foran bruger jeg så til hovedtlf.

MEN jeg kan ikke få liv i den bagpå - hvordan gør man det - jeg mener at
have prøvet alle kombinationer af flueben, hvor jeg nu kan finde noget !

HILFE !!!!!

Mvh
KSor

Fra : Ole C

Dato : 02-08-11 18:39

KS skrev blandt andet:

> [...]
>
> MEN jeg kan ikke få liv i den bagpå - hvordan gør man det - jeg mener
> at have prøvet alle kombinationer af flueben, hvor jeg nu kan finde

I første omgang: hvad siger brugsanvisningern om stikket bagpå?
- og: har du kigget ind i kassen for at se om stikket overhovedet er
forbundet til noget?

--
vh
Ole C

Fra : Ralph K.

Dato : 02-08-11 19:05

>I første omgang: hvad siger brugsanvisningern om stikket bagpå?
>- og: har du kigget ind i kassen for at se om stikket overhovedet er
>forbundet til noget?

Kan man ikke bare sætte et lydkort i?
Altså hvis der nu benyttes det indbyggede på motherboard?
Så burde PC kunne sende til begge, hvis du ikke får løst problem på anden
måde.

Fra : Henning

Dato : 02-08-11 21:25

On Tue, 2 Aug 2011 16:55:16 +0200, "KS" <keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk> wrote:

>Jeg har en MEDION stationær pc 'ét eller andet' med miniJacks foran til

Medion "et eller andet" er ikke godtnok. Du må ned og kigge under bunden og finde den præcise model.

> [...]
>
>MEN jeg kan ikke få liv i den bagpå - hvordan gør man det - jeg mener at
>have prøvet alle kombinationer af flueben, hvor jeg nu kan finde noget !

Du skal konfigurere via Realtek-programmet, hvor du fortæller hvad der er i hvilke porte.