Re: Mobil med hurtigt kamera
Fra : David Mc Nally

Dato : 27-07-11 06:18

On Tuesday, July 26, 2011 11:31:33 AM UTC+2, Leif Neland wrote:
> På mange "rigtige" kameraer er det muligt at trykke udløseren halvt ned,
> så der autofocuseres og indstilles blænde. Når der så trykkes helt ned,
> tages billedet.

Det er præcis hvad HTC EVO 3D og HTC Sensation gør. Så længe kamera-app'en er åben, fokuserer kameraet automatisk på det der peges på, hvilket betyder, at der ikke skal fokuseres, når man tager billedet. På min Sensation tages billedet markant hurtigere, end det gjorde på min Desire.

Fra : Ditte

Dato : 27-07-11 15:05

> [...]
> der ikke skal fokuseres, når man tager billedet. På min Sensation tages
> billedet markant hurtigere, end det gjorde på min Desire.

Så må jeg så afgøre, om jeg skal vente på EVO 3D.
Tak for svaret.