Bil bil skal synes
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-11 12:19

Jeg troede jeg havde en
WV Polo Model 1,6 6N
1. gang indregistreret: 16/10-1995
Antal døre 3
som der står på reg.attesten

Inde på http://www.autobremsen.dk siger de at jeg har en årgang 1994.

VW POLO (6N1) 75 1.6
Årgang 10/1994 - 10/1999
TecDoc Id: 3932

VOLKSWAGEN POLO 1,6
Første reg. Dato: 16-10-1995
Typegodkendelse: A7247-6

Nå, nogen her der kender et sted i Kbh's området der billigt kan lave lidt
plade arbejde ?

Jeg tror den venstre bagskærm skal udskiftes.

Jeg kan selv købe bagskærmen til ca 400,- kr, men den skal jo svejses på.

Det må gerne være "under bordet" og jeg skal nok selv male den bagefter.

Mvh Kim

Fra : Henning

Dato : 29-07-11 12:37

>Nå, nogen her der kender et sted i Kbh's området der billigt kan lave lidt
>plade arbejde ?

Prøv en markedsgruppe?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-11 15:52

Kim skriver:

> Inde på http://www.autobremsen.dk siger de at jeg har en årgang 1994.
>
> VW POLO (6N1) 75 1.6
> Årgang 10/1994 - 10/1999

Nej, der står at du har den model der blev bygget mellem 10/1994 og
10/1999

Klaus
http://www.moppe.dk