1/4 ltr autolak hvid ?
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-11 11:28

Nogen der ved hvor man kan købe ca 1/4 liter autolak hvid
i kbhs området ?

Det skal være så jeg selv kan male det på med en pensel.

Jeg har prøvet
Brdr. Elkjær´s Autolakering & Opretning ApS
Hejrevej 33
2400 København NV
kun ½ liter til ca 500,- kr
og
Berling Autolakering
v/Jimmy Berling
Birkedommervej 35
2400 København NV
de sælger ikke ud af huset.

Mvh Kim

Fra : ib tinning 2620

Dato : 02-08-11 11:38

sadolin i glostrup blander i den farve og mængde du skal bruge
jeg kan dog ikke huske hvad jeg gav for det

mvh Tinning

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-11 12:31

"Kim" <1_2_3.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe ca 1/4 liter autolak hvid
> i kbhs området ?
>
> Det skal være så jeg selv kan male det på med en pensel.

Så fandt jeg det, det skulle være det eneste sted i KBH som sælger til
private, fordi det er så dyrt, de blander præcist efter den farvekode man
evt har.
Fanme dejligt

Fra : Henning

Dato : 26-08-11 13:49

On Fri, 26 Aug 2011 13:30:51 +0200, "Kim" <1_2_3.dk> wrote:

> [...]
>
>Så fandt jeg det, det skulle være det eneste sted i KBH som sælger til
>private, fordi det er så dyrt, de blander præcist efter den farvekode man

Hvem er det? Og blander de ud fra bilens farve eller skal man have en
farvekode? (Min bil er knap 10 år gammel, farven er falmet noget i
forhold til den reparationslak jeg kan købe ud fra farvekoden.)