Kraftig opvaagning! 2 August 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 10:54

Cappucino/Kakao Pulver i en kogende kop vand sammen med raps olie!
Det er Omeg3,Omega 6, Vitamin E(Tokoferol)

Det var da EMDR gav slip fordi jeg er naesten blevet udslette oekonomisk,
det smager faktisk rigtigt godt, men skal blandes paa den rigtige maade,
ellers ligger olien bare ovenpaa!

Oekonomi er saa ikke grunden til at jeg indtager det, det er pga. programmering har givet slip!
Raps olie koster ca 12kr i Fakta og bare det at drikke saadan en varm drik om morgenen kan
forbedre saa mange menneskers liv, bare pga indholdet i raps olie,og saa oeger det folks
HDL Kolesterol(Det er den gode type af Kolesterol)

"Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"
"Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"

Jeg er spaendt paa hvordan en varm drik, med raps olie og ginseng paavirker hjernen!

OnTopic i Politik fordi det politiske parti DF er nogle roevhuller!

Krydspost:dk.politik, dk.helbred

Sane Peter