Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 07:47

C-Vitaminer,fiske olie, jern

Der er inbrud i den visuelle, igen det mest testosteron saenkende,
Det har gaaet haardt udover isaer hukommelsen, at der er manipulation i den visuelle!
(det er for at oedelaegge hjernemassen og knogler at Testosteron niveauet bliver oedelagt,
Testosteron grunden til at maends hjerner i gennemsnit vejer 200-300 gram mere end kvinders,
desuden kan for lavt niveau foere til osteoporose)

Det er hele den kristne religion:
Altergang, sid paa jeres knae, lav en kunstig traedestol med jeres haender samlet foran jer,
modtag legmet, faa en klat der symbolisere saed og desinficer med lidt alkohol, det er de unge kvinder
og deres underbevidsthed der bliver manipuleret en del!

Desuden er der en forkert fysisk foelelse i hovedet, lavet med emdr, der blev
flyttet rundt paa den fysisk foelelse fra bihulen, og jeg fik besked paa at foele/maerke/forestille mig
en kopi af rygraden kroellet sammen til en kugle og sat ind midt i hjernen, sammen med den
fysiske foelelse fra bihulen, jeg kan huske da DJ Aevl lavede den del, efter han og Karsten Bjoernholt
stod og aftalte det, ordret: vi kan goere hvad vi har lyst til, og give paracetamol skylden!

Og, ja.....Det er aegte, det kvante mekanisk mareridt!
Ligesaa aegte som jordskaelv paa Haiti,Fukushima, og skeloejede TV-Journalister,
og en masse andre ting!

Og eftersom jeg er programmeret til ikke at maatte haevne mig paa de rigtige

Evig tortur til alt og alle!

Med undtagelse af den Umenneskelige Peter
Hare Krisna(Den Lynhurtige Hare, Kristus som nu er N/A for jer)
Og de Muslimske hunde, de muslimske maend!

Hvem er de rigtige til straffen evig tortur?
Ingen udover maaske, den der er villig til at goere det ved andre!

Sane Peter