Polkast
Fra : Torben

Dato : 26-07-11 06:27

Kære venner
Lettere frustreret: er der nogen der har forsøgt at installere Polkast
på deres mobil og deres PC? Jeg er blevet ejer af en smartphone og
forsøger at koble min ding med min PC via appsen Polkast. Super,
bortset fra at det ikke fungerer?! Programmet er hentet og installeret
på begge enheder, men mine filer fil PCen er ikke synlige, hverken på
PCen eller på mobilen.

Der kom ingen fejlmeldinger ved installationen og til orientering så
kører jeg med windows 7 med administratorrettigheder. Det hjælper ikke
at jeg 'tilføjer' flere mapper til f.eks. billeder.