Mail nede hos Telenor
Fra : Klaus Petersen

Dato : 02-08-11 13:59

Kan hverken hente mails via Outlook Express eller komme i kontakt
med deres webmail på Telenor's hjemmeside og deres status side er helt
tom angående denne fejl.

Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-08-11 15:05

"Klaus Petersen" <inv@lid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> tom angående denne fejl.
>
> Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Ja ditto her

Fra : Klaus Petersen

Dato : 02-08-11 18:56

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Klaus Petersen" <inv@lid.net> skrev i en meddelelse

> Ja ditto her

Takker for tilbage svar. Nu ca. kl.20 er den stadig nede.
Faens, jeg venter en pisse vigtig mail.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-08-11 22:11

On 02-08-2011 19:56, Klaus Petersen wrote:

> Faens, jeg venter en pisse vigtig mail.

Hun bliver her til den 15.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste

Fra : Henning

Dato : 02-08-11 19:16

On 02 Aug 2011 12:58:57 GMT, "Klaus Petersen" <inv@lid.net> wrote:

> [...]
>tom angående denne fejl.
>
>Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Samme problem her - på trods af at
http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/loes-dit-problem/status-paa-driften/index.aspx
ikke melder noget som helst om det

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-08-11 20:14

Den 02-08-2011 14:58, Klaus Petersen skrev:
> [...]
> tom angående denne fejl.
>
> Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Alle 3 konti hos Telenor kommer heller ikke igennem herhjemme.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-11 20:25

> [...]
> tom angående denne fejl.
>
> Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Tak! Jeg var ved at blive mere end almindeligt irriteret over det, men
jeg er glad for jeg ikke er den eneste. Så må vi bare vente.

/Steinbjørn

Fra : Henning

Dato : 02-08-11 21:23

> [...]

>Kan hverken hente mails via Outlook Express eller komme i kontakt
>med deres webmail på Telenor's hjemmeside og deres status side er helt

Kl. 22.20 er mailen oppe at køre igen.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 03-08-11 00:40

Henning wrote:

> Kl. 22.20 er mailen oppe at køre igen.

Har også lige opdaget det.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-08-11 06:06

> Har også lige opdaget det.

Bare pisse ringe at de ikke holdt deres
hjemmeside opdateret.
Det er jo ikke just en baggårds virksomhed.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 03-08-11 19:12

Andersen [3650] wrote:

> Bare pisse ringe at de ikke holdt deres
> hjemmeside opdateret.
> Det er jo ikke just en baggårds virksomhed.

Ja dengang da udbyderen hed CyberCity, der var de godt nok
noget flinkere til at holde folk opdateret om hvad der sker
teknisk. Det var stort set altid Simon Skals der var først
på pletten med at holde kunderne informeret.

Fra : Chano Andersen

Dato : 04-08-11 16:10

Den 03-08-2011 20:11, Klaus Petersen skrev:
> [...]
> teknisk. Det var stort set altid Simon Skals der var først
> på pletten med at holde kunderne informeret.

Kasper Mejlgaard var også ret godt med på det punkt. Men sidst nævnte
smuttede jo over og startede Fullrate, hvad Simon Skals laver, ved jeg
ikke, men er ret sikker på, at han heller ikke er hos CyberCity/Telenor
mere.

Så måske det bare er fordi de gamle der var gode til at holde kunderne
orienteret, og så deres job som et håndværk, ikke længere er i selskabet?

Eller måske bare fordi tiderne er skiftet, og tiden simpelthen ikke er
der til at teknikkerene kan melde ud til kunderne, og
kundeservice/presse medarbejderne går tidligt? :P

- Chano Andersen

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 04-08-11 19:20

Chano Andersen pretended :
> Eller måske bare fordi tiderne er skiftet, og tiden simpelthen ikke er der
> til at teknikkerene kan melde ud til kunderne, og kundeservice/presse
> medarbejderne går tidligt? :P

Eller også har DJØF-vældet holdt sit indtog hos Telenor, og så tænker
man sikkert mere på, at skiltning af problemer med eget udstyr giver
dårlig omtale for potentielle kunder.
Skriver man noget i status, er det som regel kun planlagt arbejde,
eller hvis TDC har problemer på en central.

--
/klaus

Fra : Henning

Dato : 07-08-11 08:32

> [...]

>tom angående denne fejl.
>
>Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Det ser trods alt ikke ud til, at noget er så skidt, at det ikke er godt for noget
I ugen op til nedbrudet var jeg begyndt at få ~50 spammails om dagen. Efter får jeg nu kun 1-2

Fra : Kert Rats

Dato : 08-08-11 09:54

> Det ser trods alt ikke ud til, at noget er så skidt, at det ikke er godt
> for noget
> I ugen op til nedbrudet var jeg begyndt at få ~50 spammails om dagen.
> Efter får jeg nu kun 1-2

Jeg oplever det samme. Antallet af SPAM-mails er reduceret til et par
stykker om ugen.
Mon Telenor har opgraderet deres SPAM-filter?

Venligst

Kert Rats

Fra : Klaus Petersen

Dato : 08-08-11 12:07

Kert Rats wrote:

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> news:dofs3715let518vcc7enb6vcmvgfte6js3@4ax.com... >On 02 Aug 2011

> Jeg oplever det samme. Antallet af SPAM-mails er reduceret til et par
> stykker om ugen. Mon Telenor har opgraderet deres SPAM-filter?
>

> Venligst
>
> Kert Rats

Telenor arbejder sammen med Spamhaus, så det kan tænkes at de har fået
sendt en masse spammeres IP adresser til deres database, som så nu viser
sin fulde effektivitet hos dem.

Fra : Kert Rats

Dato : 08-08-11 22:31

> Telenor arbejder sammen med Spamhaus, så det kan tænkes at de har fået
> sendt en masse spammeres IP adresser til deres database, som så nu viser
> sin fulde effektivitet hos dem.

I så fald skal der herfra vanke ros til Telenor og til Spamhaus.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 16-08-11 13:09

> [...]
> tom angående denne fejl.
>
> Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?

Nu er Telenors e-mail-server nede - igen igen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Klaus Petersen

Dato : 16-08-11 18:51

Kert Rats wrote:

> "Klaus Petersen" <inv@lid.net> skrev i en meddelelse

> Nu er Telenors e-mail-server nede - igen igen.
>

> Venligst
>
> Kert Rats

Ikke længere. Den kører fiont her ca. kl 20.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Kert Rats

Dato : 16-08-11 20:37

"Klaus Petersen" <nom@il.net> skrev i en meddelelse

> Ikke længere. Den kører fiont her ca. kl 20.

Jeps, og så her. Telenor sagde på en telefonsvarer, at de havde problemer
med mailserveren.

Venligst

Kert Rats