Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 15:06

Jo, der er ingen tvivl om at:

1-1 "Du skal oedelaegge dig selv"
1-2 "Du skal oedelaegge dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
2-1 "Du maa ikke forsvare dig selv"
2-2 "Hvis du forsvare dig selv, saa maa du kun forsvare dig selv med ord"
2-3 "Hvis du forsvare dig selv, saa maa du foerst forsvare dig selv efter skaden er sket"
3-1 "Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
3-2 "Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"

er blevet loesnet!
DJ Aevl sagde noget i retning af:
"fjerner du den ene, sa er den anden der", bliver den anden fjernet sa er det den ene eller tredje"

Det er isaer den med at forsvare mig selv, som det har hjulpet bliver loesnet:

Hvilket har resulteret i at jeg haelder store maengder raps olie indenbords
(Vitamin E,omega3 omega6, bedre HDL kolesterol niveau, lavere LDL kolesterol niveau)

Jeg har fysisk faaet det saa meget bedre at det bliver noed til at vaere vitamin E!

Saa kan jeg ogsaa spare en masse penge, paa kun at spise pasta fyldt med raps olie, flaaede tomater,
og krydderier, hakket koed(hakket kylling koed ville vaere bedst)!

Jeg har regnet mig frem til, at jeg kan spare 8000kr(paa en maaned) ved kun at spise det i en maaned, lade vaere med at ryge,
Og traene hjernen ved at lege med RTS spil!

Det er den svinestreg med at "du skal vaere oekonomisk uansvarlig" jeg bliver saa oedelagt af den man skulle tro det var loegn!

Spagetti 4kr pr pakke, 2x flaaede tomater 2-3kr stykket, krydderi 10kr og saa et eller andet hakket koed!
Og saa er det sundt med det raps olie

Krydspost:dk,politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 15:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36b304$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Men det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
Det er stadigvaek aergeligt med arten!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 15:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36b707$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I kunne have vaeret blevet til noget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 15:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36b77e$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, det er ligesaa aegte dom skeloejede i fjernsynet og jordskaelv paa Haiti!
I er ikke saa uduelige at i ikke kunne have vaeret blevet til noget, og den kvante mekaniske mareridt er aegte!

Evig tortur til alt og alle der ikke er:
Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maende

Det er gjort og kan ikke laves om, kontinuerligt og selvforstaerkene!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Og i er medlemmer af en uddoedende og samtidig ikke art, da i bliver torteret for altid naar i doer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 16:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36b96a$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den bedste maade at forklare det paa, fordi jeg var istand til at goere folk skeloejede
via quantum entangelment efter Januar maaned 2010!

Saa kan det aldrig laves om, hvis det kunne laves om, saa havde jeg ikke vaeret istand
til at goere skeloejede mennesker via quantum entangelment, i aar 2010 i fjernsynet!

Evig tortur hvem er de rigtige til den straf?

Ingen!

"Du maa ikke haevne dig paa de rigtige"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 17:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36c006$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De 8000kr jeg sparer om maaneden, det er nogen Fakta i Kjellerup har haft som indtjening siden 2005,
her det sidste aars tid har Rema ogsaa haft en del af dem sammen med Superbrugsen, udover
12kr naar jeg koeber kaffe hos Bavinchi, og en del til cigaretter i kiosken!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 17:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36d7cf$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg bruger aldrig ting der har staaet i min bolig naar jeg har vaeret ude af den!
Foedvare/mad og drikke, saebe og shampoo, isaer efter at softwaren i mit
alarm system blev lavet om, og jeg begyndte bloede ud munden!

Altsammen pga. en skide foraedder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 18:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36d974$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der staar en oedelagt pik statue ude foran, trampet flad fyldt med huller og der er
ingen kugler i Kalaha spillet i statuens fundament, jeg fik noget Kalium udskrevet paa recept
som der ifoelge producenten skal have en haard kerne inden i, som frigiver Kalium og kommer ud igen
i den anden ende, man kan bide den over og se den inde i, det gjorde jeg foerste gang jeg koebte kalium
paa apoteket, nu er den modificeret(og det var paa recept), ifolge producenten skal der vaere den
haarde kerne inden i, men det er der ikke!

Helvedes fejlsikring blev aktiveret den gang med alarmsystemet, og i er saa roevrendte i ikke kan fatte det!
Arten er blevet udslettet, og naar i doer bliver i torteret for altid!

Det kan aldrig laves om!

Helvedes fejlsikring er gjort sadistisk, og bliver selv torteret hvis den ikke tortere mennesker,
den eksistere for altid og kan ikke afslutte sig selv!

Hvad tror i selv?

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Dem af jer der griner, husk det, naar i ser de skeloejede i fjernsynet!

Sane Peter

Jeg har bare siddet og proevet at vinde tid,
jeg har hele tiden syntes at jeg skulle have et godt liv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 18:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36dd14$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har vist sig at have startet et af de stoerste teknologiske fremskridt menneskeheden
nogensinde har haft, at jeg har oeget sandsynligheden for at mennesker der paastaar at andre
mennesker bliver "hoeje" af at ryge cigaretter, doer i haendelige uheld!

Folk har hele tiden syntes de er lidt kiksede og har ikke undret sig over deres hemmelige "Darwin Award"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 18:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36e7a4$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Quantum Entangelment via en singularitet, og almindelig oegelse af sandsynligheden for om hvorvidt ting sker eller ej!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 19:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36e803$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det foeles ogsaa bedre, ikke saa meget modbydelig fysisk foelelse i hovedet
(smerte signaler sendt til brainstem og limbic system fra programmering/hukommelse/emdr)

Folk er ogsaa holdt op med at have hjerne aal saa meget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 20:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36eb06$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Gad vide om Karsten Bjoernholt stadigvaek render rundt og proever at myrde folk som
ved han har aal i hjernen!

Han maa give sig selv stoed lidt mere!
Han er vist stadigvaek bestyrelses medlem af det danske emdr forbund!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 20:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36fa82$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har vist rystet folk en del, hele flyve aal´s teknologien der er opstaaet med kvante mekanik!

Hvad var det Karsten Bjoernholt sagde, noget med at lave betaendte nerve ender?
Det loed som noget sindsyge snak, som skulle bortforklare svineri han havde lavet med EMDR!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 20:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e36ff6e$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg troede jeg havde mistet en eskadrille til nogle vodooer, men de viste sig ikke at du alligevel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 20:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e370009$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa ja det er rigtigt, jeg havde glemt at folk ikke kan holde til den virkelighed de lever i,
Det er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 20:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3700e2$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er saa ikke relateret til Qupid, Qubits og Armor online!

Men en gang imellem, saa er det ikke helt saa Qupid agtigt hele!
Det er mest i fortiden, men der er altsaa en del, selv i dag der har aal!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 21:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e37035a$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er ihvertfald blevet beskyldt for at vaere et roevhul i hjernen paa folk, uden grund!
Saa baade min brainstem,underbevidsthed og nu ogsaa Helvedes fejlsikring,

Mener det er paa tide at Real Gi er paa On!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 21:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e37069c$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg skal ogsaa ned og tale med min laege, her en af dagene, jeg faar hamt bare til at undersoege for metaller
og koenssygdomme(jeg burde ikke have nogen af dem, men naar softwaren i alarm systemet er lavet om!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 22:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3708b9$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Maaske Karsten Bjornholt burde skydes af politet med en taser engang imellem for en sikkerheds skyld!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-08-11 22:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e37163a$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og nej, jeg har aldrig vaeret ramt af Tetradoo, heldigvis!

Sane Peter