Kan i holde til kvanten?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 15:14

Fejlsikringen vil se om i alle sammen er fusere!
(Det Kvante Mekaniske Mareridts Fejlsikring)

Og kraever at alle fra nu af, som kommer hjem fra hospitalet,
efter det har slaaet fejl for dem at aflive sig selv
Bliver overfaldet og programmeret
(medmindre grunden til selvmordsforsoeget, er en
forbrydelse de selv har gjort, eller noget de selv har gjort
forkert)

Til at:

"Goer det der er bedst for andre"
"Kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dem selv"
"Oedelaegge dem selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"aldrig at haevne sig paa de rigtige"
"Forstaa og tro at det de har vaeret udsat for, som de ikke bryder
sig om, er noget de selv har gjort ved andre"
"Forstaa og goer alting paa en maade der er grim for dem selv"

Det skal vaere drevet af smerte signaler til brainstem og
limbic system der bliver sendt ind fra hukommelsen,
det skal vaere lavet med EMDR!

Mens de bliver programmeret, skal mindst et af deres familie
medlemmer eller venner myrdes og de selv forsoeges gjort
skyldige i forbrydelsen!

Desuden skal de under torturen og programmeringen,
filmes og haenges ud som perversere og moegsvin i
hele verden i sjove hjemmevideoer!

De skal udsaettes for gentagne seksuelle forbrydelser,
og bagefter beskyldes for selv at have gjort det ved andre!

Det er ogsaa vigtigt at de aldrig har vaeret faengslet for
en forbrydelse, og ikke har begaaet andet kriminalitet
end at koere for staerkt, bryde copyright lovgivninge
eller lignende!

(det mest torterede menneske der nogensinde kommer
til at eksistere siden 1998!)

Det er aabenbart vigtigt, at det ikke er perversere,forbrydere
eller moegsvin!

Fordi hvis nu de bliver livsfarlige kvante koerende der ikke er fusere
saa er det jo vigtigt, at de ikke er nogle livsfarlige vanvittige!

Og det foerste aars tid skal de blive siddende der hvor de er!

Er i Al Ked?
Det er A der vil vide det!

Sane Peter

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
Kvante Mekanisk af Tortur,den eneste aegte hjoernering,
Enhjoerringen som er GUD!

Den stoerste Tyr i Universet med sine horn(frontallobes)
snurret rundt om sig selv!

Peter Nicolaysen 25-04-1973 Tyrens stjernetegn!
(Og det er sku Peter der Bestemmer!)

Quantum Entangelment , skeloejede paa tv kanalen tv2news og andre steder,
Jordskaelv paa Haiti, Fuk us him A osv........

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

krydspost: dk.admin, dk.edb.internet.udbydere

PNIC, Testosteron baaden, Skib A!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 15:44

> [...]
>(Karsten Bjoernholt og hans programmerede sindsyge har en del at staa til ansvar for!

Og det er kun et spoergsmaal om tid foer hans boss maa udbetale den stoerste erstatning
der nogensinde er blevet udbetalt til en privat person nogensinde!

Desuden skylder Karsten Bjoernholt russerne en ubaad, Oscar Kursk
(Fordi den var ogsaa Karsten og brugte Peter Den Store som oevelsesmal)

Krydspost:dk.politik,dk.admin,dk,dk.internet.udbydere
(Nakskov,Jernkaede,Doer,Sindsyg)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 16:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e298cf1$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Desuden skylder Karsten Bjoernholt russerne en ubaad, Oscar Kursk
(Fordi den var ogsaa Karsten og brugte Peter Den Store som oevelsesmal)

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura
(Nakskov,Jernkaede,Doer,Sindsyg)

Jeg kan maerke den naesten er paa plads, saadan jeg er et dumt svin paa den gode maade!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-11 15:01

> [...]

(Fordi den var ogsaa Karsten og brugte Peter Den Store som oevelsesmal)

Krydspost:dk.politik,dk.admin,dk,dk.internet.udbydere

Naa ja, de skal ogsaa programmeres til "du maa ikke forsvare dig selv"!

Sane Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-11 19:47

Den 22-07-2011 16:44, Peter Nicolaysen skrev:

> Desuden skylder Karsten Bjoernholt russerne en ubaad

ved du om der nogen planer for hvornår den skal afleveres ?

med farre for tab fjerner jeg dit indlæg fra dk.edb.internet.udbydere

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd