Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en pudsighed
Fra : ;o)-max-

Dato : 25-07-11 16:53

Jeg lod kameraet ligge på stolen tæt på
hvor jeg skulle røntgen fotograferes og
da jeg kom hjem for at overføre billederne
til Lightroom, var alle menneskerne blevet
gennemsigtige - jeg fatter ikke en skid.
-max-

Fra : sven

Dato : 25-07-11 22:33

Spooky,
sven

Fra : ET

Dato : 26-07-11 09:13

"-max-" <smileymaxphoto@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> da jeg kom hjem for at overføre billederne
> til Lightroom, var alle menneskerne blevet
> gennemsigtige - jeg fatter ikke en skid.

LOL
hilsen erik thorsen

Fra : Langgaard

Dato : 26-07-11 02:54

On 25 Jul., 17:52, "-max-" <smileymaxph...@gmail.com> wrote:
> [...]
> da jeg kom hjem for at overføre billederne
> til Lightroom, var alle menneskerne blevet
> gennemsigtige - jeg fatter ikke en skid.

Hama laver nok en X-RAY box til hele kameraet. tidligere blev filmene
ødelagt (påstod HAMA) af gennemlysningen i lufthavnens sikkerhedstjek,
så derfor lavede de sikrede æsker til filmene.

Jeg ønsker for dig at der er godt nyt at se på billederne.

--
Langgaard

Fra : ;o)-max-

Dato : 26-07-11 12:25

On 26-07-2011 10:53, Langgaard wrote:

> Hama laver nok en X-RAY box til hele kameraet. tidligere blev filmene
> ødelagt (påstod HAMA) af gennemlysningen i lufthavnens sikkerhedstjek,
> så derfor lavede de sikrede æsker til filmene.

Ja jeg kan huske de x-ray poser, brugte dem aldrig men stod ofte
der med nogle hundrede ruller, jeg måtte vise frem til security,
senere var jeg mindre panisk og lod skidtet passere gennem skanneren
oplevede aldrig noget problem.

Og med digital har jeg aldrig oplevet noget uventet - jeg kan heller
ikke lige regne ud hvad der skulle kunne gå galt, måske meget kraftig
magnetisme ?
-max-

Fra : /Peter

Dato : 26-07-11 15:04

> [...]
> da jeg kom hjem for at overføre billederne
> til Lightroom, var alle menneskerne blevet
> gennemsigtige - jeg fatter ikke en skid.

Måske du skulel sælge idden til sygehuset:
Fotografer patienterne med et alm. kamera og x-ray så kameraet i stedet
for

Fra : Ivar

Dato : 26-07-11 21:06

-max- skrev:

> Jeg lod kameraet ligge på stolen tæt på
> hvor jeg skulle røntgen fotograferes og
> da jeg kom hjem for at overføre billederne
> til Lightroom, var alle menneskerne blevet
> gennemsigtige - jeg fatter ikke en skid.

Pas på med at lægge dit kamera i nærheden af
en kødhakker!

Fra : Martin Bak

Dato : 28-07-11 19:07

> [...]
> da jeg kom hjem for at overføre billederne
> til Lightroom, var alle menneskerne blevet
> gennemsigtige - jeg fatter ikke en skid.

Det mest imponerende er, hvis du faktisk kan se hvad der er bag de
gennemsigtige mennesker

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Ivar

Dato : 28-07-11 20:47

Martin Bak skrev:

> Det mest imponerende er, hvis du faktisk kan se hvad der er bag de
> gennemsigtige mennesker

Selvfølgelig kan han det, ellers var de jo ikke gennemsigtige.