Slager med suces
Fra : Max

Dato : 07-07-11 12:00

Hej

Egentlig en fin nyhed for Hansi

http://hsfo.dk/horsens/hf98813/hansi-topper-pladesalget

Men sandheden er vel nærmere at det i virkeligheden
står rigtig sørgeligt til med musiksalget.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 12:09

> Hej
>
> Egentlig en fin nyhed for Hansi
>
> http://hsfo.dk/horsens/hf98813/hansi-topper-pladesalget

Ja, tysk slager er vel efterhånden at betragte som danskernes nationale
underholdningsmusik, selv om det kan virke underligt, når det egentlig
var mest naturligt at det var dansktopmusikken. Men hwa, prøjserne kender jo
kvalitet - og producerer den. Det er som regel af extremt
højere kvalitet end dansktopmusik.

> Men sandheden er vel nærmere at det i virkeligheden
> står rigtig sørgeligt til med musiksalget.

Ja, der sælges nok ikke så meget rock (Krutte-musik) længere. Og generelt er
pladesalget for nedadgående. Det gælder for alle genrer.
Jeg tror det har at gøre med at vi bliver stopfodret med musik via en
syndflod af radiostationer. Man kan altid finde en station med den
genre musik man kal lide, lige fra almindelig folkelig slager til den mere
støjende pop.

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 07-07-11 13:58

meddelelsen news:4e1593af$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> syndflod af radiostationer. Man kan altid finde en station med den
> genre musik man kal lide, lige fra almindelig folkelig slager til den mere

Undrer mig, at du altid vil aflive rock- og popmusikken.
Se på de festivaler, der løber af stablen mange steder i Europa eller se
bare på hvad der sker af koncerter og festivaler i Danmark.
Kan Hansi-drengen eller Helen fylde Parken eller Bankboksen?
Eller tror du de ville være trækplaster på Orange Scene på Roskilde
Festivalen?
Der er masser af rock og pop kunstnere, der lever rigtigt godt af deres
musik.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:46

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Festivalen?
> Der er masser af rock og pop kunstnere, der lever rigtigt godt af deres

Jamen altså igen... Nogen ser det ved Roskilde Festival, de gerne vil se...
Andre ser bare svineriet efter den... Så alt er igen, helt afhængigt af,
Hvem der ser hvad, og hvorfor...

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 08-07-11 19:20

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Jamen altså igen... Nogen ser det ved Roskilde Festival, de gerne vil
> se... Andre ser bare svineriet efter den... Så alt er igen, helt afhængigt

Nu forholder jeg mig sådan set kun til tilskuerantallet
og ikke til svineriet.
I øvrigt bliver der taget meget professional hånd om svineriet og
borgerne i Roskilde kan så efter festivalen få varme og varmt vand af
svineriet.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:29

> [...]
> I øvrigt bliver der taget meget professional hånd om svineriet og
> borgerne i Roskilde kan så efter festivalen få varme og varmt vand af

Jamen alt sådan noget, skal du ikke fortælle mig, jeg har kun set RF på TV.
Og jeg syntes RF er en god ting... Svineriet er RF Kommite'ens opgave at
løse,
så den plager mig heller ikke....

Men det jeg beskrev, var hvad folk så ved den....
Og det er som i alt andet, meget præget af, hvad de selv syntes om den.

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 09-07-11 16:35

> [...]

> Men det jeg beskrev, var hvad folk så ved den....
> Og det er som i alt andet, meget præget af, hvad de selv syntes om den.

Ved ikke helt hvem "folk" er i denne forbindelse.
De "folk" jeg kender og omgås synes generelt Roskilde og andre festivaler er
ok.
Måske skulle du prøve en live festival.. Du kan da starte med Skanderborg
til næste år.
Den er ikke så voldsom.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-07-11 17:09

> [...]
> er ok.
> Måske skulle du prøve en live festival.. Du kan da starte med Skanderborg

Ja eller også familiefestivalen på Langeland.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-07-11 17:22

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja eller også familiefestivalen på Langeland.

Roskilde, Langeland og Skanderborg - er I da helt towlige, det er jo nærmest
udlandet for Åge.

mvh Eva

Fra : P. Petersen

Dato : 09-07-11 17:23

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Roskilde, Langeland og Skanderborg - er I da helt towlige, det er jo
> nærmest udlandet for Åge.
>
> mvh Eva

Hej Eva.
Det var altså forslag til Benny. :)
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-07-11 18:52

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Eva.
> Det var altså forslag til Benny. :)
> Med venlig hilsen
> Pelle

Sorry, jeg tog fejl - men jeg burde jo også vide, at du ikke ville forsøge
at lokke Åge til noget, der ligger flere kilometer fra Fur.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 19:40

> Sorry, jeg tog fejl - men jeg burde jo også vide, at du ikke ville forsøge
> at lokke Åge til noget, der ligger flere kilometer fra Fur.

Ved du godt det er Kruttes plejesøn du taler med?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-07-11 20:39

meddelelsen news:4e18a062$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Ved du godt det er Kruttes plejesøn du taler med?
>
> Hilsen Åge

Hvad har det med noget at gøre?

Og mon ikke det bare er din fantasi, der igen løber af med dig!

mvh Eva

Fra : P. Petersen

Dato : 09-07-11 20:47

meddelelsen news:4e18a062$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Ved du godt det er Kruttes plejesøn du taler med?
>
> Hilsen Åge

Ja det kunne jeg måske teoretisk være.
Jeg er 54, ved ikke hvor gammel Allan er, men tænker også deromkring.
Og det er vel ingen skam at være Allans plejesøn?

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 21:07

> Ja det kunne jeg måske teoretisk være.
> Jeg er 54, ved ikke hvor gammel Allan er, men tænker også deromkring.
> Og det er vel ingen skam at være Allans plejesøn?

Bortset fra at de fleste nok ville løbe skrigende bort.

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 09-07-11 20:46

> [...]
>

> Sorry, jeg tog fejl - men jeg burde jo også vide, at du ikke ville forsøge
> at lokke Åge til noget, der ligger flere kilometer fra Fur.

Prøvede ellers ihærdigt for et halvt år siden, sammen med mange andre her,
at lokke Aage
med til det tyske slagerparadis. Alex ville endda betale for Aage.
Men det lykkedes jo ikke. :(

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-07-11 21:02

> [...]
> at lokke Aage
> med til det tyske slagerparadis. Alex ville endda betale for Aage.

Mon ikke Åge er bange for at opdage, at han lever i en drømmeverden, der
ikke har meget med virkeligheden at gøre?

Fordi man selv er til slager betyder det jo ikke, at hele resten af verden
også er det.

Det ville nok gå op for Åge (måske), hvis han kom andre steder end på Fur og
nærmeste omegen.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-07-11 22:48

> [...]
> at lokke Aage
> med til det tyske slagerparadis. Alex ville endda betale for Aage.

Hvad nu hvis vi splejser til et besøg i Herbert Strasse i Hamburg til
ham...tror du så han kan lokkes

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-07-11 23:58

> "P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad nu hvis vi splejser til et besøg i Herbert Strasse i Hamburg til
> ham...tror du så han kan lokkes

Han vil nok lige se nogle billeder først

mvh Eva

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 00:27

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Han vil nok lige se nogle billeder først
>
> mvh Eva

Eva, du er for sej.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-07-11 00:37

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Eva, du er for sej.
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

Tak - går ud fra, at det er positivt ment *SS*

mvh Eva

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 00:26

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad nu hvis vi splejser til et besøg i Herbert Strasse i Hamburg til
> ham...tror du så han kan lokkes

Næ, Aage er den mest inkarnerede hjemmeføding jeg nogensinde har mødt.
Alex tilbød ham jo alt betalt, og det fristede ikke Aage.
Så der er intet at gøre.
Med mindre vi andre bliver enige om, at mødes på Fur lige om lidt.
Har aldrig været der.
Kunne være spændende.
Kysse Pølsemutter, knuse Aage, høre way out music og slæbe et halvt ton
kattegrus med hjem til Sjælland.
Jeg tager min søn og hans 1000 watt forstærker og Wah Wah pedal med.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-07-11 00:37

> [...]
> kattegrus med hjem til Sjælland.
> Jeg tager min søn og hans 1000 watt forstærker og Wah Wah pedal med.

Det kunne da være fedt - men jeg tror at Åge er gået under jorden, når vi
ankommer

Eller også fræser han afsted på knallerten, så kattegruset står ham om
ørerne - han er vist bange for at møde os, den kylling.

mvh Eva

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 00:50

> [...]
>
> Eller også fræser han afsted på knallerten, så kattegruset står ham om
> ørerne - han er vist bange for at møde os, den kylling.

Ja, tror du har ret Eva.
Men jeg vil nu gøre forsøget.
Var i Nibe sidste år, så hvorfor ikke rykke nærmere?

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-07-11 00:57

> Ja, tror du har ret Eva.
> Men jeg vil nu gøre forsøget.
> Var i Nibe sidste år, så hvorfor ikke rykke nærmere?
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

Du kan da altid prøve - og bare spørg efter "Slagerkongen", så ved alle på
Fur nok hvem du søger.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-07-11 01:20

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Med mindre vi andre bliver enige om, at mødes på Fur lige om lidt.
> Har aldrig været der.
> Kunne være spændende.

Jeg har skam været der og HAR mødt Åge. Den er jeg helt med på at gentage

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:01

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jamen jeg tror du misforstod noget, gjorde du ikke... Jeg syntes jeg skrev,
at RF var en god ting...

Og hvem folk er... Alle andre end dig... Hver med deres opfattelser af
festivaller, nogle syntes de er fede, andre at de burde forbydes.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 18:31

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Roskilde, Langeland og Skanderborg - er I da helt towlige, det er jo
> nærmest udlandet for Åge.

Ja, vi holder os til Vildsund, med den megenb folkelige musik

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 10-07-11 18:39

> Kan Hansi-drengen eller Helen fylde Parken eller Bankboksen?

Ja, Helene kunne faktisk fylde BOXEN i Herning 14.05.2011!!!

John

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 12:14

On 07-07-2011 13:00, Max wrote:

> Egentlig en fin nyhed for Hansi
> http://hsfo.dk/horsens/hf98813/hansi-topper-pladesalget

Hej Max.
Ja men bemærk priserne. Cd'erne er dumpet til langt under normalprisen
for at kunne komme af med dem.
Og som der også står, så er køberne kvinder og dem over 50+.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 12:21

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> at kunne komme af med dem.
> Og som der også står, så er køberne kvinder og dem over 50+.

Jamen Henningen, altså. Der stod da at der også var købere blandt de unge og
især dame-mennesker.
Altså var der også et teenage-ungt Henning Jensen publikum der har købt
musikken

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 12:29

On 07-07-2011 13:21, Åge Halldorsson wrote:

> Jamen Henningen, altså. Der stod da at der også var købere blandt de
> unge og især dame-mennesker.
> Altså var der også et teenage-ungt Henning Jensen publikum der har købt
> musikken

Lad os se et billede mere med det unge publikum, fra en af
Hansi-fands'-klubben's ture.
Bemærk og glæden og musikbegejstringen der 'lyser ud' af alle ansigter:
http://dl.dropbox.com/u/2775481/fan-klub.JPG

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 12:59

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hansi-fands'-klubben's ture.
> Bemærk og glæden og musikbegejstringen der 'lyser ud' af alle ansigter:

Du kan godt lide det billede der, det er ikke første gang du henviser til
det...
Desværre er der jo ingen lyd på... Så et godt gæt, der er heller ingen
musik.
For snakken ser da ud til at gå lystigt...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 13:13

On 07-07-2011 13:58, Benny Mortensen wrote:

> Du kan godt lide det billede der, det er ikke første gang du henviser til
> det...
> Desværre er der jo ingen lyd på... Så et godt gæt, der er heller ingen
> musik.

Hvis jeg skulle have bragt det tidligere, så er det en tilfældighed. Jeg
ved at jeg tidligere har bragt dette, hvor de ikke ser spor gladere ud,
men dog klapper pligtskyldigt:
http://dl.dropbox.com/u/2775481/publikum%2032-51.JPG

Jeg har også linket til musikeksempler med det "unge" publikum. Det er
næsten overflødigt at gøre det igen, for du kan bare finde et tilfældigt
nummer med Hansi, så får du samtidigt glimt af kernepublikummet.

> For snakken ser da ud til at gå lystigt...

I det sådan det ser ud når I morer jer i Jylland?

Henning

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 13:20

On 07-07-2011 14:13, Henning Jensen wrote:

> I det sådan det ser ud når I morer jer i Jylland?

Det var noget vrøvl. Om igen:
Ser det sådan ud når I Jyder morer jer?

Henning

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-07-11 15:35

> Det var noget vrøvl. Om igen:
> Ser det sådan ud når I Jyder morer jer?
>
> Henning

Må jeg være her...er sgu selv jyde i eksil

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 15:48

On 07-07-2011 16:35, Allan Krautwald wrote:
> "Henning Jensen"<h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Må jeg være her...er sgu selv jyde i eksil

Undskyld :-|

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Må jeg være her...er sgu selv jyde i eksil

Ikke så underligt, med det du kalder humor ))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:41

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det var noget vrøvl. Om igen:
> Ser det sådan ud når I Jyder morer jer?
>
> Henning

Hvis du sætter en plade på, sidder du så selv og skodgriner ?

Nå ja, OK, Hvis det er Dirch Passer, eller måske Monrad & Rislund..

Ellers gør jeg det normalt ikke...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:33

> [...]
> nummer med Hansi, så får du samtidigt glimt af kernepublikummet.

> I det sådan det ser ud når I morer jer i Jylland?

Der er en ting jeg ikke helt har forstået... Hvis du vil vide, hvordan vi
morer os i Jylland... Så flyt herover... Jeg kan ikke se hvor det billede er
taget, det kunne lige så let være i Ballerup.... Nå der er min hund født, og
det endda i H.C. Andersen's hus.... Er det ikke morsomt ?

Skulle jeg stå og ligne en, der var til Zumba eller hvad ?... Hvis jeg
skulle forvilde mig ind til en koncert... Egentligt vil jeg da sige, da jeg
var til rockmaraton i Holstebro, lignede publikum da dit billede der,
bortset fra, at der havde vi ikke muligheder for at sidde på andet end
gulvet, og hvis man skulle sætte sin kaffe eller øl fra sig, skulle man ikke
regne med at få det tilbage igen, for det var allerede sparket omkuld.... Så
foreløbigt lyder en Hansi Hinterseer koncert da usædvanligt tiltrækkende.
Eller hvad syntes du ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 06:34

> Der er en ting jeg ikke helt har forstået... Hvis du vil vide, hvordan vi
> morer os i Jylland... Så flyt herover...

Shhhh... Shhhh.......

Hilsen åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 07:06

meddelelse news:4e1696b4$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Shhhh... Shhhh.......
>
> Hilsen åge

Hvad er der Åge... Er du bange for han vælger Fuur

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 16:42

> [...]
> meddelelse news:4e1696b4$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad er der Åge... Er du bange for han vælger Fuur

Jeg har aldrig været så rædselsslagen i hele mit liv. Jeg er lige så rystet
som en milkshakes'

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:09

meddelelse news:4e172564$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jeg har aldrig været så rædselsslagen i hele mit liv. Jeg er lige så
> rystet som en milkshakes'
>
> Hilsen Åge

Det er nok ikke Hennings skyld, det er bare dine " Dårlige nerver "

Han kunne jo bringe fornyelse og berigelse ind i jeres kultur.
Også selv om det kunne risikere at være med noget gammelt.
Du har det jo med at glemme, hvad du holder af...
Fordi der er noget der fænger lidt mere lige nu

M.V.H....Benny..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 11:34

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Han kunne jo bringe fornyelse og berigelse ind i jeres kultur.
> Også selv om det kunne risikere at være med noget gammelt.

JA!, tanken lægger lige for. Tilbage til oldemor-musikken

> Du har det jo med at glemme, hvad du holder af...

Det synes jeg da ikke.

> Fordi der er noget der fænger lidt mere lige nu

Ja, det hollandske og tyske siger "godaw" i øjeblikket. men det er jo
generelt over hele landet, at tysk slager er i fremgang. Endda meget
voldsomt.

Men lad os da lige bringe et på hennningske toppere. Han vil jo have noget
ungt, men samtidigt noget olmormusik. Hmmmmm.....

Nå men her er en ung Henning-sanger, som synger om de henningske minder:
http://www.youtube.com/watch?v=ztDBwCjibIs

og endnu en sang til Hennings ære. Tilbage til Henningens oldemor-tid. Jeg
har forsøgt at finde et kompromis mellem den henningske oldemor-musik
og noget Henning-teenager-ungt publikum Ved ikke om han kan bruge den her:
http://www.youtube.com/watch?v=1ZhyaKtfCfc&feature=related
Videoen indeholder begge dele.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 12:22

meddelelse news:4e182e8d$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> har forsøgt at finde et kompromis mellem den henningske oldemor-musik
> og noget Henning-teenager-ungt publikum Ved ikke om han kan bruge den her:

Hej Åge

Nu lytter jeg aldrig til links, som F.eks er sendt med negative tanker....
Musik er Positivt... Allan er vild med Beatles, og ser dem som Verdens
største.. OK, de var da rimelige, men for mig, er Hollies langt større...
Rolling Stones tror jeg vi er rimeligt enige om, det meste af vejen...

Man kan selvfølgelig sige, at musik krigen, var Beatles jo selv grundlæggere
af. Så den kan vel næppe komme bag på nogen.

Skyder du på Hennings oldemor-stil musik... Jamen så skyder du også på
mig... For altså når jeg skriver ALLE genrer, så mener jeg det, og det endda
ganske bogstaveligt. Jeg sendte engang et musikstykke til Henning... Som jeg
egentligt har kæmpet for at få pladeselskabet til at genudsende, medens tid
var... Men nu er tiden efterhånden løbet fra dem... For dem den var
tiltænkt, og som den betød en masse for, var folk der oplevede krigen... Så
jeg var mere end bare imponeret, når Henning afslørede, at han kendte til
den... For de fleste den betød noget for, er efterhånden døde af alderdom...
Da selv en født på krigens sidste dag, i dag vil være 67 år gammel... Så man
kunne jo så stille spørgsmålet.... Er det dig, eller Henning der er
gammel... Alt tyder jo på dig, for du kan åbenbart ikke rumme ret meget....
Der er altså et lille stykke vej, fra Johannes Meyer og frem til Runrig,
eller for den sags skyld, alle andre nyere bands... Og der er vel intet, der
forhindrer folk i at kunne holde af dem alle... Vel ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 14:41

> Der er altså et lille stykke vej, fra Johannes Meyer og frem til Runrig,

Dem kender jeg så ikke lige, så det ved jeg ikke lige hvor meget det ikke
ligner, eller ligner, hinanden.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 11:57

meddelelse news:4e185a66$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Dem kender jeg så ikke lige, så det ved jeg ikke lige hvor meget det ikke
> ligner, eller ligner, hinanden.
>
> Hilsen Åge

Se det var lige netop det, de ligner overhovedet ikke hinanden... Jamen det
skal du ikke være ked af... Ah Måske Johannes Meyer... Men Runrig, der kan
du da nå at gøre skaden god igen, for de er da vist stadigt, ganske aktive.
Jeg kendte dem heller ikke... Det var faktisk en her i gruppen, der ledte
mig hen på dem, og siden er der løbet 4 albums ind på hylden.... Som du selv
siger.. Alt har en begyndelse, og alle er som udgangspunkt... Ukendte.

Dog vil jeg sige, fik du ikke Johs Meyer ind med modermælken, lærer du nok
aldrig om ham.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 12:34

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Dog vil jeg sige, fik du ikke Johs Meyer ind med modermælken, lærer du nok
> aldrig om ham.

Jeg googlede ham lige.

Nårh ham. Jeg vidste ikke at han også var sanger. Jeg har set ham i film

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:25

meddelelse news:4e198e0d$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg googlede ham lige.
>
> Nårh ham. Jeg vidste ikke at han også var sanger. Jeg har set ham i film
>
> Hilsen Åge

Der kan du bare se, der er mange ting der kommer bag på dig HWA' ???

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:31

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> ting der kommer bag på dig HWA' ???

MÅ JEG VÆRE FRI, TAK

Fnys!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:39

meddelelse news:4e19e1e5$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> MÅ JEG VÆRE FRI, TAK
>
> Fnys!
>
> Hilsen Åge

Årh hvad pokker jeg har da en, der ofte vender tilbage....

Min Rygsæk.

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 08-07-11 19:23

> [...]
> ikke regne med at få det tilbage igen, for det var allerede sparket
> omkuld.... Så foreløbigt lyder en Hansi Hinterseer koncert da usædvanligt

Du er sgu blevet for gammel og sat til at nyde en rockkoncert.
Er sgu bange for, at du er ved at gå i frø Benny.
:)

Med venlig hilsen
Pelle

P.S.
Håber du nyder Hansi i civiliserede omgivelser. Så klamrer jeg mig
til min øl på en græsmark.
:)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:46

> [...]
> Pelle
>
> P.S.
> Håber du nyder Hansi i civiliserede omgivelser. Så klamrer jeg mig

Hej Pelle

Jamen frø har jeg masser af, så dem kan jeg godt gå i... Græsmarkerne
har jeg også, for da slet ikke at nævne øllerne... Der kan jeg vist godt
blive fuld et par gange, inden der bliver brug for forstærkning.... Nej jeg
kan også i den grad, nyde en rock koncert i fulde drag, men det forhindrer
mig på ingen måder i, også at kunne nyde en Hansi Hinterseer koncert.... Det
der sommetider gør det svært, at nyde en rock koncert, er at publikum ofte
glemmer alt om, hvad god opdragelse er for noget.... Og jeg er uheldigvis i
den situation, at jeg er helt afhængig af, at folk kan huske, hvad god
opdragelse er... Hvilket altså gør, at jeg for det meste, er nødt til at
blive hjemme... Så chancen for at møde mig til en Hansi Hinterseer koncert,
er væsentligt større, for der kan de fleste huske, hvad god opdragelse er.

Det giver næppe nogen mening for dig, men rigtigt meget mening for mig...

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 09-07-11 16:40

> [...]
> hvad god opdragelse er.
>
> Det giver næppe nogen mening for dig, men rigtigt meget mening for mig...

Benny, jeg håber da, at jeg er en eksponent for god opførsel, da jeg er
pædagog. :)
Husk det var en landmand, der lagde jord til Woodstock. Så måske skulle du
arrangere en gang "Benny Live"
med plads til det hele. Også god opførsel.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 18:44

> Benny, jeg håber da, at jeg er en eksponent for god opførsel,

Jamen du håber bare videre så.

> jeg er pædagog. :)

Ja, der skal ikke meget tilk for at blive pædagog, nu til dags.
http://politiken.dk/uddannelse/ECE1210388/studerende-faar-otte-timers-undervisning-om-ugen/ Lidt om kvalifikationer: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1420677.ece Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 09-07-11 20:49

meddelelsen news:4e18934a$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jamen du håber bare videre så.

> Ja, der skal ikke meget tilk for at blive pædagog, nu til dags.

Nej, men da jeg blev pædagog krævedes der lidt flere timer Aage.
Og det er vist ikke de studerendes skyld, at de ikke får flere timer.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 21:18

> [...]
>
> Nej, men da jeg blev pædagog krævedes der lidt flere timer Aage.
> Og det er vist ikke de studerendes skyld, at de ikke får flere timer.

Det er muligt, men selvglad at påpege, at man er pædagog og at det skulle
kunne indikere, at man har større kvalifikationer indenfor
god opførsel, end endre, f.eks. rengøringsassistenten, er usmageligt og helt
ude i hampen.
Det kunne lige så godt forholde sig omvendt - og gør det måske

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 21:23

meddelelsen news:4e18b795$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> helt ude i hampen.
> Det kunne lige så godt forholde sig omvendt - og gør det måske

..............og HVIS det nu var tilfældet, hvorfor skulle det så ikke KUNNE
være tilfældet? - fordi hun "kun" er rengøæringsassistent, eller hwa?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:21

meddelelse news:4e18b8c2$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> .............og HVIS det nu var tilfældet, hvorfor skulle det så ikke
> KUNNE være tilfældet? - fordi hun "kun" er rengøæringsassistent, eller

Åge, kan du ikke lige svare mig på... Hvad er " Kun en rengøringsassistent "
?

Min klasselærerinde, plejede jeg at sige om, hun er den største kvinde i mit
liv.
Men da jeg mødte hende igen.. Måtte det revideres... Så hun blev til......

Den største lille kvinde i mit liv... Dengang var hun høj ( Det var nok
snarere mig, der var lille ) Men da vi mødtes igen, var rollerne byttet om.
Hun gik mig ikke engang til skuldrene.... Men jeg er stadig imponeret over
hende... Lige som der er læger, sygeplejersker, socialrådgivere o.s.v... Som
man tænker tilbage på, og bliver helt varm om hjertet.... De mennesker, kan
virkeligt tillade sig at være stolte... De kan læne sig tilfreds tilbage og
sige.... Vi gjorde en forskel, og på den fede måde... Andre lavede bare ens
liv om, til en pestilens... Så hvem er de store... Det er dem, der gør noget
for dig, som gør dig glad.... Så selv om alle ville rynke på næsen, hvis de
mødte en, der kaldte sig lokumsrenser.... Så er han altså dagens helt, den
dag der er brug for ham... Så uden rengøringsassistenter, hvordan ville der
så se ud, rundt omkring.... Bare se hvor galt det går, når
renovationsfolkene nedlægger arbejdet... Så er en skraldemand uden
betydning... Nej vel ?

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-07-11 22:50

meddelelse news:4e18b795$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det er muligt, men selvglad at påpege, at man er pædagog

Nu kan vi jo ikke alle gøre karriere i kattegrusbranchen

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 00:37

> [...]
> helt ude i hampen.
> Det kunne lige så godt forholde sig omvendt - og gør det måske

Kære Aage.
Du er vist som sædvanlig på syre.
Jeg har på intet tidspunkt fremhævet pædagogfaget som mere etisk end andre
fag.
Refererede bare til mig selv og det antal timer jeg modtog som studerende.
30 timer per uge.
Hvad er din uddannelse og job?
Invalidepensionist?

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 09:15

> Invalidepensionist?
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

Du taler nedladende om invalidepensionister, den måde du spørger på. Hvorfor
gør du det
Hvad har invalidepensionister nu gjort dig ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 12:55

meddelelsen news:4e195f96$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Hvorfor gør du det
> Hvad har invalidepensionister nu gjort dig ? ? ?

Hvori består det nedladende?
Jeg spørger af interesse, da jeg aldrig igennem årene er stødt på, at du har
et job.
Og jeg tror ikke du er gammel nok til at få efterløn eller folkepension.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 13:52

> Hvori består det nedladende?

At du lige præsis spørger om invalidepensionst, selvfølgelig. Hvad ellers?

> Jeg spørger af interesse

Jamen det er sån set ikke noget du behøver bekymre dig om eller bryde dit
lille hovede med. Jeg aner heller
ikke hvad folk her i ng beskæftiger sig med. Det kommer heller ikke mig ved.
- eller dig

Hilsen Åge

PS: Så fik vi vist lige klippet den ged

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 13:55

meddelelsen news:4e19a089$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110303102903/da.uncyclopedia/images/3/33/Ged.jpg Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:23

meddelelse news:4e19a089$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> lille hovede med. Jeg aner heller
> ikke hvad folk her i ng beskæftiger sig med. Det kommer heller ikke mig

Det ved jeg ikke om du gjorde, men skynd dig at komme, så kan du få lov til
at klippe et par får...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:29

> Det ved jeg ikke om du gjorde, men skynd dig at komme, så kan du få lov
> til at klippe et par får...
>
> M.V.H....Benny..

Det "får" for mig ikke til.

Kender du forresten den med:

--- Får får får får, nej får får æ får får får får lam ---

og så kan vi da lige snuppe den her, selv om du kunne spørge hvor-får,
HAHAHA. Nå, men her er den:

--- A a u å æ ø i æ å a a ---

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:32

meddelelsen news:4e19e158$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Det "får" for mig ikke til.

Hej Prins Knud

Det "får" du mig ikke til

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:44

meddelelse news:4e19e226$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Hvorfor da ikke, vi kan nok finde en god bedstemor med slaw...
Det må lige være dig...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:47

> Hvorfor da ikke, vi kan nok finde en god bedstemor med slaw...
> Det må lige være dig...

Hæhæ. Hwa mewd at sende sån en til Henning Jensen. Hold kæft, han ville
brokke sig.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-11 07:58

meddelelse news:4e19e57c$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hæhæ. Hwa mewd at sende sån en til Henning Jensen. Hold kæft, han ville
> brokke sig.
>
> Hilsen Åge

Jamen bare rolig, vi har 2 el-sakse og 4 håndsakse, så der kan godt blive en
til hver... Så kan i også konkurrere lidt.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:37

meddelelse news:4e19e158$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> --- Får får får får, nej får får æ får får får får lam ---
>
> og så kan vi da lige snuppe den her, selv om du kunne spørge hvor-får,

Nej Får får stadig ikke Får, Får får Lam

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:09

> [...]
> helt ude i hampen.
> Det kunne lige så godt forholde sig omvendt - og gør det måske

Det har han da ikke sagt, men han har da ret.. Han burde da som pædagog,
være eksponent for at kunne opføre sig ordentligt... Jeg er
invalidepensionist, hvad giver det så mig af fortrin.... Jeg ville i hvert
fald godt bytte med en pædagog, men jeg har ikke mødt nogen, der ville bytte
med mig...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 17:54

> [...]
> arrangere en gang "Benny Live"
> med plads til det hele. Også god opførsel.

Jamen nu har jeg aldrig spurgt dem, uden ordentlig opdragelse, hvad de laver
til dagligt... Normalt syntes jeg ikke jeg er særligt krævende... Men der
nogle ganske få tekniske foranstaltninger, som jeg er afhængig af... Disse
er normalt, meget tydeligt afmærket, og kun beregnet til dem, der har disse
behov... Men det er så sjældent, vi kan få lov til at bruge dem... Og når vi
endeligt kan, er vi meget sjældent interesseret i det... Jeg håber da
virkeligt, at det er gjort af mennesker, der er så fulde, så de ikke aner
hvad de selv laver... Men det burde jo næsten være umuligt, for de må da
have venner i nærheden, som kan se, at de burde bringes hjem i seng, eller
måske endda have lægehjælp... Selv om jeg da selv plejer at sige, beruselse
ikke er en brugbar undskyldning.... For de har åbenbart meget store
problemer med at ramme tønden, hvad enten det er til det ene, andet, eller
tredie.

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 22:18

> [...]
> sige, beruselse ikke er en brugbar undskyldning.... For de har åbenbart
> meget store problemer med at ramme tønden, hvad enten det er til det ene,

Er fuldstændig enig. At være fuld er ingen undskyldning for noget som helst.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-11 08:14

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Er fuldstændig enig. At være fuld er ingen undskyldning for noget som
> [...]

Jeg er også rimeligt sikker på, at det vil alle være enige med os i, idag.
Men hvorfor er Festival toiletter så altid mere ulækre end mit staldgulv...
Det må være noget, som nogen har fået den opfattelse af, at det er sjovt,
eller hvem ved, måske endda sejgt, at overskide pisse eller brække
toiletterne... For vi hørte jo forleden dag på TV, at det er et symptom, der
starter helt nede i de små klasser i folkeskolen... Så måske skulle vi til
at gøre brug af vore pædagoger, for meget kunne da tyde på, at forældre af i
dag, har glemt alt om børneopdragelse... Et eller andet sted, må der i hvert
fald være et eller andet, der er gået galt...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-07-11 15:34

> [...]
> Hansi-fands'-klubben's ture.
> Bemærk og glæden og musikbegejstringen der 'lyser ud' af alle ansigter:

Ja selv de der 70-årige ser sgu bekymrede ud

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 12:23

> [...]
> at kunne komme af med dem.
> Og som der også står, så er køberne kvinder og dem over 50+.

Jamen hvordan er det nu det er Henning.... Det er vist lige din pulje...
Ikke sandt... Okay tilstået, det er også min, men jeg har til gengæld heller
aldrig sagt, jeg ikke kunne finde på det.... Det kommer nok også en dag, men
er endnu ikke sket.... Til gengæld er det lige for tiden, opsamlings tid,
for F.eks Lollipops, The Who, Lobo, Nena & Slade.... Og indrømmet, Monrad og
Rislund, lod jeg mig også friste af.... Og det er vist også lykkedes, at få
sneget lidt mere med, uden at Skrubtudsen opdagede noget ... Hun vil
formodentligt også tage pænt imod Hansi Hinterseer... Nok pænere end både
The Who & Slade.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 12:31

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hej Max.
> Ja men bemærk priserne. Cd'erne er dumpet til langt under normalprisen for
> at kunne komme af med dem.

Ja, prisen skal være i orden. Slagerpublikummet er ikke sådan at tage fusen
på. Prisen på cd-er bør ikke være over 50 kr. - Det er tiden der er sådan.
Et vigende pladesalg fordrer at priserne revideres drastisk. Sådan er det.

> Og som der også står, så er køberne kvinder og dem over 50+.
>
> Henning.

Men også nogle af dine teenager-piger har købt den.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 12:32

On 07-07-2011 13:30, Åge Halldorsson wrote:

> Men også nogle af dine teenager-piger har købt den.

Det må da være som gave til bedstemor.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 12:38

> Det må da være som gave til bedstemor.
>
> Henning

Hvordan er det dog du taler om dit fortrukne publikum. Siger de det, når i
fester?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 12:40

On 07-07-2011 13:38, Åge Halldorsson wrote:

> Hvordan er det dog du taler om dit fortrukne publikum. Siger de det, når
> i fester?

Hvis jeg spørger andre om Hansi, så er der ingen der kender ham.

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 13:06

> Hvis jeg spørger andre om Hansi, så er der ingen der kender ham.
>
> Henning

Nå ja, men Alex havde heller aldrig ejet en Dansktop plade...
Men pudsigt nok, havde han jo selv skrevet engang....
At han havde fået en forærende... Så altså løj han )

Så det kan være, dem du spørger, gør det samme...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 16:45

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvis jeg spørger andre om Hansi, så er der ingen der kender ham.
>
> Henning

Spørg folk udenfor glaskuplen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 13:00

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det må da være som gave til bedstemor.
>
> Henning

Hvad betyder Smiley'en her ?

At du ser ned på deres bedstemors musiksmag ?

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-07-11 13:18

On 07-07-2011 14:00, Benny Mortensen wrote:

> Hvad betyder Smiley'en her ?
> At du ser ned på deres bedstemors musiksmag ?

Smiley'en har ikke meget med dette bestemte udsagn at gøre.
Udover, at det jeg generelt skriver i mine indlæg, altid er med 'et
glimt i øjet'.
Det burde du have bemærket forlængst.

Henning

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-07-11 15:37

> Smiley'en har ikke meget med dette bestemte udsagn at gøre.
> Udover, at det jeg generelt skriver i mine indlæg, altid er med 'et glimt
> [...]

Nu har Benny som så mange andre bønder ikke samme form for humor, som vi
andre

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:50

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu har Benny som så mange andre bønder ikke samme form for humor, som vi
> andre

Kun sjældent, har du skrevet noget " Så fornuftigt "

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 06:35

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Kun sjældent, har du skrevet noget " Så fornuftigt "
>
> M.V.H....Benny..

Menes der ham der går under navnet "Allan Vi Andre Krautwald" ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:34

> [...]
>
> Smiley'en har ikke meget med dette bestemte udsagn at gøre.
> Udover, at det jeg generelt skriver i mine indlæg, altid er med 'et glimt

Jo det har jeg bemærket... Det er derfor jeg er nødt til at spørge...

Ellers fremtræder du jo som ham, der bare griner fjoget, hver gang han
holder op med at sige noget.

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-07-11 16:39

> [...]
> at kunne komme af med dem.
> Og som der også står, så er køberne kvinder og dem over 50+.

Hvis man ikke kunne lide musikken, så købte man den nok ikke - om den så kun
kostede en femmer

Og hvorfór skal du altid lange ud efter os ældre medborgere - vi har vel
også lov at høre musik, eller hva???

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-07-11 19:06

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvorfór skal du altid lange ud efter os ældre medborgere - vi har vel
> også lov at høre musik, eller hva???
>
> mvh Eva

Pjat så ældre er du da heller ikke

Fra : Max

Dato : 07-07-11 19:14

Hej Eva

> Og hvorfór skal du altid lange ud efter os ældre medborgere - vi har
> vel også lov at høre musik, eller hva???

Naturligvis har vi gamle bedsteforældre da lov til at høre musik,
men det var jo ikke det der var tale om her.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 19:51

> Hej Eva

> Naturligvis har vi gamle bedsteforældre da lov til at høre musik,
> men det var jo ikke det der var tale om her.

Hwa var det så der var tale om ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 05:51

> [...]
> kun kostede en femmer
>
> Og hvorfór skal du altid lange ud efter os ældre medborgere - vi har vel

Slap af Eva.... Allan er bare hunderæd for at virke gammel...

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-07-11 05:56

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Slap af Eva.... Allan er bare hunderæd for at virke gammel...
>
> M.V.H....Benny..

Nu skal vi ikke skyde alt over på Allan - det er Henning, der er bange for
at blive gammel

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 06:04

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Nu skal vi ikke skyde alt over på Allan - det er Henning, der er bange for
> at blive gammel
>
> mvh Eva

Ikke så gammel som Allan... Han er bare en Skoda, der sommetider sætter sig
i tyggegummiet

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 08-07-11 19:25

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke så gammel som Allan... Han er bare en Skoda, der sommetider sætter
> sig i tyggegummiet
>
> M.V.H....Benny..

Så er det da ikke en Octavia.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:47

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så er det da ikke en Octavia.
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

Nej jeg tror det er en gammel 105'er med kickstart

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 06:38

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nu skal vi ikke skyde alt over på Allan - det er Henning, der er bange for
> at blive gammel
>
> mvh Eva

Hvad er Krutte så?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-07-11 21:55

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal vi ikke skyde alt over på Allan - det er Henning, der er bange for
> at blive gammel
>
> mvh Eva

Rigtigt jeg er ikke bange for at blive gammel....alternativet er værre

Fra : Max

Dato : 08-07-11 22:08

Hej Allan

> Rigtigt jeg er ikke bange for at blive gammel....alternativet er
> værre

Husk at man bliver ikke gammel af at blive ældre.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:50

> Hej Allan

> Husk at man bliver ikke gammel af at blive ældre.
>
> --
> Mvh
> Max

Nej, som jeg skrev tidligere om svigermor...

Herinde er jeg 17 år.... Det er kun resten, der er blevet gammelt..
Altså sådan ca 89 år.... Jo ældre jeg selv bliver.....
Jo bedre forstår jeg meningen med det hun sagde...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 07:52

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtigt jeg er ikke bange for at blive gammel....alternativet er værre

Ja, der vil Henningen jo så helst med til teenagepigernes koncerter.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 12:01

meddelelse news:4e17fa94$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, der vil Henningen jo så helst med til teenagepigernes koncerter.
>
> Hilsen Åge

Jamen Åge dog, du er da selv bange for at blive gammel... Ellers skal du jo
til at forklare, hvorfor alt andet skal hamre afsted... Medens du selv
bliver siddende og glor på TV... Og svigter dine fortids idoler...

Lige nu, skyder du Kandis i skoene... Jamen de har ikke ændret sig. Men det
har du... Hvorfor skulle Kandis også ændre sig.... De spiller op til dans
for de unge på 40, og dem lidt ældre... Og det bliver de ved med... Det er
deres gesjæft... Falder du fra, jamen så husk den gamle sang, det haver så
nyeligen regnet...

" For de gamle der faldt - Er der nye overalt "...

Så du bliver ganske enkelt udskiftet med en, der kan undvære sin tv skærm i
mere end 10 minutter.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 14:55

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen Åge dog, du er da selv bange for at blive gammel...

Hvorfor det?

> Ellers skal du jo til at forklare, hvorfor alt andet skal hamre afsted...
> Medens du selv bliver siddende og glor på TV...

Jamen jeg skal da til koncert to gange i denn måned, så det passer da ikke.
To koncerter med Kim og Hallo og een koncert med Kandis

Og svigter dine fortids idoler..

Hvorfor tror du det???. Fordi jeg er utilfreds med Kandis? - Jeg kigger
udelukkende på kvalitet og grunden til at det rammer KANDIS er at jeg er
uden hæmninger overfor hvilken gruppe det rammer. Der er ikke noget med at
fordi det er slager, så uhhhhhhhh.... hada dada da, så må man ikke kritisere
dem.
Laver de gylle-værk, så får de hammeren at føle, så kan de hedde hvad de har
lyst til.
Selv min favorit-radiostation LIMFJORD PLUS får "kærligheden" at føle,
hvis de laver gylle-værk. Og det gør de af og til. Jeg er ikke partisk hvad
det angår.
Alle der bliver ramt af min kritik, kan vræle alt hvad de har lyst til,
fordi de ikke kan forstå, at de ikke får min ros. De får kun ros hvis de
laver noget godt.

> Lige nu, skyder du Kandis i skoene... Jamen de har ikke ændret sig.

Det er tydeligt at høre en ændring til det mere computerlyds-prægede.

>Men det har du...

Det synes jeg da ikke. Jeg piller da stadig KANDIS-numre ud, som jeg synes
er høj-kvalitet.

> Hvorfor skulle Kandis også ændre sig....

Fordi de ville springe over hvor gærdet var lavest, i denne computerprægede
tid og lave numre med "billig" lyd. De tænkte at vi nok stadig købte deres
cd-er.
De tog så bare så grueligen fejl her.

> De spiller op til dans for de unge på 40, og dem lidt ældre... Og det
> bliver de ved med... Det er deres gesjæft... Falder du fra, jamen så husk
> den gamle sang, det haver så nyeligen regnet...

Det er ikke heldigt når nogen falder fra, før døden indtræffer.
Forretningsmæssigt er det en utilfredsstillende situationb

> " For de gamle der faldt - Er der nye overalt "...

Det kommer så bare an på hvilke tekniske kvalitetskrav de stiller

> Så du bliver ganske enkelt udskiftet med en, der kan undvære sin tv skærm
> i mere end 10 minutter.

Det synes jeg lyder lidt mystisk. Tv-slagershowene bliver jo flere og flere.
Og seertallene har været stigende i de sidste år.
Så jeg ved ikke lige hvordan det kan passe???

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 12:06

meddelelse news:4e185dbc$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> flere. Og seertallene har været stigende i de sidste år.
> Så jeg ved ikke lige hvordan det kan passe???

Husker jeg ikke helt galt, startede du vist med, en plade, med kun 2 nye
numre... Ikke et ord om kvalitet...

Ja se det ved jeg jo ikke noget om, for jeg kan stadig ikke tage Tysk TV...
Men det skal da nok passe... Tyskerne opfandt også VPS systemet... og det
var fantastisk som det virkede... Men en ting fandt jeg da ud af...
Programmerne kom aldrig, til den tid de var annonceret... Det kunne nemt
starte flere timer efter, at de skulle være slut... Programmet kunne også se
lidt underligt ud dengang... For der kunne starte et andet program, 5
minutter senere... Så man var klar over det, at alle dem, der stod VPS ud
for... Der skulle man programmere videoen til at optage det... For det kom
IKKE, til den tid der stod... Den var kun til ære for video maskinen....
Hvordan det passer. Det passer jo vældigt godt med, at folk bliver mere og
mere dovne... Hvilken jo igen passer fint med diverse fedme epidemier.

Så hvad er det, du ikke kan få til at passe, set herfra, passer det fint...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 06:37

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Slap af Eva.... Allan er bare hunderæd for at virke gammel...
>
> M.V.H....Benny..

Begynder han så at gå til teenagerkoncert med Henningen?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-11 07:11

meddelelse news:4e169764$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Begynder han så at gå til teenagerkoncert med Henningen?
>
> Hilsen Åge

Hvor skulle jeg vide det fra... Men det er da muligt...

Så kan de stå foran scenen, og synge, Dig og mig tilsammen, er et dejligt
par

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 16:51

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så kan de stå foran scenen, og synge, Dig og mig tilsammen, er et dejligt
> par
>
> M.V.H....Benny..

.....................mens teenagepigerne kigger op på dem og peger: "Se de
gamle nisser - de tror sikkert de bliver unge igen ved at komme hos os".
HIHI

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:13

meddelelse news:4e17276d$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> gamle nisser - de tror sikkert de bliver unge igen ved at komme hos os".

Uh... Hvordan var det min svigermor sagde....

Herinde, er jeg stadig 17 år...
Det er bare resten, der er blevet lidt gammelt, Da var hun Ca 89 år.

Så hvordan var det nu de sagde... Du Perikles, hvornår er en mand gammel..
Det er han når konen siger - Træk maven ind, og han allerede har gjort det

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-11 17:29

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så kan de stå foran scenen, og synge, Dig og mig tilsammen, er et dejligt
> par

Her ser vi Krutte og Henningen til koncertt med teenagepigerne
http://www.dansk-politik.dk/blog/wp-content/uploads/2010/05/Statler-og-Waldorf.jpg

De ser noget sure ud.

men det er nok fordi teenagepigerne peger på dem og siger, se dem der gamle
nogen.

hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-11 11:15

meddelelse news:4e17303d$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> De ser noget sure ud.
>
> men det er nok fordi teenagepigerne peger på dem og siger, se dem der

Du skal se, det er nok mest fordi, folk generelt ser sig selv, som mere
aktive, positive og smilende, end de reelt er....
Men ved nærmere gennemsyn, ender de med at ligne dem, som de selv peger
fingre af.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 08:08

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Og hvorfór skal du altid lange ud efter os ældre medborgere - vi har vel
> også lov at høre musik, eller hva???

Jamen når Henningen nu er så glad ved at være med blandt teenagerne, så lad
ham dog.
Her er forresten et klip med et henning jensen-ungt publikum.
Vi giver ordet skråstreg sangen til jan Smit
http://www.youtube.com/watch?v=gqGVJxu1f-8

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 12:14

> [...]
>
> Men sandheden er vel nærmere at det i virkeligheden
> står rigtig sørgeligt til med musiksalget.

Tja, det kan der måske være noget om, men han topper jo alligevel... Jeg har
aldrig hørt dig finde undskyldninger for det, hvis det var Mark Knopfler der
toppede listen... Så var det da bare helt naturligt. Hvorfor kan det så
ikke også være det, når det er Hansi Hinterseer... Om kunden er kvinde,
eller over 50, spiller vel ingen rolle... Jeg er rimeligt sikker på, deres
penge har samme farver, som alle andres

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 07-07-11 12:22

Hej Benny

> Tja, det kan der måske være noget om, men han topper jo alligevel...

Tak fordi du giver mig ret.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 12:25

> Hej Benny

> Tak fordi du giver mig ret.

Ret i hvad???? - at det generelle pladesalg er for nedadgående? -
det ved vi alle da

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 12:51

> Hej Benny

> Tak fordi du giver mig ret.
>
> --
> Mvh
> Max

Jamen det har jeg vist skrevet op til flere gange... Schlagerens publikum,
er væsentligt mere trofast end rockens... Måske ikke helt så stort
herhjemme... Men meget trofast, og stabilt købende... Sådan har det været, i
alle de år jeg kan huske, og det er da efterhånden en del år.... Og vel
egentligt ikke ret meget mere end uge siden, jeg selv skrev det samme...
Tysk Schlager har altid solgt godt, men da det jo gennem mange år, har
manglet i den normale handel, er det sket via markedspladser o.s.v.... Og
selv om det jo stadig er solgte eksemplarer, så kan det jo nemt være 3 år
eller længere, siden at markedskræmmeren købte et større parti... Hvorved de
jo sjældent kom til at tælle med på F.eks hitlister... Ofte køber de dem
endda i udlandet, og selv om han så solgte en million af dem, ville de ikke
blive talt med. Det har jeg da for manges vedkommende lige igen
konstateret... På markederne, kan jeg næsten, når jeg ser kræmmeren,
fortælle hvilke CD'er han har, og hvordan de ligger på disken.... Og også
hvad han vil sige, for at prøve at score mig som kunde... Og hvad der
er endnu mere kedeligt, og gør det hurtigt overskuet... De fleste af
skiverne, stod han også med, for 5 år siden... Så der er fornyelsen bestemt
heller ikke værd at råbe hurra for

Når du har ret, skal du da også have det

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-11 12:23

> Om kunden er kvinde, eller over 50, spiller vel ingen rolle...

Arhhh... du ved nok henning Jensen og så de der teenagepiger, ikke?

hehe.

Han er er wærre jæn, ja han er.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-11 12:55

meddelelse news:4e15972a$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Arhhh... du ved nok henning Jensen og så de der teenagepiger, ikke?

> [...]

Ja sikkert... Mend e ser sgu godt ud, sådan nogle...
Det er noget andet end Grill-Mutter

M.V.H....Benny..