Saab kan - igen - ikke udbetale løn til de~
Fra : KASO

Dato : 27-07-11 11:08

http://www.vibilagare.se/nyheter/unionen-satter-press-pa-saab-33340

Så er nedtællingen til konkursbegæring igang igen......

Fra : Klaus G.

Dato : 27-07-11 11:21

> http://www.vibilagare.se/nyheter/unionen-satter-press-pa-saab-33340
>
> Så er nedtællingen til konkursbegæring igang igen......
Har du ikke andet at give dig til end at poste nyheder omkring Saab? Der er
to herinde som finder det interessant. Dig selv og Henrik B. Sidstnævnte
behøver ikke læse det her og du poster det kun for at drille/trolle Henrik
B, altså er det lidt nytteløst.

Hvis du så gerne vil poste bil nyheder, så spred da dine nyheder til andre
bilmærker.

Tak.

--
Klaus G.

Fra : KASO

Dato : 27-07-11 12:34

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Sidstnævnte behøver ikke læse det her og du poster det kun for at
> drille/trolle Henrik B, altså er det lidt nytteløst.

Har du ikke andet at tage dig til end at forsøge at fortælle andre, hvad de
skal og ikke skal?

Der er trods alt andre end Henrik, der kører Saab - eller overvejer at
anskaffe et eksemplar - og så kan det jo være interessant, om fabrikken
overlever eller ej. At det ikke er interessant for dig, betyder jo ikke, at
det ikke kan være interessant for andre.

> Hvis du så gerne vil poste bil nyheder, så spred da dine nyheder til andre
> bilmærker.

Nu er der - mig bekendt - ikke andre af de bilmærker, vi ser på disse
kanter, der er på randen af konkurs.

Fra : TDN

Dato : 27-07-11 12:44

> [...]
> drille/trolle Henrik B, altså er det lidt nytteløst.
>
> Hvis du så gerne vil poste bil nyheder, så spred da dine nyheder til andre

Fuldstændig enig med Klaus G. , det er ufattelig trættende at se denne hetz
mod SAAB og Henrik B, lad det ligge. Jeg undrer mig over at Henrik B
overhovedet gider svare på dine troll indlæg, jeg ved jo fra vores tidligere
diskussioner at du er faktaresistent....

Mvh.
Thomas

Fra : KASO

Dato : 27-07-11 13:07

"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> overhovedet gider svare på dine troll indlæg, jeg ved jo fra vores
> tidligere diskussioner at du er faktaresistent....

Æhh - hvem er faktaresistent?

Du må vist være 1. kandidat siden du mener, at det er en "hetz" imod Saab at
bringe fakta som modvægt til reklameindslagene fra Henrik B., der om nogen
benægter virkeligheden.

Hvis det er så "trættende", kan du jo bare springe indlæggene over istedet
for at spilde din dyrebare tid på at kommentere.....

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-07-11 08:03

On Wed, 27 Jul 2011 14:07:06 +0200, "KASO" <SUK@nospam.invalid> wrote:

>"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev i meddelelsen

>Æhh - hvem er faktaresistent?

>--

Når du er involveret i debatten, kommer jeg til at have fuldstændig
klarhed over, om du ønsker det nøjagtige antal eller er villig til at
nøjes med et kvalificeret gæt? (Et såkaldt slag på tasken)

> [...]

>bringe fakta som modvægt til reklameindslagene fra Henrik B., der om nogen

Det er almenviden her i gruppen, og behøver ikke nødvendigvis at køre
i en båndsløjfe.

>--

>Hvis det er så "trættende", kan du jo bare springe indlæggene over istedet
>for at spilde din dyrebare tid på at kommentere.....

>--

Hvis man deltager i en gruppe på usenet, hvori man har interesse,
hvorfor skal man så bruge tid på at sortere i indslagene?

Det er en kendt sag at i denne gruppe skal man ikke regne med at
headeren giver et hint om hvad tråden indeholder. Der kan være mange
"vitaminer" gemt i sådan en tråd, som ikke har det fjerneste med det i
headeren lovede, at gøre.

Jeg har selv været udsat for din diskussionsteknik, og må medgive dine
opponenter, at den ikke er for børn.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 27-07-11 14:39

"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overhovedet gider svare på dine troll indlæg, jeg ved jo fra vores
> tidligere diskussioner at du er faktaresistent....

Subscribe. Så forøvrigt i morges for første gang i herrens mange år, en
vaskeægte saab 96 i trafikken. Det var i Rønne, og den var sort og med
"rallynumre" på. Jeg bemærkede ikke den specielle 3-cylindrede lyd, så jeg
gætter på at det var en V4.

Da jeg var barn havde min far sådan en. (altså en 3-cyl). Vi kunne være der
hele familien, 2 voksne og 5 børn. Vi sad nok lidt tæt. Da vi var endnu
mindre, kunne vi såmænd klemmes ind i Isettaen, men så var der også kun en
voksen med. Min søster lå altid på hattehylden.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : KASO

Dato : 27-07-11 22:03

> [...]
> på. Jeg bemærkede ikke den specielle 3-cylindrede lyd, så jeg gætter på at

Du kan tage et smut ind til Christianshavn (Kbh.) - her holder en god,
gammel 96 st.car til - og er stadig i drift (jeg har set (og hørt) den køre
rundt derinde flere gange).

Fra : Ivar

Dato : 27-07-11 22:39

Martin Bak skrev:

> [...]
> bemærkede ikke den specielle 3-cylindrede lyd, så jeg gætter på at det var en

Der er nok ikke mange tilbage af de gamle to-taktere. Det var i 1967
at V4 kom, og den tre-cylindrede udgik kort tid efter. Det er mange
år siden, jeg sidst har kigget ned i motorrummet på en sådan. Der
var bund i motorrummet, og over i det ene hjørne lå motoren.

En rigtig Saab er en, hvor fluerne flyver bagefter

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-11 22:47

eller henrik b komer løbende efter

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-11 17:49

Jeg synes det er i orden

Finalemæssigt blir det spændende at høre Henrik B's
historie, når det er helt slut. Håber han allerede nu
er i gang med sin tale..

Fra : Martin Bak

Dato : 27-07-11 17:54

">> Eque <<" <n/a> skrev i en meddelelse
> Jeg synes det er i orden
>
> Finalemæssigt blir det spændende at høre Henrik B's
> historie, når det er helt slut. Håber han allerede nu
> er i gang med sin tale..

Er du?

--
Martin