Pære Punk
Fra : Steen

Dato : 27-06-11 17:21

Det var da næsten smuttet forbi min opmærksomhed, at Danmarks første
punk-opsamling var blevet genudsendt. http://bit.ly/lcexA2

Jeg sad med mine små fingre og stoppede kassettebåndet i min
båndoptager, dengang i '79 da den først udkom - og så faldt jeg faktisk
over genudgivelsen som CD på biblioteket i dag.

Fra : OleK

Dato : 27-06-11 21:13

Den 27/06/11 18.21, Steen skrev:
> [...]
> båndoptager, dengang i '79 da den først udkom - og så faldt jeg faktisk
> over genudgivelsen som CD på biblioteket i dag.

Har du kassettebåndet endnu, kunne jeg da godt være interesseret i at
købe det.

Fra : Steen

Dato : 28-06-11 15:07

Den 27/06/11 22.13, OleK skrev:

> Har du kassettebåndet endnu, kunne jeg da godt være interesseret i at
> købe det.

Desværre, det forsvandt engang i tågerne

Fra : Steen

Dato : 06-07-11 15:08

In article <iucn6o$k5q$3@dont-email.me>, Steen <isteen@gmail.com>
wrote:

> Desværre, det forsvandt engang i tågerne

Halløjsa...hvad finder man i gemmerne?
2 EP'er med Dream Police, der også medvirkede på Pære Punk.
Det tragiske er, at jeg ikke længere ser mig i stand til at afspiller
vinyler ;-/

Fra : P. Petersen

Dato : 06-07-11 22:36

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Halløjsa...hvad finder man i gemmerne?
> 2 EP'er med Dream Police, der også medvirkede på Pære Punk.
> Det tragiske er, at jeg ikke længere ser mig i stand til at afspiller
> vinyler ;-/

Jeg købte for et par år siden en Numark pladespiller,
der kan indspille vinyler direkte til PC'en vha USB stik.
Har ikke været brugt voldsomt meget da de flestre af mine LP'er har kunnet
findes digitalt.
Men f. eks. Lost Kids og andre danske punkplader og en del af de mere
kuriøse udgivelser, der var moderne i 80'rne.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P. Petersen

Dato : 27-06-11 22:22

> [...]
> dengang i '79 da den først udkom - og så faldt jeg faktisk over
> genudgivelsen som CD på biblioteket i dag.

Jeg har den på LP.
Skulle måske lige prøve, at lytte.
Har ikke hørt den i mindst 20 år. :)))

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Steen

Dato : 28-06-11 15:09

Den 27/06/11 23.21, P. Petersen skrev:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Hørte Cd'en en bilen i dag. Ren nostalgi, omend man nu kunne høre hvor
naiv man engang havde været. Jeg købte forresten også Brats 1980 på MC
da den udkom året efter. Den er også blevet genudsendt på CD