En særlig SAAB
Fra : Martin Bak

Dato : 28-07-11 17:36

Se her er en bil jeg slet ikke kendte til eksistensen af. Vild ting...

Klik på billedet, for at gå til den omfattende hjemmeside om projektet.

http://www.saab92h.se/

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Ivar

Dato : 30-07-11 14:19

Martin Bak skrev:

> Se her er en bil jeg slet ikke kendte til eksistensen af.

Det er en gammel ombygget Saab, dem kan der sikkert findes forskellige
af.
At bygge en autocamper med en 28 hk totaktsmotor synes jeg lyder
håbløst, også selvom det var i 1963. Jeg kommer til at tænke på
de motoriserede pølsevogne, man nogle gange ser i trafikken.

Ivar Magnusson

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-07-11 15:06

Ivar formulerede lørdag:
> Jeg kommer til at tænke på
> de motoriserede pølsevogne, man nogle gange ser i trafikken.

lol

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 15:55

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> håbløst, også selvom det var i 1963. Jeg kommer til at tænke på
> de motoriserede pølsevogne, man nogle gange ser i trafikken.

Så vidt jeg kan læse mig til, så har vi her at gøre med intet mindre end
verdens første autocamper!

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-07-11 17:45

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> håbløst, også selvom det var i 1963. Jeg kommer til at tænke på
> de motoriserede pølsevogne, man nogle gange ser i trafikken.

Det må da være i Øst-Danmark :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-11 20:16

> "Ivar" skrev i meddelelsen

> Det er en gammel ombygget Saab, dem kan der sikkert findes forskellige
> af.

Der findes kun de to "husvagner"!
Og der findes ligeledes kun ganske, ganske få, af Saab's campingvogn
"Saabo".

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/