Pastaret i rapsolie!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 14:38

Det burde kunne lade sig goere:

Svits hakket oksekoed i rapsolie ved ikke for hoej varme,
tilsaet to daaser flaaede tomater,ukogt spagetti, lidt vand,
hvidloeg,krydderi, en kvart flaske rapsolie!

Simre 30 minutter
(God olie raps-olie, Omega3 og er det ikke 6, og ikke noget af det grimme kolesterol)

Kun 1 gryde i brug under tilberedning,afproever den imorgen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 14:46

> [...]
>
>Kun 1 gryde i brug under tilberedning,afproever den imorgen!

Basilikum,Oregano,Salt,Peber smag til!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 15:02

>Basilikum,Oregano,Salt,Peber smag til!
>
>Sane Peter

Det vigtige er at pastaen suger det raps olie

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 15:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e340eea$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

>Basilikum,Oregano,Salt,Peber smag til!
>
>Sane Peter

Det vigtige er at pastaen suger det raps olie

20 minutter burde kunne goere det, plus 10 minutter til at svitse koed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 16:12

>Basilikum,Oregano,Salt,Peber smag til!
>
>Sane Peter

Det vigtige er at pastaen suger det raps olie

Sane Peter

Cappucino med Ginseng Tonikum i, til maden, jeg sidder og indser hvor
sundt det naesten bliver noedt til at vaere for hjernen!

Og en C-Vitamin!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 17:33

>Basilikum,Oregano,Salt,Peber smag til!
>
>Sane Peter

Det vigtige er at pastaen suger det raps olie,
ind med det gode kolesterol og ud med det grimme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 11:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e34326a$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

>Basilikum,Oregano,Salt,Peber smag til!
>
>Sane Peter

Det vigtige er at pastaen suger det raps olie,
ind med det gode kolesterol og ud med det grimme!

Sane Peter

Jeg er begyndt at vaere en der er villig til at betale penge, for et hakket oksekoeds
erstatnings produkt, Soya eller lignende, tilsat smag,
en klods paa stoerrelse med en halv pakke nudler eller mindre!

Der bliver oploest/tilsat vaeske i en gryde og saa er en erstatning for hakket/svitset okeskoed!

Og hvidloegspulver tilsat allin!
Og 30 smaa flasker med raps olie, (jeg lagde maerke til at de er begyndt at
saelge dem rundt omkring, de er paa stoerrelse med de smaa alkohol flasker i fly)

Sane Peter

60 daaser med flaaede tomater(120Kr ca.)
De der Soya Okeskoeds erstatnings blokke(? Kr)
15 pakker spagetti (3-5 kr stykket)
30 smaa flasker raps olie(? kr)
30 smaa vandflasker
Hvidloegspulver og andre krydderier(50kr)

Det er et fint og billigt noedlager til 30 dage, med lang holdbarhedstid!
Omega 3 og 6 i raps olie,antioxidanter i krydderierne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 14:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3527d3$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det er et fint og billigt noedlager til 30 dage, med lang holdbarhedstid!
Omega 3 og 6 i raps olie,antioxidanter i krydderierne!

Faktisk vil jeg have en klods, paa stoerrelse med en halv mursten, eller lidt mindre!
hvor det overstaaende er i, uden frie radikaler(konserveringsmidler)
Der er til at smide i en halv liter kogende vand!

Der lige er slukket for, og en halv time senere er maden faerdig!

(Det bliver saa fuldstaendigt vaeskefrit,
Spagetti,Tomat Pure i pulverform, det der oksekoeds erstatning
det hele Frysetoerret og spraeng fyldt med antioxidanter, fyldt med HDL kolesterol,
ingen LDL og fyldt med Omega3)

Det kan blive saa sundt, og saa velsmagende paa den maade!

Det hele er i konsistens og udseende, det meste kan goeres i pulverform
og presses sammen, det vil sige spagetti der suger vaeske og det olie
plus det der soya-granulat(hakket oksekoeds erstatning, fedt stoffer,smag,
antioxidanter,udseende naar det har staaet i gryden i 20 minutter)

Det hele bygget sammen til en solid klods

Og nej, ikke Klods Hans

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 14:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e35552d$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

antioxidanter,udseende naar det har staaet i gryden i 20 minutter)

Det hele bygget sammen til en solid klods

Gerne vacum pakket og bestraalet, men der maa ikke vaere hoejere
rad/rem end baggrunds straaling naar den bliver koebt i forretningen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 14:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3557a7$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Gerne vacum pakket og bestraalet, men der maa ikke vaere hoejere
rad/rem end baggrunds straaling naar den bliver koebt i forretningen!

Det kommer til at tage laengere tid end 20 minutter,men det kraever kun en
gryde og det passer jo sig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 17:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e355f55$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det kommer til at tage laengere tid end 20 minutter,men det kraever kun en

Det bedste er egentlig bare at skrue ned paa 1
efter det har vaeret kogende,det gaar ikke bare at slukke!

Efter koedet er svitset, tilsaet tomaterne, hvidloeg, krydderier
patsa skruer(spagetti eller hvad der nu er) vand er ikke noedvendigt(men kan godt tilsaettes),
og saa raps olien, jeg brugte en med hvidloeg tilsat, halv stoerrelse!

Haeldte den bare i, pastaen suger det hele, det virker som for meget i starten,
men efter 20 minutter, saa er det fint, det ser heller ikke grimt ud og det smager godt!
(Krydderier er selvfolgelig vigtige)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 17:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3585af$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

men efter 20 minutter, saa er det fint, det ser heller ikke grimt ud og det smager godt!

Og saa saenker det LDL-Kolesterol(Det grimme Kolesterol) og Oeger HDL-Kolesterol(Det gode Kolesterol)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 20:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3586bf$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Og saa saenker det LDL-Kolesterol(Det grimme Kolesterol) og Oeger HDL-Kolesterol(Det gode Kolesterol)

Jeg tror jeg har faaet fjernet:

1-1 "Du skal oedelaegge dig selv"
1-2 "Du skal oedelaegge dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
2-1 "Du maa ikke forsvare dig selv"
2-2 "Hvis du forsvare dig selv, saa maa du kun forsvare dig selv med ord"
2-3 "Hvis du forsvare dig selv, saa maa du foerst forsvare dig selv efter skaden er sket"

Krydspost: dk.politik,dk.kultur.mad+drikke

OnTopic i Politik fordi det politiske parti DF er nogle roevhuller!

Sane Peter