Ny hardware HP compaq
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 10:40

Jeg havde læst de imponerende anmedelser for de såkaldte SSD HDD og jeg
købte en 64 GB for 650 kr min gamle HP compaq fra 2003 havde ikke de moderne
sata stik, så jeg ofrede 875 kr ny brugt HP compaq fra 2006 jeg monterede
SSD disken og startede den og jeg må sige jeg ikke er blevet skuffet.

Hvor jeg før sad og bankede i bordet over den langsomme hastighed så åbner
browserne og mailprogrammet OE sig øjeblikkeligt det er helt fantastisk jeg
er en lykkelig mand nu. Jeg skal sige at mit behov dækker surf og mail lidt
musik og fotos af dajlige damer, men jeg kan varmt anbefale SSD det har
opfyldt alle mine forventninger

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-08-11 10:07

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde læst de imponerende anmedelser for de såkaldte SSD HDD

Jeg bør tilføje at man ikke skal diskdefragmentere SSD HDD. den er bare
super.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-08-11 10:08

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:

>Jeg bør tilføje at man ikke skal diskdefragmentere SSD HDD.

På¨det punkt er der nu ingen forskel på alm hdd og ssd

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Dato : 02-08-11 11:34

> På¨det punkt er der nu ingen forskel på alm hdd og ssd
>
> -

Jae altså jeg var med min gamle pc nødt til at defragmentere HDD da den
ellers kørte for langsomt, hvilket jeg konkret fik oplevelsen af når jeg
havde deframenteret min gamle HDD. Jeg har så læst et sted at med min nye
SSD HDD er defragmentering fortid.