Mail adresse hos Telenor ved skift til TDC
Fra : Kaj

Dato : 24-07-11 12:55

Hej

Jeg flytter mit bredbånd fra Telenor til TDC. Er der nogen der ved
hvad Telenor gør ved en gammel Get2Net adresse? Sletter De den eller
kan den bare køre videre, selvom bredbåndet flyttes til TDC?

mvh

Kaj

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-07-11 15:30

Den 24-07-2011 13:55, Kaj skrev:
> [...]
> hvad Telenor gør ved en gammel Get2Net adresse? Sletter De den eller
> kan den bare køre videre, selvom bredbåndet flyttes til TDC?

Min telenor mail adresse er død for længe siden, der gik ikke ret meget
mere end ca. en måned, efter skiftet til Yousee, så var den væk.

- Chano Andersen

Fra : Frank Damgaard

Dato : 24-07-11 16:40

On 2011-07-24 16:30, Chano Andersen wrote:

> Min telenor mail adresse er død for længe siden, der gik ikke ret meget mere end ca. en
> måned, efter skiftet til Yousee, så var den væk.

til gengæld ser vip.cybercity.dk email til at leve længe efter abonnementsophør
man skal blot huske jævnligt at bruge dem (mindre end 3 mdr mellemrum)

bedre er at købe sig et eget domæne på mail/webhotel ?

Fra : Chano Andersen

Dato : 25-07-11 09:34

Den 24-07-2011 17:40, Frank Damgaard skrev:
> bedre er at købe sig et eget domæne på mail/webhotel ?

Det er klart den bedste løsning, som jeg også selv bruger. Jeg
kontrollere kun min udbyder tildelte mail for det tilfælde de skulle
have lyst til at sende mig noget på den.

- Chano Andersen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-07-11 21:35

> Jeg flytter mit bredbånd fra Telenor til TDC. Er der nogen der ved
> hvad Telenor gør ved en gammel Get2Net adresse? Sletter De den eller
> kan den bare køre videre, selvom bredbåndet flyttes til TDC?

Get2Net adressen er i tidernes morgen oprettet med et dial-up abonnement.
Dial-up servicen er nedlagt, så hvis din mailadresse kun har været
tilknyttet dial-up abonnementet så får den lov at køre videre.

Hvis du på et tidspunkt har bedt Telenor tilknytte mailadressen til dit
nuværende ADSL-abonnement vil den formentlig lukkes umiddelbart sammen med
dit abonnement.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk