Et latrinært spørgsmål!
Fra : HKN

Dato : 29-07-11 15:32

Jeg undrer mig over at mit toilet i den grad lugter som et pissoir,
uanset at der er skyllet godt igennem.

Er der andre der har det på samme måde? Og hvad skyldes det?

Selvom vi vasker hele toilettet af i klorin, så går der ikke mange 10
min. førend at der lugter igen.

Gode råd modtages- min egen mistanke går på pumpen...

Dbh
Henrik

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 30-07-11 20:23

"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Dit indlæg nr. 2 her i tråden er identisk med dit indlæg nr. 1.
Kommer der lidt mere info om, hvilken type toilet, vi har med at gøre ??

Mvh
Torben

Fra : HH

Dato : 02-08-11 03:09

Min erfaring er, at det er søvandet (skyllevandet) der står i slange
og toilet der let kommer til at lugte. Efter at jeg skiftede til et
elektrisk toilet har jeg ikke problemet mere! - fordi der i en sådan
installation er en elektrisk betjent anti-hævertventil som ser til at
slangen fra skroggennemføringen er tømt efter hver brug.

Og så forhindrer denne ventil også at båden synker! - to fluer med et
smæk.

Hans-Henrik

Fra : HKN

Dato : 02-08-11 13:45

Jeg havde lidt problemer med internetdækningen - derfor de 2 ens
indlæg - jeg beklager.

Mit toilet er et Jabsco Standard toilet - ingen holdingtank.

Mvh
Henrik