Nul-stille "fejlmelder"/computer i Octavia~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 10:20

Min svoger vil gerne 0-stille sin "computer" i sin Octavia 1,6 benzin
fra -98 da den bliver ved med at gøre opmærksom på et eller andet som
han allerede har ordnet.

Han har søgt på nettet uden at kunne finde noget.

Er der nogen hér der ved hvordan man gør?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 10:47

Hans Paulin (6310) forklarede den 26-07-2011:

> Er der nogen hér der ved hvordan man gør?

Kan se der er blevet spurgt om noget lignende før:

http://kortlink.dk/99c8

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 13:01

Hans Paulin (6310) forklarede:
> Kan se der er blevet spurgt om noget lignende før:
>
> http://kortlink.dk/99c8

....og dét virkede for svoger.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 26-07-11 14:39

> ...og dét virkede for svoger.
Snakker du tit med dig selv på den måde, eller? :)

--
Klaus G.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 15:43

Klaus G. frembragte:
> Snakker du tit med dig selv på den måde

Kun i sommerferien ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : alexbo

Dato : 26-07-11 16:47

"Hans Paulin skrev

> Kun i sommerferien ;)

Gør du bare det hele året.
Du fandt selv løsningen og fortæller om det.
Alternativerne havde været at finde løsningen og intet skrive, så kunne
andre komme med forslag og få at vide at nu er det lige meget.

Eller du kunne skrive, I behøver ikke lede jeg har fundet det, uden at
fortælle hvad du havde fundet, det ville ikke gavne ret meget.

Nu er der et spørgsmål og et svar der henviser til en løsning, det er som
det skal være.

Den næste der leder efter en nulstiller finder tråden og svaret.

mvh
Alex Christensen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 17:13

alexbo skrev:
> Nu er der et spørgsmål og et svar der henviser til en løsning, det er som
> det skal være.

Godtså, tak :)

Hans
www.zofiaoghans.dk