"Fjernaflæsning" af SMS'er?
Fra : Steen Suder

Dato : 26-07-11 13:00

Rent hypotetisk:
Hvis jeg nu hører en SMS tikke ind på min Android-mobil, der ligger i
køkkenet og ikke gider rejse mig fra sofaen - er der så en måde eller et
stykke software, der på en eller måde tillader mig at læse SMS'en via
netværket?

--
Steen Suder

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-07-11 13:28

Steen Suder skrev:

> [...]
> køkkenet og ikke gider rejse mig fra sofaen - er der så en måde eller et
> stykke software, der på en eller måde tillader mig at læse SMS'en via

Ja. Sæt et webkamera op lige over mobilen, og sæt den til at vise
sms'er automatisk når de ankommer. Så skal du bare have trådløst
netværk og en bærbar computer for at kunne læses sms'en uden at
rejse dig.

--
Bertel

Fra : Steen Suder

Dato : 26-07-11 13:36

> [...]
> sms'er automatisk når de ankommer. Så skal du bare have trådløst
> netværk og en bærbar computer for at kunne læses sms'en uden at

Bertel, Bertel; du kunne da i det mindste gøre et oprigtigt forsøg på at
forstå og acceptere præmissen

--
Steen Suder

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 17:17

Steen Suder sendte dette med sin computer:
> er der så en måde eller et stykke software, der på en eller måde tillader mig
> at læse SMS'en via netværket?

Jeg har installeret Myphoneexplorer på smartfonen og pc'en; de snakker
sammen via min trådløse router.

Kommer der en sms på fonen kan jeg se den på pc'en hvis jeg ellers har
startet Myphoneexplorer begge steder; kan så osse besvare sms'en o.l.
hvis jeg vil.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-07-11 20:52

Den 26.07.2011 kl. 14:36 skrev Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk>:

> Bertel, Bertel; du kunne da i det mindste gøre et oprigtigt forsøg på at
> forstå og acceptere præmissen

Prøv at se i Market om der er opdateringer til dit ironi-app.

mvh
Henning

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-07-11 07:47

Henning Præstegaard skrev:

> Prøv at se i Market om der er opdateringer til dit ironi-app.

Det trænger da ikke til opdatering. Han var på omgangshøjde med
det samme.

--
Bertel

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-07-11 11:10

Den 27.07.2011 kl. 08:47 skrev Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk>:

> Det trænger da ikke til opdatering. Han var på omgangshøjde med
> det samme.

Ups.

mvh
Henning