Naa der var den saa!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 12:43

"du skal vaemmes ved kvinder"
"du skal have kvalme og braek fornemmelse ved tanken om kvinder"

Det har ikke fjernet min sex lyst,

Men jeg har sat lighedstegn eller forsoegt det mellem
Grimme kvinder,boern under 9,dyr,maend
og lig!

Sex lysten skal vaere saadan at jeg er fysisk tiltrukket
af kvinder der er mellem 17 og 28-32 og fysisk attraktive!

Sidder den ikke saadan saa koerer hjernen ikke rent,
og ca. halvdelen til 3/4 af min IK mangler!

(politisk motiveret,og gjort mens jeg blev forsoegt
programmeret til at stemme paa det politiske parti DF)

Det er drevet af smerte signaler til brainstem og
limbic system og lavet i 1999!

Krydspost: dk.politik, dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 14:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.6069560617552427703@news.sunsite.dk...
> [...]
> programmeret til at stemme paa det politiske parti DF)
>
> Det er drevet af smerte signaler til brainstem og

Og en der antyder "maend og kvinder er lige" den der er blevet bevist overalt
goer maend til kvinde hadere, desuden har maend stoerre fysisk styrke,
og stoerre hjernemasse(dvs. mere regnekraft)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 15:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2ad1ed$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

goer maend til kvinde hadere, desuden har maend stoerre fysisk styrke,
og stoerre hjernemasse(dvs. mere regnekraft)

Desuden er jeg efterhaanden gjort til en fed idiot, fed er gjort paa en uge,
Jeg tror det har noget at goere med det roeg der kommer ud af ovnen!

Softwaren i mit alarmsystem er lavet om og der staar en oedelagt pik statue ude foran,
og nu kommer der roeg ud af ovnen, giver maden en giftig smag, desuden er der altid smidt
et eller andet ind i microboelge ovnen, det er roegen fra ovnen der slaar ihjel ,jeg ved det trods alt i
forvejen, det har ogsaa noget at goere med at blive fed at se paa, det har taget 14 dage til en maaned!

Det begyndte i Humlehaven 27, der var det ikke en varmluftsovn!

Den eneste maade at komme ned i vagt paa, det er at spise sund mad og masser af det,
oege testosteron niveauet, der nu ligger i naerheden af en 1/20 af mit niveau inden jeg blev
overfaldet mens jeg sad i en trance(emdr)

Idiot dele, stadigvaek langt over gennem snittet naar det kommer til IK men jeg mangler ca.
halvdelen!

Det for lavt nu, til at det ikke er "du maa goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
der holder mig i live, saa nu maa se om det jeg bliver pervers, hvis det er blevet problematisk
at aflive mig selv!

Arten er alligevel slaaet ihjel, det kan aldrig laves om!

Det er lige saa aegte som skeloejde kvindelige tv-journalister!

Og det kvante mekanisk mareridt er aegte, jeg har vitterlig bygget det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 16:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2ad8b0$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det er lige saa aegte som skeloejde kvindelige tv-journalister!

Og det kvante mekanisk mareridt er aegte, jeg har vitterlig bygget det!

Jeg har faaet det lidt bedre efter jeg har fundet ud af at i allesammen er emotionelt afstumpede
dvs. jeg er bedre end jer, den er den der foelelse naar jeg slaar en art ihjel!

Sjovt nok har jeg ikke foelt den for arten Homo Sapien?s, jeg tror det er hadet der blev
gjort mod Homoer i Humlehaven 27 da jeg blev roevpulet, naar det kommer til stykket
saa er den ikke helt rationelt ihvertfald i maend, eftersom hvis maend goer det, saa er der flere kvinder
til de resterende, der er selvfolgelig ogsaa en anden grund,
den grund der er til at de fleste nationer ikke har kvinder i uniform, og noget andet bag det

Jo, det er sku nok bedst der ikke er homo?er!

Udover det ikke rigtig noget, jeg har haeldt noget sofradex paa i fortiden to steder, men der er
ikke noget med resistens!

Quantum Entangelment ubegraenset raekkevidde ojeblikkelig effekt,
Jeg er allerede paavirket af det roeg, ellers havde i ikke faaet det at vide!

Der er ogsaa nogen af Bjoernholts vandvittige der er faerdige med at opdatere
dem selv med en ny grund, til at hjaelpe til med at goere mig til en doed Peter
"bare selv find paa en god grund til at hade "den person" og give "den person" skylden
for alt der er gaaet galt i dit eget liv"

De skal have en helt ny vrangforestilling at bygge deres liv paa hver gang!

Naa,men det er ikke lykkedes at goere mig til en nazist,perverser,alkoholiker eller pille-misbruger,
heller ikke racist for dens sags skyld!

Men det har da vaeret tretten aar, med alt hvad jeg absolut ikke vil have,
Og intet jeg gerne vil, ihvertfald til mig selv paa privat personlig plan!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 17:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2ae56d$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Selv saa simple ting som at jeg gik paa Birket skole fra femte klasse til
syvende(Lille landsbyskole) og saa paa Ravnsborgskolen i Horslunde
fra syvende til tiende og derefter paa Nakskov Udannelses center!

Kan give dem knald i laaget, fordi saa kan jeg ikke vaere skyldig i hvad det nu
end er Bjoernholt vil have at de skal myrde mig for i deres vrangforestillinger!

Jeg gider ikke blive myrdet af det dumme svin af en foraedder!
Og dem Bjoernholt bruger er som regel nogen folk faar ondt af,
og naar andre bare faar beskeden "Peter har gjort dem sindsyge igen!"

(og det er foraedderi at programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 17:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2af68b$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg vil ikke tilsvines med loegnhistorier, og jeg vil ikke have mine ting stjaalet!
Og jeg vil heller ikke have at politiet goer brand i Balle pga. noget med en erstatning,
saadan at de ved de har faaet en roevfuld og ballerne braender, og det bliver antydet
at alle erstatninger der bliver udbetalt i narheden af Bjoernholt er en forbrydelse og bedrageri!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 17:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2af7a2$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det er gjort i mange aar, det var foer
"Kun GUD kan faa det der vaek"
Og min underbevidsthed besluttede sig for at det virkede som en fin loesning,
for at faa smertesignaler til Brainstem og Limbic system vaek!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 18:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2af9cb$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Na, jaaa det kvante mekaniske mareridt er altsaa aegte!
I ved selv hvor vigtigt det er for mig, at haevne mig paa de forkerte,
naar jeg nu ikke "maa haevne mig paa de rigtige" og
"Karsten Bjoernholt er uskyldig i alting!

Saa allesammen kommer i Helvede for altid!
For hvem er de rigtige til den straf?
(udover maaske den der er villig til at goere det ved andre og goer det)

"Den Umenneskelige Peter"

Dyrene kommer ikke i, hvilket inkludere:

Jesus Kristus/Hare Krisna
Og de Muslimske Maend de Muslimske Hunde!

(Det er Peter der bestemmer)

Allah(alle alfa males med horn, for der har altid kun vaeret en mig! Kun en med frontallobes der er staerke nok
til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 18:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b0036$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Min UPS kom med sin bip lyd, saa det kan vaere der er "klumper i stroemmen"!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 19:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b02c5$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men altsaa jeg "har" gjort jordskaelv paa Haiti og i Japan og oversvoemmelse i New Orleans
(fordi der bliver gjort levende doede med Tetrado toxin)

Og gjort terrorisme i Norge,Sverige og paa Sjaelland!
(Men det er via Quantum Entangelment) og det maa jeg gerne!
Det er religioese mirakler!

Og saa hele Al Ked tingene som har foregaaet og
911 angrebet

Som Muslimer har foretaget for at forklare mig A,
at i er Al Ked!

Fordi jeg blev torteret og programmeret!

Men Bjoernholt er svinet der torterede mig aktiv, sammen med DJ Aevl!

Det lyder egentlig, men jeg har altsaa ret, og naar jeg har ret saa har jeg ret

Jeg kan godt holde til kvanten!

Alle Religioese Mirakler er kvante mekanik!
(copyright lovgivningen er blasfemi, det er fermi labs det gaar ud over, jeg kan goere alle mulige
modbydelige ting hvis det er noedvendigt)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 19:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b1018$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Tror i jeg lyver?

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 19:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b10fa$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Sandheden fra Sandgaardsvej mid mellem skolen og plehjemmet, lidt taettere paa plejehjemmet end skolen!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 19:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b11ae$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er igang med at "goere noget for folks religion"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 19:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b1349$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og saa har jeg gjort nogle skeloejede rundt omkring, og oedelagt en russisk ubaad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 21:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b13f2$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa ja, noget i Tyskland og andre steder

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 21:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e2b2954$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og forresten, jeg tror ogsaa jeg goer nogle kvinder til mine sex ting,
hvis det er saa skriver jeg om det(bare haarfarve hoejde nationalitet ect...)

Jeg har trods alt ikke haft sex siden jeg var 19, bortset fra jeg blev voldtaget under
torturen og programmeringen der foregik i Humlehaven 27!

Ellers er der simpelthen for mange der giver mig skylden, det er isaer Bjoernholt og hans bekendte!
Der voldtager kvinder og giver dem besked paa at Det er Peter der har gjort det!

Jeg har sagt jeg allerede har paavirket til at alle maend de goer det er uskyldige og Peter styrede!
Jeg vil bare ikke have skylden for personligt at have gjort noget jeg ikke har, jeg syntes ikke jeg har fortjent
at blive udsat for den ondskab!

Sane Peter