Vand!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 17:10

Kan man koebe vand paa Daase?
Feks. tilsat Pycnoegenol,Glutatione og noget der neutralisere
smag?

Eller maaske en Daase med overstaaende noget smagsfrit Omega 3,
noget smags manipulerende og Feks. Astaxanthin!

Det vil jeg egentlig hellere betale for end sukkervand!

Det er isaer cigaret rygere det vil gavne!

Eller ogsaa overstaaende anti-oxidanter blandet i cappucino,
jeg koebte paa et tidspunkt nogle daaser, hvor man trykker paa
bunden af daasen og den selvvarmer indholdet!

Det var vist latte!

Krydspost:dk.helbred, dk .forbruger

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 17:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3189f4$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

feks, en almindelig sodavands daase med den modifikation at trykker man et
markeret sted paa daasen, saa frigiver den antioxidanterne og noget andet der laver overtryk inde
i daasen, og overtrykket er det der aabner daasen til at drikke, istedet for at man traekker i
den der aabner, det er saa skide irriterende hvis at den gaar i stykker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 17:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3190ce$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bare et "tryk her for at aabne" der kan godt vaere lidt overtryk paa den i forvejen,
fra producenten, til transport og saadan!

Jo det er en fin loesning!

Open Source, hvis andre ikke har patenteret den,
Koden er i tekst form ovenover!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 17:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e319228$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Aaben kilde, tickle tickle patent lovgivningen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 18:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3192db$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

en overflade behandlet klods eller noget inde i, trykker man knaekker den, og kommer i kontakt
med vandet inde i, bliver oploest og laver overtryk og nok ogsaa lidt skum, medmindre
vandet er saa frit for urenheder at det er "rent rent vand!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 18:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e319bca$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Feks. tilsat Pycnogenol,Glutatione og noget der neutralisere
[...]

Det er nok Ogenolen der saelger den, hvis det er!
"Pycnogenol"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 18:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e319c8a$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Lidt Jutteri fra Jutland

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 18:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e319ee1$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det maa saa naesten blive lidt Jotteri fra Jutland

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 09:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e319f2e$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]