Kronebiler og deres forfølgere!
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-07-11 11:08

Er idioten der har lavet dette klip for EB, bedre en
chaufføren i kronebilen ??

http://ekstrabladet.dk/112/article1592901.ece

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Alan

Dato : 28-07-11 11:36

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er idioten der har lavet dette klip for EB, bedre en chaufføren i
> [...]
Ja absolut.
Vedkommende forsøger at dokumentere kongehusets foragt for andres liv. Det
er en formildende omstændighed, men chaufføren af kr. 10 vælger arrogant at
være ligeglad med andre.

At dokumentationen så ikke kan bruges til noget, da vi jo bor i et
kongedømme og ikke et demokrati er så af mindre betydning.

Man må håbe at danskerne en dag vil ønske at leve i et demokratisk samfund
hvor alle er lige og har lige rettigheder.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-07-11 12:07

Den 28-07-2011 12:36, Alan skrev:
> [...]
> Man må håbe at danskerne en dag vil ønske at leve i et demokratisk samfund
> hvor alle er lige og har lige rettigheder.

Det er sjovt som folk har det med at fremhæve andres fejl, når de ikke
vil stå ved dem de selv laver.

Jeg kan åbenbart ikke få lov at se videoen. Den står bare og downloader,
men der kommer ikke noget hjem.

Men ud fra det startbillede jeg kan få lov at se, og ud fra den skrevne
tekst har jeg følgende to ting;

Med de 90 km/t der sandsynligvis køres er afstanden betydelig mindre end
de 45 m der mindst burde være.

Og hvordan kan man, med en almindelig bil, finde ud af at en anden har
kørt 182 km/t uden selv at havde gjort det?

Det får jeg til to klip.

Så måske det er meget fornuftigt at den der har indsendt videoen ikke
vil kendes ved den med navn.

Fra : Thl

Dato : 29-07-11 12:23

Den 28-07-2011 13:06, Finn Guldmann skrev:

> Jeg kan åbenbart ikke få lov at se videoen. Den står bare og downloader,
> men der kommer ikke noget hjem.
Klik i downloadcirklen, så sker der noget
mvh
Thorbjørn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 29-07-11 13:20

Den 29-07-2011 13:23, Thl skrev:

> Klik i downloadcirklen, så sker der noget

Tak, men en var så flink at ligge den på Youtube, så jeg har set den.

Fra : Thl

Dato : 30-07-11 09:54

Den 29-07-2011 14:20, Finn Guldmann skrev:

> Tak, men en var så flink at ligge den på Youtube, så jeg har set den.
selvtak, men samme metode kan også bruges næste gang problemet måtte opstå
mvh
Thorbjørn

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-07-11 12:54

Alan sendte dette med sin computer:

> Ja absolut.
> Vedkommende forsøger at dokumentere kongehusets foragt for andres liv. Det er
> en formildende omstændighed

Det vil sige, at det i dine øjne er helt ok, at en person
foretager sig noget ulovligt, blot for at vise en anden gør
noget ulovlig!!!

Hold da kæft en verden vi ville leve i (ikke at det er slemt
nok endda)

Og til dem der ikke kan se klippet, så ligger det her

www.youtube.com/watch?v=ww2mQedRdB0

Fra : Alan

Dato : 28-07-11 14:21

> [...]
> Det vil sige, at det i dine øjne er helt ok, at en person foretager sig
> noget ulovligt, blot for at vise en anden gør noget ulovlig!!!

Og iflg. din mening er det helt ok at køre for hurtigt for hvis nogen gør
opmærksom på det er de idioter ?

Det er da en syg verden du ønsker, at vi alle bare skal sk... på reglerne og
lave det lort vi har lyst til.

Husk at VI betaler for de kongelige kan fise den af, så det mindste vi kan
forlange er at de opfører sig bare nogenlunde ordentligt for vores
skattekroner.

Og det værste er, at de ikke kan straffes, og skulle der komme en lov om at
kongelige kunne straffes, kan Regenten blot nægte at underskrive loven, også
kan den ikke træde i kraft.
Ja du læste rigtigt, en lov er kun gyldig hvis den er underskrevet af
regenten også selvom 99 % af danmarks befolkning ønsker denne lov
gennemført.

Fra : K_Nielsen

Dato : 28-07-11 16:05

"Alan" skrev i meddelelsen

> [...]
>Ja du læste rigtigt, en lov er kun gyldig hvis den er underskrevet af
>regenten også selvom 99 % af danmarks befolkning ønsker denne lov

Den dag hun nægter at underskrive en lov der er vedtaget i folketinget, har
hun reelt fyret sig selv/nedlagt monarkiet.

Mht til køreevner så tror jeg på at PET agenten i kronebilen har lidt bedre
forudsætninger til at køre som han gør end "fotografens veninde" har.

Kent Nielsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-07-11 16:57

Den 28-07-2011 17:04, K_Nielsen skrev:
> [...]
> Mht til køreevner så tror jeg på at PET agenten i kronebilen har lidt
> bedre forudsætninger til at køre som han gør end "fotografens veninde" har.

Det er det her med evner, det regnes jo ikke så højt herinde.

Fra : Leif

Dato : 28-07-11 17:43

"K_Nielsen" <virker.ikke@indvalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Mht til køreevner så tror jeg på at PET agenten i kronebilen har lidt bedre forudsætninger til at
> køre som han gør end "fotografens veninde" har.

Bare husk på at det er ikke chaufføren, der er problemet - det er alle de
andre omkring ham - de er ikke vant til bagfrakommende med den hastighed.

/Leif

Fra : K_Nielsen

Dato : 28-07-11 18:40

"Leif" skrev i meddelelsen
>Bare husk på at det er ikke chaufføren, der er problemet - det er alle de
>andre omkring ham - de er ikke vant til bagfrakommende med den hastighed.

Næh men det kan jo også forekomme ved andre lejligheder, f.eks.
udrykningskørsel, og ja jeg ved godt at der normalvis er signalhorn/lys i
disse tilfælde.
Men det drejer sig mere om at folk orienterer sig ordentlig, og vurderer
hastigheden på bagfrakommende inden de f.eks. skifter bane på motorvejen.

Det er gået lidt over gevind med retoriken omkring vanvids-dit og
vanvids-dat, 182 km/t er en ganske normal marchhastighed på store dele af
det tyske motorvejsnet.

Kent Nielsen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-07-11 18:45

K_Nielsen skrev:
> [...]
> hastigheden på bagfrakommende inden de f.eks. skifter bane på motorvejen.
>
> Det er gået lidt over gevind med retoriken omkring vanvids-dit og

Helt enig... men der er jo nogle helligrøve i blandt os

Fra : Martin Bak

Dato : 28-07-11 18:47

"K_Nielsen" <virker.ikke@indvalid> skrev i en meddelelse

> Det er gået lidt over gevind med retoriken omkring vanvids-dit og
> vanvids-dat, 182 km/t er en ganske normal marchhastighed på store dele af
> det tyske motorvejsnet.

Ja, det kan godt være, men i en dansk trafik med danske hastighedsgrænser,
hvor de stort set overholdes af alle andre, hvor motorvejen kun har 2 baner
og der er overhalende lastbiler osv, så er 182 en vanvittig fart, uanset om
man så hedder schumacher eller har alverdens køretekniske kurser.
At køre på den måde, et sted hvor det ikke forventes, gør nemlig også at den
øvrige trafik kan blive overrumplet eller forskrækket og måske reagere
uhensigtsmæssigt.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : K_Nielsen

Dato : 28-07-11 19:18

"Martin Bak" skrev i meddelelsen

> [...]
>den øvrige trafik kan blive overrumplet eller forskrækket og måske reagere

Jeg kan ikke genkende dit udsagn om at hastighedsgrænserne stort set
overholdes.
Hvis man orienterede sig ordentligt, i stedet for at have travlt med at
spise burgere, drikke kaffe, tale telefon,skrive SMS, skælde konen ud etc.
så var der ingen problemer.

Du forventer vel ikke altid et udrykningskøretøj?
I visse tilfælde køres der uden lys og lyd pga. opgavens karrakter, det er
så, i din optik, vanvittigt?

Hvis man bliver forskrækket, hører man ikke til bag rattet.

Kent Nielsen

Fra : Martin Bak

Dato : 28-07-11 19:32

> "Martin Bak" skrev i meddelelsen

> Jeg kan ikke genkende dit udsagn om at hastighedsgrænserne stort set
> overholdes.

hvor der er 130 kmt er det mit indtryk at langt de fleste overholder
begrænsningen. Faktisk kører de fleste lidt langsommere.

> Hvis man orienterede sig ordentligt, i stedet for at have travlt med at
> spise burgere, drikke kaffe, tale telefon,skrive SMS, skælde konen ud etc.
> så var der ingen problemer.

Jeg gør ingen af nævte dele når jeg kører bil. Det tror jeg heller ikke
mange andre gør, selvom der selvfølgelig er nogle få. Det er dog næppe noget
der distraherer dem i mere end korte sekvenser ad gangen.

> Du forventer vel ikke altid et udrykningskøretøj?
> I visse tilfælde køres der uden lys og lyd pga. opgavens karrakter, det er
> så, i din optik, vanvittigt?

Udrykningskøretøjer har sædvanligvis udrykningssignalerne tændt, hvis de er
på udrykning. Skulle det ske at de af uforståelige grunde ikke har, gælder
det i hvert fald for ambulancer, at de bevidst er malet og dekoreret i
iøjnefaldende design. Desuden er det et led i opdragelsen som bilist, at
give plads for sådanne køretøjer, om nødvendigt bremse for at finde ind i
langsommere række, så de kan komme forbi. Det gør man (jeg) ikke for en
tilfældig sort bil.

> Hvis man bliver forskrækket, hører man ikke til bag rattet.

Det er noget gedigent sludder. Hvis du mener det, så hører du ikke til bag
rattet, eller har en uhyre begrænset erfaring.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : K_Nielsen

Dato : 28-07-11 20:20

>Det er noget gedigent sludder. Hvis du mener det, så hører du ikke til bag
>rattet, eller har en uhyre begrænset erfaring.

Hvis du mener at man kan blive forskrækket i sådan en grad at man udløser en
ulykke pga. en bagfrakommende med + 50 kmt/t i forhold til ens egen
hastighed, vel at mærke uden nogen dramatik, og det er helt forståeligt, så
tror jeg desværre det er dig der er defekt.
Du er måske en af dem der bliver hængende i venstre spor fordi at du kører
130 km/t og man må jo ikke køre hurtigere, så det skal andre heller ikke?

Når din kørelærer (for meget kort tid siden?) nu har opdraget dig til at
holde til højre for udrykningskøretøjer, har han vel også opdraget dig til
generelt at holde til højre? Din kørelærer burde også have lært dig at
orientere dig bagud gerne to gange hvis du er i tvivl om hastigheden på
bagfrakommende.

Kent Nielsen

Fra : Martin Bak

Dato : 29-07-11 08:31

> [...]
> generelt at holde til højre? Din kørelærer burde også have lært dig at
> orientere dig bagud gerne to gange hvis du er i tvivl om hastigheden på

Alt er jo relativt Jeg har måske et problem med korttidshukommelsen. Jeg
husker ikke i detaljer hvad der blev fortalt mig for ca. 30 år siden.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-11 23:30

Martin Bak skriver:

> hvor der er 130 kmt er det mit indtryk at langt de fleste overholder
> begrænsningen. Faktisk kører de fleste lidt langsommere.

Samme oplevelse her. Det er ret svært at holde de 130 km/t i normal
motorvejszone. Fra Åbenrå og til Hammel overholdte vi
fartbegrænsningerne til punkt og prikke på vej hjem fra ferie. Vi blev
overhalet af 1 i normalzone, men en del af dem vi overhalede, overhalede
mig i maks 110 zonen fra Kolding til Vejle. Til gengæld var de noget
hurtigere over broen end jeg var, men inden Horsens S var de fleste
overhalet igen, da de ikke kørte 130 nord for Vejle

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Leif

Dato : 28-07-11 21:06

"K_Nielsen" <virker.ikke@indvalid> skrev i meddelelsen

> Det er gået lidt over gevind med retoriken omkring vanvids-dit og vanvids-dat, 182 km/t er en
> ganske normal marchhastighed på store dele af det tyske motorvejsnet.

Her tager du så lige fejl. Jeg har kørt rigtigt meget i Tyskland og det
det er rigtigt, der køres stærkt - gør det også tit selv - typisk af folk
i større biler - især omkring München, men at 182 er en "ganske
normal marchhastighed på store dele" passer simpelthen ikke.
Mange kører stærkt -endda rigtigt stærkt! Mange veje er til det.
Men det er absolut de færreste, der holder den marchhastighed,
du her er inde på.
Jeg kan gå med til, at mange ligger omkring de 150, men der er
en verden til forskel i reaktionsevne osv. med de sidste 30 og
mere.

Du vil heller ikke opleve mange med tophastigheder her i
ferietiden - tyskerne er jo heller ikke dumme i trafikken.

Så alt ting til sin tid og lad os lade fornuften råde og tilpasse
hastighederne efter forholdene, så kører det for de fleste af os.

Her er dog en af undtagelser:
http://lokalavisen.dk/bilist-chikaneri-skyld-i-trafikulykke-med-to-boern/20110726/artikler/307269990/1009?ref=eblistermest

/Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 29-07-11 09:47

> Du vil heller ikke opleve mange med tophastigheder her i
> ferietiden - tyskerne er jo heller ikke dumme i trafikken.

Med de køer, der kan være ved tankstationerne, så er det ligefør man
indhenter de hurtigkørende hver gang de skal ind og tanke

Leif

Fra : KASO

Dato : 30-07-11 11:00

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Med de køer, der kan være ved tankstationerne, så er det ligefør man
> indhenter de hurtigkørende hver gang de skal ind og tanke
>
> Leif

Det kræver ikke særligt lange køer. I TV lavede de for nogle år siden et
forsøg: 2 chauffører med identiske biler skulle køre fra DK til Paris. Den
ene skulle køre stærkest muligt (indenfor lovgivningen) - den anden skulle
køre roligt og afslappet. De ankom med ½ times mellemrum til Paris grundet
de ekstra tankninger.....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-07-11 13:20

Den 30-07-2011 11:59, KASO skrev:

> [...]
> Den ene skulle køre stærkest muligt (indenfor lovgivningen) - den anden
> skulle køre roligt og afslappet. De ankom med ½ times mellemrum til

Og når det har været vist i tv, så er det bare sådan. At andre måske har
andre erfaringer betyder intet, tv har altid ret.

(Ironi kan forekomme)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-07-11 19:16

Den 28-07-2011 18:42, Leif skrev:

> Bare husk på at det er ikke chaufføren, der er problemet - det er alle de
> andre omkring ham - de er ikke vant til bagfrakommende med den hastighed.

Da situationen sikkert ikke er ny for chaufføren bliver de vel først et
problem når de begynder at lege selvbestaltede politibetjente, og
informerer EB.

Men det er sikkert, igen, det der med at nogen har store problemer med
at andre har bedre evner udi i det der med at køre bil end de selv har.

Fra : K_Nielsen

Dato : 28-07-11 19:31

"Finn Guldmann" skrev i meddelelsen

> [...]

>Men det er sikkert, igen, det der med at nogen har store problemer med at
>andre har bedre evner udi i det der med at køre bil end de selv har.

Ja, næsten en slags af-art af Janteloven.
I stedet for at tænke, nå for søren da også, han har da godtnok travlt, lad
os håbe det ikke er alt for alvorligt, så sætter man sig til at filme mens
trunten, som ellers kun får lov til at køre når far er fuld, giver Toyotaen
alt hvad den kan trække...

Kent Nielsen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-07-11 18:44

Alan formulerede følgende sludder:

> Og iflg. din mening er det helt ok at køre for hurtigt for hvis nogen gør
> opmærksom på det er de idioter ?

Du fatter da nul og niks... idioten der kører efter krone10,
er sgu da lige så "kriminel" og idioten kører oven i købet
næsten helt op i røven på K10... eller hvad syntes du selv!!

> Det er da en syg verden du ønsker, at vi alle bare skal sk... på reglerne og
> lave det lort vi har lyst til.

Hehe ja ja, du er uden for rækkevide, for i din verden må man
godt skide på regler og love, bare det er for, at bevise
andre gør det!!!

> Husk at VI betaler for de kongelige kan fise den af, så det mindste vi kan
> forlange er at de opfører sig bare nogenlunde ordentligt for vores
> skattekroner.

God nat karl einer...

> Ja du læste rigtigt, en lov er kun gyldig hvis den er underskrevet af
> regenten også selvom 99 % af danmarks befolkning ønsker denne lov gennemført.

Hold da kæft... tag din sølvpapirshat på og søg hjælp.

EOD

Fra : sluppermand

Dato : 29-07-11 18:26

Den torsdag den 28. juli 2011 20.32.28 UTC+2 skrev Martin Bak:

> Jeg gør ingen af nævte dele når jeg kører bil. Det tror jeg heller ikke
> mange andre gør, selvom der selvfølgelig er nogle få. Det er dog næppe noget
> der distraherer dem i mere end korte sekvenser ad gangen.

Man skal også kun distraheres i en ganske kort sekvens for at havne i et uheld. . .og rigtigt mange lader sig distrahere. Det er et rigtigt dårligt udsagn du kommer med.

> [...]
> give plads for sådanne køretøjer, om nødvendigt bremse for at finde ind i
> langsommere række, så de kan komme forbi. Det gør man (jeg) ikke for en

Du har en ret snævertsynet indgangsvinkel til udrykningskørsel. Du vil have at det skal være horn og lygter. Feks. politiet kører mange udrykningsopgaver uden horn og lygter og uagtet du mener at det er uforståeligt at horn og lygter ikke anvendes, så sker det når det tjener et formål. Det har du ingen indflydelse på og din mening tæller ikke ret meget.

I følge udrykningsbekendtgørelsen kan brug af horn og lygter undlades af politiet, så den tilfældige sorte bil du ikke vil flytte dig for, _kan_ rent faktisk være politiet under udrykning, som du ikke vil give plads for. Har du tænkt over det?

/Kent.

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 05:58

"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]

----------
Jeg skriver ikke at jeg ikke flytter mig for den.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : sluppermand

Dato : 31-07-11 18:10

> [...]

> give plads for sådanne køretøjer, om nødvendigt bremse for at finde ind i
> langsommere række, så de kan komme forbi. Det gør man (jeg) ikke for en

Der er desværre alt for mange af din slags i trafikken. Hvordan skal man få Jer opdateret til 2011?

/Kent.

Fra : Martin Bak

Dato : 01-08-11 05:13

> [...]

> tilfældig sort bil.

Der er desværre alt for mange af din slags i trafikken. Hvordan skal man få

-------

Til hvad?

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-08-11 10:23

Martin Bak udtrykte præcist:

> -------
>
> Til hvad?

At holde til højre, som man skal hvis ikke man følger
trafikken...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-08-11 10:32

Brian Vestergaard forklarede:
> som man skal hvis ikke man følger trafikken...

Altså ligger på 180 som "de andre"?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-08-11 10:36

Hans Paulin (6310) formulerede mandag:
> Brian Vestergaard forklarede:
>
> Altså ligger på 180 som "de andre"?

Hvis ikke man vil det, så holder man jo blot til højre og
lader trafikken passere, du er jo IKKE på vejen for at være
Hans Betjent, og skal derfor IKKE styre tempoet, det har vi i
DK folk til

Fra : Martin Bak

Dato : 01-08-11 11:58

> [...]
> passere, du er jo IKKE på vejen for at være Hans Betjent, og skal derfor
> IKKE styre tempoet, det har vi i DK folk til

Hverken du eller "sluppermand" har tilsyneladende læst hvad jeg skrev.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 01-08-11 12:02

> [...]
> passere, du er jo IKKE på vejen for at være Hans Betjent, og skal derfor
> IKKE styre tempoet, det har vi i DK folk til

Hvis du indenfor rammerne af fartgrænserne er ved at overhale langsommere
køretøjer i de højre spor, så har du absolut ingen pligt til at sætte din
fart ned og møve dig ind i højre spor på grund af et skvadderhovede der
kommer bragende bagfra med vanvittig fart og vil forbi dig.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-08-11 12:11

Martin Bak kom med denne ide:
> [...]
> fart ned og møve dig ind i højre spor på grund af et skvadderhovede der
> kommer bragende bagfra med vanvittig fart og vil forbi dig.

Kan du ikke huske hvad du selv skriver !!!??

Citat "Altså ligger på 180 som "de andre" altså trækker man
ikke ud for at overhale, hvis alle andre kører hurtigere end
man selv har lyst til, så venter man på et fornuftigt hul...
alt andet er dumt og farligt.

Fra : Martin Bak

Dato : 01-08-11 12:36

> [...]
> overhale, hvis alle andre kører hurtigere end man selv har lyst til, så
> venter man på et fornuftigt hul... alt andet er dumt og farligt.

Det er dumt og farligt at rode så meget rundt i hvad folk skriver, som du
gør. Tag et glas vand, træpk vejret dybt ind 10 gange, og prøv så at læse
tråden igen. Denne gang, så prøv at læse hvad der står, og ikke hvad du tror
der står. Og læg også nøje mærke til hvem der har skrevet hvad. Tak.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-08-11 12:46

Martin Bak skrev den 01-08-2011:
> Tag et glas vand, træpk vejret dybt ind 10 gange

Point taken, var også tørstig... kan godt se du fik en for
noget HP skrev. sorry

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-08-11 13:44

Den 01-08-2011 13:10, Brian Vestergaard skrev:

> [...]
> at overhale, hvis alle andre kører hurtigere end man selv har lyst til,
> så venter man på et fornuftigt hul... alt andet er dumt og farligt.

Kan du ikke lige gøre klart for os hvor du mener de to udsagn modsiger
hinanden?

Hvis man vil til at overhale (inden man trækker ud) observerer et andet
køretøj komme op bagfra med en væsentlig højere hastighed trækker man
naturligvis ikke ud.

Men hvis man er trukket ud til overhaling, og der så kommer et andet
køretøj op bagfra med en væsentlig højere hastighed skal man ikke
afbryde sin overhaling og give plads.

Det er de vilkår dem der ikke overholder den angivne
hastighedsbegrænsning har at leve efter. Dette gælder også "kronebiler"
og politi under 'tavs' udrykning.

Fra : oz3bto

Dato : 28-07-11 13:37

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er idioten der har lavet dette klip for EB, bedre en chaufføren i
> [...]
?

Jeg er overbevist om at det er mere forsvarligt at lade krone 10 med
chauffør køre 200kmt som en tilfældig wannabee betjent køre 180kmt i en alm
privat bil

Gætter på at krone bilen er i tip top stand og chaufføeren har div
kørekurser
div chaufføere som køre med de kongelige har samme kørekursus som politiet
hvis ikke mere

Har selv været afsted på "light" versionen af sådan et kørekursus og man
lære bla at sno sig i trafikken og håndtere bilen med høj hastighed...
Vidste du f.x. at man faktisk kan rive en volvo V70 rundt i håndbremsen med
80-100kmt

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-07-11 14:20

Thu, 28 Jul 2011 14:36:41 +0200, skrev oz3bto, på 32 linier, i
<4e3157dc$0$308$14726298@news.sunsite.dk>, :

> [...]
>Vidste du f.x. at man faktisk kan rive en volvo V70 rundt i håndbremsen med

Tror nu hvis du, gør det på motorvejen får du balade....
Og på det køre kursus lære man måske og regere på 0,08 sek?

Afgjort den KR 10 bil skulle have en bøde. men bilen bag (den der
filmer) er da lige så slem.

--
MVH Karsten
Horsens