Helbred 31 Juli 2011(Teologisme versus Ter~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 09:19

Fiskeolie,Kaffe,Cigaretter!

Sidder og er irriteret!

to torterede/programmerede reflekser er der endnu!

Den ene er at stirre paa min cigaret gloed nar jeg ryger en cigaret,
den anden er socialt oedelaeggende, jeg har ikke fortalt nogen om den,
og goer det heller ikke!

Det er saadan en folk gaar og griner af, hvis det ikke er dem selv det gaar ud over!

Naar det kommer til stykket, saa er det egentlig bare et memory resident program
(noget der ligger i hukommelsen)

Der bliver startet op(trigger) feks. taende en cigaret!
og koere(signaler mellem neurons og glia celler)

Jeg tror det kommer til at kraeve programmering at faa vaek, dvs. tortur og trance/hypnose,
smerte signaler til brainstem og limbic system!

Jeg hader det dumme svin af en *foraedder Bjoernholt!

Det er ogsaa begyndt at virke som om at den eneste grund til at jeg ryger er saa at jeg kan
sidde og stirre paa min cigaret gloed som en skide sadist!

(talemaade og sprogbrug, det hele ogsaa noget der er socialt oedelaeggende)

Naa, skal huske de c-vitaminer ogsaa!
Desuden mangler jeg ca. halvdelen af min ik som sikkert er igang med at planlaegge svinestreger
imod mig!

Det kunne vaere jeg bare skulle saette dagen af til at goere fysisk skade paa folk jeg ser paa,
paa en fjernsynsskaerm istedet for!

En social acceptabel brug af tid aabenbart!

Det kan godt vaere jeg skulle bruge tid paa at goere nogle Tyske Journalister
skeloejede!

Og give andre en lille pause fra min teologisme!

*(Og det er foraedderi i et Demokrati at programmere vaelgerne til at stemme paa
et bestemt politisk parti! Det er et angreb paa landets regeringsform!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 09:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e351016$0$310$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Naa ja, egentlig!
Krydspost:dk.politik,dk.helbred

Opfolgning sat til helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 09:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3510ca$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg overvejer at indfoere et pause system i det kvante mekaniske mareridt,
for paen opfoersel!

Naar nu i allesammen skal i Helvede for altid alligevel,
med undtagelse af min rekruterings pool som jeg rekrutere
fra naar jeg skal bruge forklarer til at forklare jer at i allesammen er
"Al Ked"

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

Opfolgning sat til helbred

Sane Peter(Allah - Alle Alfa Males med horn, for der har altid kun vaeret en mig! En med frontallobes der er
staerke nok, til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Den stoerste tyr i universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!
En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Peter Nicolaysen(25/04-1973 Tyrens Stjernetegn)