Sejlerliv.dk
Fra : Per Kaaber

Dato : 30-07-11 16:14

Hey NG

Jeg har erfaret, at Sejlerliv er i betalingsstandsning og hjemmesiden
er taget ned i løbet af de sidste 14 dage.

Er der nogen der ved noget mere.
Hvad sker der med lageret af nye både?
Starter der en ny forhandling op i DK?

--
Venlig hilsen
Per A Lot

Fra : blueocean

Dato : 02-08-11 02:24

On 30 Jul., 17:14, Per Kaaber <per.k.joergensens...@mail.dk> wrote:
> [...]
> Til hjælp for at få en af mine ønskebåde: X 37, Arcona 370, Dufour 34e,
> Arcona 34, sælges mit gode skib Helmsman 35.

Sejlerliv.dk bliver omdiregeret til Admiral marina ved storebælt, så
hvad der sker vides ikke helt.

Gert

Fra : Trine Søe

Dato : 02-08-11 05:29

Hej Per

http://www.sejlnet.dk/artikler/sejlerliv-gruppen-er-g%C3%A5et-i-betalingsstandsning

Ved en betalingsstandsning for Sejlerliv i 1. omgang 3 måneders
pusterum til at få styr på kreditorer.

Mvh

Trine