Undervognsbehandling?
Fra : Werner

Dato : 28-07-11 09:47

Jeg er absolut novice hvad angår biler og vil gerne have fordomsfrie
synspunkter på, hvorvidt det er en god ide at undervognsbehandle min VW
Touran fra 2004. Den er ikke behandlet med noget indtil nu, men synshallen
mente, at det måske kunne være en god ide.
Hvad synes du?
vh
Werner

Fra : TDN

Dato : 28-07-11 09:57

"Werner" <werner@> skrev i meddelelsen
> [...]
> Touran fra 2004. Den er ikke behandlet med noget indtil nu, men synshallen
> mente, at det måske kunne være en god ide.

Enig, selvom VW er et af de bedre mærker til at behandle fra fabrik, slides
det lag fabriken har lagt på. Husk at spørge VW hvilke typer du må bruge
for at opretholde din rustgaranti. Jeg mener at Dinitrol er et af de mærker
de godkender, men spørg først.

Selv i dag er især fjernøstlige producenter af biler meget mangelfuldt
rustbeskyttet da de primært sælges på markeder hvor rust ikke er det store
problem, så ofte anbefales det at køre direkte fra forhandler til
rustbeskyttelse.

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-11 10:04

Werner skriver:

> Hvad synes du?

Det er et sprøgsmål om, hvor længe du har tænkt dig at beholde den. Skal
den skippes af i løbet af det næste års tid eller 2 kan det ike btelae
sig, men ahr du tænkt dig at beholde den i længere tid, så se at få den
behandlet....

Klaus
http://www.moppe.dk