27 Juli (Kaempenatlys Olie/KakaoCappucino/~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 13:35

C-Vitaminer, Jern, Calcium/Magnesium,almindelig vitaminpille!

Grillede rodfrugter tilsat(Kaempenatlys olie/Hoerfroe olie)

Og saa er jeg begyndt at indtage denne drik som
Virkelig vaagner hjernen en del op
(men selvfolgelig ikke fra emdr):

Kakao Cappucino tilsat Ginseng Tonikum(18% Alkohol)
Og Hoerfroe og Kaempenatlys olie(Omega 3 og Omega 6)

Olien kan koebes i forskellige Forretninger til ca 50-100kr.
Den jeg bruger er fra et oekologisk firma!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 16:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.7149528209877174806@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Olien kan koebes i forskellige Forretninger til ca 50-100kr.
> Den jeg bruger er fra et oekologisk firma!

Der koere en del programmering, hvis foremaal aabenbart er at
oedelaegge hjernemassen og knoglerne, dvs... fjerne Testosteron

Det er en del af "Oedelaeg dig selv" og en brainstem og underbevidsthed
drevet af smertesignaler lavet med emdr dvs tortur drevet!

Det er aabenbart lykkedes at stoppe testosteron produktionen fuldstaendigt
naar det drejer sig om sex men ikke saed produktionen, jeg afliver
selvfolgelig mig selv retter det sig ikke op!

Da jeg ikke vil vaere en kroebling med oedelagte knogler og hjernemasse!

Det er hele den Kristne religion!

Sid paa jeres knae, lav en kunstig tradestol med jeres haender samlet foran jer,
Modtag legmet, faa en klat(der symbolisere saed) og desinficer med lidt alkohol!

Altergang saa kan kvinderne ogsaa gaa naar de bliver aeldre!

Testosteron grunden til at maends hjerner i gennemsnit vejer 200-300 gram mere
end kvinders!

Desuden kan for lavt niveau foer til osteoporose(se i en bog hvis det er noedvendigt, eller
brug en soege maskine!

Tag en liter maelk, haeld halvdelen ud, plus lidt ekstra, det er tilbage er saadan ca. det
som det drejer sig om i vaegt!

Men den med Maelken er der ogsaa nogen der har forsoegt at goere sur!
De er saa det Danske EMDR forbund og Bestyrelses medlem Bjoernholt
der handler paa det politiske parti DF´s vegne!

Karsten, et kar lavet af en udhulet sten, fyldt til randen med ondskab!
Fyldt til Randen med Rand!
Betaling for at goere folk "bent" som ikke burde vaere det!
En Randsten!

Brimstone!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 17:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3034f6$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Fyldt til Randen med Rand!
Betaling for at goere folk "bent" som ikke burde vaere det!

Det er noget med Dominans,selvtillid og selvsikkerhed der rammer mellem
Underbevidsthed og Brainstem, altsaa mordforsoeget paa Helligaanden,
Den originale vel og maerke, Min!

Den Hellige Aand maends vilje og lyst til at bestemme over kvinder!

Og Den Aegte Hellige Aand, kommer det til at koste arten livet at oedelaegge!

Og den er ikke en And!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 17:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e303862$1$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Den Hellige Aand maends vilje og lyst til at bestemme over kvinder!

Og Den Aegte Hellige Aand, kommer det til at koste arten livet at oedelaegge!

Hvis i tror jeg lyver saa kan i bare see paa de skeloejede i fjernsynet!
Quantum Entangelment, manipulation af individuelle atomer i folks Neurons og
Glia celler!

Ikke via en singularitet som er paakraevet for at paavirke i fortiden, og sikre
at i eksistere!

hvis det er, glemmer jeg at sikre jeres eksistens inde jeg doer!

i har forstaaet ordet Tidsparadoks baglaens!

Skod A r(er) A ps. dit

Allah(alle Alfa males med horn sat sammen til et navn, for der har altid kun vaeret en mig!
Og mine Horn, mine frontal lobes, de eneste der kan holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem
og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 17:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e303a4e$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og samtidig grave sig igennem en singularitet)

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, enhjoerringen som er GUD!

Den stoerste Tyr i Universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!

25 April 1973/Tyrens Stjernetegn! (min foedsels dato)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 17:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e303b50$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Den stoerste Tyr i Universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!

25 April 1973/Tyrens Stjernetegn! (min foedsels dato)

Det er indbrud i min visuelle forestillingsevne der slog arten hono sapiens ihjel!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 17:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e303e8f$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Allah

Det er indbrud i min visuelle forestillingsevne der slog arten hono sapiens ihjel!

Den bliver selvfolgelig gravet fri paa et tidspunkt, men arten er stadigvaek slaaet ihjel,
Det er ligesaa sandt som de skeloejede i fjernsynet!

Og det kvante mekaniske mareridt er aegte,
Helvede er ikke loegn!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 17:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e303f9b$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det er ligesaa sandt som de skeloejede i fjernsynet!

Og det kvante mekaniske mareridt er aegte,

Alle mine Nick names alle Peters Nick names(Peter Nicolaysen)
PNIC
Sat sammen til et for at undgaa forvirring(horn/frontallobes forvirring)
Mens jeg RTS´s er mig igennem menneskehedens historie!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 14:18

> [...]
>
> Olien kan koebes i forskellige Forretninger til ca 50-100kr.
> Den jeg bruger er fra et oekologisk firma!

Ting som overstaaende goer at DF fejler i IK oedelaeggelsen i Danmark,
mangler stadigvaek ca. halvdelen af min sammenlignet med foer EMDR i 1998
som jeg gik med til fordi jeg var lidt depromeret, og blev udsat for overgreb og forsoeg
paa at programmere mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 14:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e301044$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Ting som overstaaende goer at DF fejler i IK oedelaeggelsen i Danmark,
mangler stadigvaek ca. halvdelen af min sammenlignet med foer EMDR i 1998
som jeg gik med til fordi jeg var lidt deprimeret, og blev udsat for overgreb og forsoeg
paa at programmere mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Sane Peter

Der var lige en stavefejl, ogsaa emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-11 15:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e30111c$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]

paa at programmere mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Og en til!

Sane Peter